Waar hebben jullie het geboorte kaartje vandaan of gaan jullie het vandaan halen?? Vindt het alijd leuk om er naar te kijken
unicef vindt ik een hele goeie want dan doe je ook wat goeds! bedankt! nog meer sugesties, ja op google vindt je wel veel maarja zoals die van unicef heb ik niet gezien!
Mijn vader is zelf drukker in een drukkerij! Het eerste wat hij zei, is dat hij al een cadeau voor ons had als het kindje geboren wordt! Het geboortekaartje, het leek hem een eer om het zelf te mogen drukken, het geboortjekaartje van zijn kleinkind
Ik heb het vorige keer gedaan via geboortepost.nl en dan zelf ontworpen. Ben iik deze keer ook van plan.
Vandaag maar naar de drukker gegaan na tig websites te hebben bekeken en gelijk besteld, eindelijk!!!!
ik ga over enkele weken de boeken halen bij onze drukker (in het dorp) vind het echt eng om ze via internet te bestellen. stel dat er toch nog iets fout gaat enzo... ben een ongelooflijke controle freak en wil echt dat er niets fout gaat...vandaar maar voor de drukker gekozen die bij ons in het dorp zit zodat ik mondeling met hem kan bespreken wat wij nu precies willen
Ik heb zelf mijn kaartje ontworpen en ben dan naar de drukker in de buurt gegaan. Daar mijn ontwerp in hun computer laten zetten zodat ze het konden afprinten.Is uiteindelijk een pracht van een kaartje geworden.
wij hadden onze zinnen eigenlijk gezet op het kaartje van babygrafix Floral Strook roze.... maar helaas heeft onze drukker dit kaartje niet. en doet babygrafix ook geen blanco kaartjes versturen (zonder tekst) als ik het kaartje zeg maar op sla en doorstuur naar onze drukker zijn de pixels niet goed genoeg waardoor eht kaartje er niet mooi uit ziet... dus ik denk dat we opzoek moeten gaan naar een ander kaartje??? Mocht iemand toch een oplossing weten zodat wij dit kaartje toch zouden gebruiken ?? ben niet zo goed met de pc en heb geen idee hoe ik die pixels moet vergroten ed zodat het kaartje wel bruikbaar is! mocht iemand mij hiermee kunnen helpen wil je dan pb sturen???? alvast bedankt zoneit, dan word het een ander kaartje
Een vriendin van mij is fotograve.. doet pff hoe noem je dat ( hormonen) ontwerpen van flyers, en kaartjes en verzint logo's enzo ... weet het ff niet meer hoor whahah dwaasss.... ennuh die heeft met mijn idee samen met mij een kaartje gemaakt... en via internet een drukker gevonden die betaalbaar en goed is
hoi Mecha....graag krijg ik dat adres van je Mocht het bij ons uiteindelijk zelf ontwerp worden...we gaan eerst naar een ontwerpster toe om de mogelijkheden te bespreken maar als we daar niet uitkomen wil ik het misschien wel zelf gaan doen.
Hoe je het omschrijft denk ik dat je de naam grafisch ontwerp(st)er zoekt.. Heb er ook voor geleerd, en als je zo'n iemand kent worden het zeker mooie kaartjes