sommigen hebben al snel een geboorte kaartje maar hoe kun je dat al bestellen? Ik bedoel de naam weet je mischien wel maar wat te denken van lengte en gewicht dat kun je van te vore niet weten. Hoe hebben julie dit gedaan?
Je kunt de kaartjes uitzoeken. De drukker bestelt ze dan. De tekst moet je doorgeven na de bevalling. Wij hebben de kaartjes met 30 weken besteld. Ik beviel met 33 weken dus waren precies op tijd.
Heeft ook iemand hier goedkope kaartjes gezien? ik vind ze allemaal best pittig. Zijn er ook mensen die kaartjes zelf maken. zoja hoe hebben julie dit gedaan?
Als je een boek leent van de drukkerij kom je veel best goedkope kaartjes tegen. Al vanaf 0,75 cent per stuk. Ik heb de kaartjes vorige week laten bestellen en de tekst ongeveer doorgegeven. Ik heb gewoon eerst een fictieve datum en gewicht genomen. Zo kan ik op de proefdruk wel ongeveer zien hoe het wordt. Wij hebben gekozen voor de kaartjes van Unicef. Die zijn 1,35 cent per stuk en daarvan gaat "bijna" alles naar projecten met kinderen. Vonden wij erg belangrijk.
Via geboortepost.nl kan je voor een leuk bedrag het kaartje+zegel bestellen, en zij sturen het op naar de mensen (of naar jullie als je dat wilt). En zelf maken is goed te doen, als je er tijd en zin in hebt, je kan dat op zoveel manieren doen. Via de pc is natuurlijk makkelijk, maar ook zelf iets tekenen, of gewoon een knutseldingetje... je kan het zo gek niet bedenken of het kan. En natuurlijk is het afhankelijk van hoeveel je er nodig hebt.