uitslag

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door niek, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi,

ik weet niet of je mij kunt helpen, maar probeer het even.

Deborah heeft sinds een paar dagen een plek op haar onderrug dat wat dikkig is en als je dichtbij kijkt zijn het allemaal rode pukkeltjes. het begon met die plek en nu als je over haar rug gaat voel je kleine pukkeltjes, maar niet zo'n plek als op haar onderrug. heb geen andere zeep of wasmiddel gebuikt. of het jeukt kan ik eigenlijk niet echt zeggen, ze lijkt er geen last van te hebben. heb je misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

en dan had ik nog een vraagje over tanden poetsen wat in het begin heel goed ging, maar nu een drama is. ik mag sowieso niet meer in haar mond kijken, maar ze houdt haar mond stijf dicht. eerst deed ze het zelf nog, maar ook dat wil ze nu niet meer, komt dit vaker voor?

alvast bedankt voor je antwoord,

liefs Niek

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat betreft het vlekje...laat het even bij niet vertrouwen aan een deskundige zien. Ik kan daar zo niets over zeggen.

M.b.t. het tandenpoetsen dat gebeurt vaak ja. Probeer het spelenderwijs te doen. Laat haar anders gewoon op het borsteltje kauwen.

Ilja

Deel Deze Pagina