Een vriendin van me heeft vorige week een zoon gekregen van 56 centimeter en daar passen de pakjes maat 56 nog maar net. Omdat ze al het idee hadden dat het een groot kind zou zijn, heeft ze vooral kleren in maat 62 gekocht.
Joey had een pakje aan dat zijn papa voor hem gekocht heeft toen ik nog maar net zwanger was. Helemaal zelf uitgezocht bij de prenatal, en dat is niks voor hem, dus ik vond het heel speciaal. Het was alleen een maatje 50, en Joey was een ruime 8 ponder. dus hij heeft het alleen vlak na zijn geboorte aangehad, daarna nooit meer
Dat is ook niet netjes dat die kraamzorg die slofjes verpest had! vind dat zij dan nieuwe had moeten halen!. ik weet nog niet wat we de kleine aandoen als eerste, wel erg leuk om over na te denken!.
ik zorg dat ik 2 setjes in mijn vlucht koffer heb zitten 1 neutraal en 1 in geslachtskleur (roze of blauw) wij weten 96% zeker wat het wordt maar in mijn dromen wordt het dan net het andere geslacht vanndaar een neutraal pakje, dit doe ik ook klaar leggen thuis ik wil graag thuis gaan bevallen.