Wendbare duobuggy (naast elkaar) tips?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sas2008, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb op dit moment een tandemwagen (achter elkaar) en vind dit zo zwaar sturen. Heb nu voor mn moeder tweedehands een duobuggy (naast elkaar) gekocht en dit rijdt stukken fijner. Dit is een Graco duorider.

De Graco duorider wordt volgens mij niet meer nieuw verkocht en ik ben op zoek naar een soortgelijke nieuwe wagen waar 1 van de kanten zo goed als in de ligstand kan (met babynestje), niet al te breed is en vooral goed wendbaar en niet zwaar om te sturen/duwen. Een aparte inzet met reiswieg is niet nodig (jongste is al 3 maanden) en de prijs liefst zo goedkoop mogelijk (rond de 200/300 euro is de max).

Wie heeft tips zie door de bomen het bos niet meer! :) Er zijn vrij veel duobuggy's naast elkaar dus weet het even niet meer...

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    je heb van x adventure ook wendbare duowagens..

ik hoor ook heel veel positieve verhalen over een koelstra buggy. die kan ook plat dus waarschijnlijk kan daar gewoon een nestje in

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb een maclaren techno twin voor straks kunnen ze vanaf d egeboorte in en is lekker robuust en goed stuurbaar

En tweedehands goed betaalbaar (nieuw in de winkel 430 euro geloof ik nou dta vind ik niet normaal heb voor de mijne veel minder betaald en ziet e rals nieuw uit)

4. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb inderdaad na wat rondspeuren ook de X Adventure Twinco gezien, iemand hier ervaringen mee?

5. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ik heb een urban jungle duo, en vindt het echt een super wagen. Wel prijzig, al is hij 2e hands goed te betalen.
    Ik heb er een bak bij, maar de zitting kan bijna helemaal plat waardoor je er ook een nestje in zou kunnen doen.

Ook fijn om mee te rijden door het bos enzo, door de luchtbanden.
    Zou persoonlijk wel voor een 4-wieler gaan.

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Maar de urban jungle is toch geen buggy zoals ze bedoeld??

Hier ook een maclaren twin techno in gebruik. Met mazzeltje kunnen kopen voor 50% omdat een prenatal ging sluiten :p. Maar via MP inderdaad goed aan te komen.
    Ik vind hem nog best zwaar rijden, maarja, dat is dan ook in vergelijking met de bugaboo of 1 kind in buggy..... is nu eenmaal verschil he ;).
    Lekker stevige buggy verder, goede kwaliteit, dat merk je en voel je.

Deel Deze Pagina