Vanaf wanneer begonnen jullie met de kleertjes te wassen? Ik wou het rond de 30 wkn af hebben, of zou dat te vroeg zijn?
Je kunt er mee beginnen als je zelf wilt. Ik zelf heb het rond 33, 34 weken geloof ik gedaan. Liefs wolly
Ik begin er zo rond (kalender)week 20 mee.. Dan is, als t goed is, de babykamer geinstalleerd en kan ik beginnen met de verder aankleding van de kamer en t vullen van de kasten.. Veel leg ik er niet in.. kleertjes die nogal "geslachtsbepalend "zijn komen ff apart.. 8)
ik heb toevallig van de week all kleertjes e.d. gewassen. Van de week is ook het kamertje in elkaar gezet (vrij laat vind ik zelf maar ja). Toen dat eenmaal stond heb ik gelijk de kleertjes gewassen enzo
Einde deze maand willen we de babykamer klaar hebben aangezien dat we nog een hele verhuizing in huis voor de boeg hebben. Waar de babykamer komt is nu mijn nagelstudio en die gaat naar een andere kamer die eerst af moet zijn. Zodra de meubeltjes er staan ga ik beginnen met wassen (hopen dat het mooi weer is dan kan de was lekker buiten hangen.
Ik ben al voorzichtig begonnen met wassen. Misschien erg vroeg, maar ben liever op tijd klaar. Als ik de kleertjes heb gestreken gaan ze met een geurbuiltje van zwitzal in een pendaalemmerzak en klaar is kees. Als het kamertje straks geleverd is kan ik op mijn gemak alles inruimen en indien nog nodig even strijken.
ik ben toevallig vandaag helemaal klaar! Baby-kamer is dan ook bijna klaar...We hoeven alleen nog een vloertje! En de nodige puntjes op de i te zetten. Yeeey
Ik ga de kleertjes lekker op mijn gemakkie wassen als ik verlof heb. Lijkt me ook wel tijd genoeg eigenlijk... En hopelijk is het dan lekker lente, zodat ik de kleertjes buiten te drogen kan hangen! Liefs Monique
Ik heb woensdag alle kleertjes uitgewassen. Vrijdag hebben we de baby kamertje klaargemaakt. Heb alle kleertjes opgevouwen en al in de commode gedaan.. Er hoeven alleen nog 2 plankjes opgehangen worden en dan is de babykamer klaar.. haha lekker vroeg, maar ja dan is dat maar weer klaar...
ik begin daar helemaal niet aan kleertjes wassen, wel luiers, handdoeken e.d. (vanwege het vocht opnemen) maar kleertjes vind ik niet nodig ze hangen als meer als 10 weken hier in de kast (als het niet langer is) en bij de eerste ook niet gedaan en nooit een vlekje ofzo gehad...