Dag allemaal, Ik had voor mijn zoontje een donkerblauwe reiswieg maar ik ben nu niet meer echt wild van de kleur. Geld voor een andere is er gewoon even niet dus vroeg ik mij af of ik hem op 1 of andere manier een beetje kan opleuken? Iemand die dit al eens gedaan heeft? en zo ja waarmee? textielverf? strijksjablonen of zo? wie heeft er ideetjes. Ik hoor morgen als het goed is of we een jongetje of een meisje krijgen dus ideetjes voor beiden zijn welkom.
Laatst hadden ze bij de wibra strijk patronen soort folie wat je erop strijkt en wat ik zelf doe is Hotfix(strijkstenen) misschien is dat ook een idee.
Ik heb laatst de maxicosihoes met leuke strijkprints 'gepimpt'. Is erg leuk geworden. Die stoffen strijkplaatjes heb ik gewoon op de markt gehaald, daar hadden ze heel veel keuze.
foto's? die strijkdingen hechten wel op de stof? Het is een beetje aparte stof he? op die reiswiegen.
Een hoes maken is erg veel werk en duur. Strijkmotieven ook trouwens... Dus even denken; Optie 1: De wieg verkopen via Marktplaats en gaan voor de wieg die je echt wilt hebben. Optie 2: Pimpen - lintjes (bijvoorbeeld van Lief!) - Plaatjes uit een stukje stof knippen en dit erop plakken (stof kun je al kopen vanaf 20 cm en dit is al genoeg) - Patronen uit tafelzijl is ook makkelijk te plakken en afwasbaar (stoffenwinkel). - De vogeltjes van Lief behang zijn erg leuk, afwasbaar en goed te plakken. Je koopt voor 1,25 5 vogeltjes via Marktplaats. - Je kunt ook cadeaulintjes gebruiken goedkoop en afwasbaar (deze heb je ook met motieven erop). - Textielverf kan ook maar ik denk dat je met bestaande plaatjes en motieven sneller effect hebt (ik heb de verf meerdere malen gebruikt) Ga uit van 2,20 per kleur verf. Misschien kan een foto voor meer inspiratie zorgen, nu is het een beetje moeilijk te bedenken.