Kleertjes wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ellalalaaa, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik haal sensitive wasmiddel in huis, van Ariel ofzo.
    En dan Neutral wasverzachter.

Wil toch wel graag zachte kleertjes.

Maar dat wassen doe ik wel als de garderobe compleet is.

2. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    gewoon zoals bij mn andere kids alles gewassen met ariel en wel met wasverzachter. Ik kan echt niet zonder mn grote vriendin wasverzachter (gele lenor).

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik twijfelde ook.. gewoon een voorraad Neutral gekocht (witte was / gekleurde was / wasverzachter), kan ik ook wel even mee vooruit :)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb gisteren Neutral wasverzwachter gekocht en de kleertjes daarmee gewassen.
    Ik gebruik als wasmiddel Witte Reus en Color Reus, maar voor de babykleertjes heb ik van de supermarkt de huismerk de krachtige vloeibaar wasmiddel gehaald. Heeft een zachte geur en de kleren voelen zacht aan.

Nou..ze hangen nog in de tuin te drogen, maar dat wordt weer lekker strijken!

5. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    ik ben dol op het strijken van babykleding en daarna alles netjes in de kast leggen. HeerlijK!

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hier word ook alles gewoon met ariel gewassen en hij heeft nergens last van ook gebruik ik een half dopje lenor wasverzachter omdat ik de geur zooooowwww lekker vind hihi

en mocht hij een reactie krijgen dan kan je altijd nog overstappen op neutral...ojah en wel alles wassen want die nieuwe kleertjes worden bij de fabriek allemaal behandeld met troep :)

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik was de kleertjes uit zodat het papje eruit is. En was het gewoon met de normale was mee. Als de baby allergies is voor wasverzachter dan was ik het wel opnieuw tot die tijd gebruik ik gewoon wasverzachter net zoals bij de andere 2.

Deel Deze Pagina