Kleertjes wassen...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door w03z3l, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Bij de eerste begonnen in mijn verlof (34 weken), ga ik nu weer doen.
    Ik was alles met Neutral, doe nu de witte was nog steeds met neutral wassen.
    De eerste paar weken ga ik alles met neutral wassen, totdat de fles op is waarschijnlijk, dan ga ik over op ons eigen wasmiddel, even afwachten hoe de baby daar op gaat reageren. Onze dochter reageerde namelijk in het begin wel op anders wasmiddel, nu maakt het niks meer uit.
    En gebruik natuurazijn als wasverzachter, ik zweet nogal snel en dat haalt de zweetgeur uit je kleding!

2. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Lekker beginnen wanneer je wilt. Ik ben half september uitgerekend ene de eerste lading kleertjes al lekker gewassen in de kast liggen. Dat word echt niet meer vies. Heb gewassen met neutral. Ik werk door tot 4 weken van te voren en ga dan lekker nog een paar dagen of een weekje naar Zeeland met manlief waar m'n vader een huisje heeft. Kan maar vast gebeurd zijn. Voor nu druk zat met nog een opleiding voor m'n werk, 2 cursussen voor mn werk en 45 uur werken per week dus ik vind het heerlijk dat ik dit vast heb gedaan. Laat mij maar lekker mutsen hoor op 24 weken haha! Veel plezier!

Deel Deze Pagina