Precies dit, mijn zoon is van 13 juli. Was de hele week ruim 30 graden (en in huis 25). Had 1 t-shirt korte mouw omdat ik die te gek vond maar hoeft eigenlijk niet. Leuke mouwloze romper van de Hema met broekje er over.
Hoe lang zetten jullie een mutsje op? Weet dat het vlak na de geboorte belangrijk is, maar als je na 2-tal weken gaat wandelen bij bijvoorbeeld 20-25°C (uiteraard met parasolletje of zonnedoek), dan nog steeds een mutsje? Uitgerekend voor 28 juni, dus (hopelijk) veel mooi weer voor de boeg! Een jasje heb ik momenteel nog niet aangeschaft, enkel een iets dikker pulletje met rits.
Ik had een zomer baby en het was erg warm ook binnen meestal lag mijn newborn in een romper zonder mouwtjes soms een dun broekje soms zo pakje met voetjes belangrijk is alles in huis te hebben behalve een bontjasje en skipak want het is Nederland en elk kindje is anders mijn zoontje heeft het snel warm ik voel altijd aan zn voetjes en nekje en hij heeft weinig sokjes aangehad en bij twijfel temperaturen eerst zij iemand tegen mij 1 laagje meer als je zelf maar als ik in korte broek binnen loop heeft me vriend nog een trui aan dus daar hou ik me niet aan.En mutsje heb een dun mutsje paar keer opgehad in de kraamweek word je kindje een paar keer per dag zn temperatuur opgemeten en op basis daarvan deed ik een mutsje op en af .