Even een vraagje: Mijn zoontje van 7 maanden is vandaag met z'n wipper omgevallen (jemig wat voelde ik me slecht. Moest gewoon mee janken). Vervolgens is hij vanmiddag, tijdens een poging om te gaan zitten uit zichzelf omgevallen en met z'n hoofd tegen de grond gekomen. Hij moest er echter niet om huilen. Moet ik hem de komende 24 uur extra in de gaten houden want ik ben bang dat er iets gebeurt. Ben een ontaarde moeder
ach wel nee je bent geen ontaarde moeder. Nikolai zal nog wel veel vaker omvallen voor al nu hij gaat zelf standig zitten. Esmee is zovaak omgevallen en ze valt nu ook nog geregeld nu ze los gaat lopen. zou me er niet schuldig om gaan voelen. dat hij omviel met zijn wipper ja dat is natuurlijk erg naar en kan je zeker wel janken, ik heb Esmee wel is laten vallen ,was dan wel van af knie hoogte maar toch ik had het er ook moeilijk mee.
In de gaten houden kan nooit kwaad. Maar als het echt om een hersenschudding gaat is een kindje er in de meeste gevallen behoorlijk van ondersteboven, huilt ECHT, ziet dan bleek, en is ineens erg moe. Je merkt het vast wel aan je kindje of er echt iets aan de hand is. Vaak is vallen meer schrik dan echt pijn heb ik het idee. Kneuzingen, breuken... dat merk je wel denk ik. Lekker in bad en even goed knijpen overal? Enneh... kan gebeuren hoor, niet te schuldig over voelen!! Dat je je zorgen maakt is overigens ook alleen maar gezond, moet je maar dneken. Het zou wat zijn als het je niks kan schelen!
mila valt regelmatig, zeker toen ze net zat, en nu met leren kruipen. (niet hard, en wel op een dik kleed of matras, anders zou ik dit niet zo rustig kunnen typen hoor) je merkt zelf wel aan je kindje of het ernstig is, meestal is het toch huilen van de schrik. gewoon even knuffelen, en als hij/zij dan ophoud met huilen is het echt niet zo ernstig hoor..