haha lekkerrrrrrrrrr ik heb er 1 in de doos van de vk gehad. Ze ruiken echt lekker. Hoeveel krijg je er voor 2 euro?
ik had ze gister al gekocht maar weet niet voor hoeveel... ik haal nog wel wat extra dan... je moet ze ongeveer om de 6 week vervangen
Ik heb vandaag die builtjes gehaald en ze waren hier bij ons voor de aanbiedingsprijs . Morgen dan pas gaat de folderacties in. Ik heb ze dus vandaag al meegekregen voor de aanbiedingsprijs hihih
Ik heb ze ook, gelijk drie doosje meegenomen. Ook al voor twee euro, ik wist niet eens dat het morgen pas inging Ga af en toe even in de kast snuffelen. Ruikt zo lekker
Hmmm... bij 'mijn' kruidvat hadden ze ze gisteren nog niet. In de folder stond ook dat ze niet in alle vestigingen verkocht zouden gaan worden. Had me er net zo op verheugd!
De geurbuiltjes zijn geen folderaanbieding, maar een introductieaanbieding, die lopen dus niet gelijk met de folder, ik heb ze 2 weken terug nl. ook al voor 2,- gekocht.
Joepie! Heb ze gevonden en flink ingeslagen, mijn kast gaat dus het komende jaar lekker ruiken denk ik zo... Thanx voor de tip Shelde! PS: Weet je wat leuk is? Elke avond even in de kast snuffelen voor je gaat slapen om die lekkere babygeur te ruiken, hmmmm!