Hier vanaf 3 maanden ongeveer. Lekker savonds na het badje pjama aan, voeding en dan naar bedje. Overdag slaapt ze gewoon in haar kleertjes behalve als ze een rokje/jurkje aan heeft dan trek ik wat uit of eventueel iets anders aan.
Ik weet niet meer precies maar eerste maanden gewoon kleertjes aan zijn toch comfortabel en schoon. Na een paar maanden alleen omkleden als de kleertjes niet zo comfortabel of schoon zijn. Nu eigenlijk altijd pyjamaatje.
Ik ben ermee begonnen toen hij de nacht ging doorslapen, zeg maar vanaf 22.00 tot 06.00. Nu behoor ik wel tot de mazzelaars van wie de baby al die tijd doorslaapt bij 10 weken......vanaf die tijd dus!
Ik doe mijn kleine sinds al sinds een week of 5 avonds zo'n luierpakje/ pyjama aan, vind ie heerlijk. Hoort bij het avondritueel.
Wij deden ook gelijk al een pyjamaatje aan het was winter en erg koud dus had ze zulke lekker pyjamaatjes met voetjes eraan Nu heeft ze overigens alleen een romper met lange/korte mouwen en een slaapzak... en als het straks wat kouder wordt een pyjamabroekje.
Toen Tycho zo'n beetje maat 68 had heb ik een pyamaatje bij hem aangedaan. Ik ben toen een avondritueel gaan doen en daar hoort omkleden natuurlijk ook bij. xxx