stinkende pampers

Discussion in 'Verzorging' started by sandraske, Sep 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of het aan mij ligt maar sinds de pampers baby dry vernieuwd zijn vind ik zo stinken als er een plasje in zit.

Ben ik de enige? :D

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik heb pampers newborn en die vind ik ook niet echt lekker ruiken als er een plasje inzit haha

3. fafje

fafje Niet meer actief

ik vond babydry ook sterk ruiken....ben helemaal blij sinds ik over ben op kruidvat huismerk!

ik vind activit trouwens helemaaaal stinken

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja die actifit zijn nog erger! Kruidvat stinkt niet zo erg dan? Ga het maar eens een keer proberen maar ik heb nog drie pakken pampers :D

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Ik dacht dat het aan mij lag! Het stinkt echt enorm, net of je echt úren geleden voor het laatst verschoond hebt, terwijl je weet dat de plas nog 'vers' moet zijn.

6. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ken je toevallig nie iemand in je omgeving die bijv kruidvat gebruikt, kan mss ene paar "lenen"...en testen of het ook werkt voor jou!

als ie heel vol is dan ruikt ie natuurlijk naar plas...en ook sinds normaal voedsel enz...ruitk het allemala wat sterker...maar ik vond babydry op ene gegeven moment ook erg sterk ruiken hoor

7. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baby dry hebben wij geen last van maar activit stonk echt gigantisch, ik verschoonde finn met die pampers twee keer zo vaak op een dag!

8. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Baby dry vind ik beter dan Active fit, die ruiken echt ontzettend chemisch! Hoewel ik zoonlief wel regelmatig naar plas vind ruiken, terwijl ik hem echt heel regelmatig verschoon...
    Misschien ook maar weer terug naar Kruidvat eigen merk!

9. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Ik vind ze ook stinken.... me vriend denkt vaak dat ze heeft gepoept maar das gewoon een plasluier dan. Ik ruik wel het verschil maar bij hem is het gewoon stank = poep :D haha

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

vind ze ook erger ruiken en ze voelen ook snel klam aan.
    Ben ook minder tevreden over de luiers, ga misschien ook maar eens wat anders testen.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind ze altijd al stinken en klam aan voellen...

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Volgens mij ruiken alle luiers die vol geplast of gepoept zijn niet lekker ;)

13. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat klopt maar dit is echt een heel vies chemisch luchtje en het is sinds de pampers vernieuwd zijn..

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vind pampers altijd stinken. vroeger stonken ze naar bison kit en werd je er bijna high van. tegenwoordig stinken ze anders maar niet veel beter. we zijn er al snel afgestapt.

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

er zit veel verschil in welk merk je koopt. alleen de ochtendluier kan sterk ruiken. maar sterk is nog niet naar een of andere lijm.

16. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Wij vinden ze ook stinken en beschuldigden ons meisje ten onrechte van een poepluier.. Hier maatje 2 newborn

17. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Plasluiers stinken inderdaad erg ja!!

Ik heb nu ook huggies gekocht, maar daar is hij al een paar keer doorheen gelekt.
    Heb ook c1000 luiers gekocht, want de proefluiers vond ik super!
    Nu laatste pampers pak opmaken en dan c1000 testen.

Ben voor de rest super tevreden met pampers, maar stinken wel.
    Kruidvat vind ik tè stug eigenlijk... Maar stinken niet

18. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik vond alleen nummer 3 stinken, nummer 4 valt best mee... maar misschien komt dat omdat we er nu aan gewend zijn ;)

19. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

New Baby ruikt idd erg sterk met een plasje. Gebruiken Babydry, daar geen problemen mee.

20. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    pamers is hier de enige waarbij ze juist niet al na 1 plasje enorm onfris ruikt kruitvat staat hier op nr 1 voor stinken...dan huggies en die van de c1000............hoop dat ik de nieuwe al heb en dat dat zo blijft want anders heb ik toch een onfris ruik probleem....

Share This Page