Klei poep

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lot1909, Nov 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lot1909

Lot1909 Actief lid

Nov 3, 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ons zoontje van 19 weken heeft ineens veel moeite met poepen. Vandaag heeft hij 3 keer een heel klein poepje gedaan, na heel veel moeite. En met klein bedoel ik echt niet groter dan een muntstuk van 2 euro.
    Daarnaast is het net klei!!
    Hoe kan dat ineens?
    We zijn nog niet eens begonnen met bijvoeding (geen pap, geen fruit of groentehapjes)
    Hoe kan zijn ontlasting nou veranderen terwijl zijn voeding niet is verandert??
    Heeft dit te maken met de rijping van de darmen?? (Dat deze beter vocht opnemen ofzo? Ik noem maar iets???)
    Herkent iemand dit?

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ja, ik herken het wel hoor. :)
    Mijn kinderen hebben dit ook wel eens gehad voordat ze bijvoeding kregen en ook daarna.
    Bij mijn kinderen was er dan meestal sprake van een virusje ofzo.
    Ze waren dan dus niet helemaal 100% in orde (alhoewel ik dat niet altijd in de gaten had) en soms kreeg hun ontlasting dan ook nog een groenachtige kleur.

Is je zoontje mss wat verkouden oid?

3. Lot1909

Lot1909 Actief lid

Nov 3, 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Nee hij is niet verkouden. Maar krijgt wel al tandjes... Twee weken geleden (met precies 4 mnd) twee scherpe ribbeltjes in zijn tandvlees ontdekt. Maar nu lijken ze door te komen, tenminste het zijn nu twee ienimieni witte tandjes. Ze zijn nog niet helemaal zichtbaar. Hij lijkt daar verder weinig last van te hebben... Zou dat het zijn...??

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Van tandjes kan de ontlasting ook veranderen dus dat zou heel goed kunnen hoor. :)

Share This Page