hOi hoi, Na heel lang twijfelen toch het zh gebeld. We willen voor een 2e gaan. Nu zijn we van ons 1e wonder zwanger geraakt dmv ICSI. En aangezien we nog 10cryo's hebben. Willen we het toch proberen. Eerlijk gezegd moet ik niet meer aan een punctie denken. Pffff wat deed dat pijn. Ik had 24 eitjes waarvan uiteindelijk 11 eitjes goed zijn bevrucht. Zijn er meer mama's die bezig zijn voor een 2e dmv icsi??
Wow 10 cryo's maar liefst! Daar moet toch wel een goede plakker bij zitten. Leuk dat jullie voor en tweede willen gaan. Ik snap ook dat je geen tweede icsi poging meer ziet zitten. Hopelijk zal dat ook niet nodig zijn Wij gaan ook voor een tweede kindje via icsi. Onze eerste kwam spontaan. In oktober starten we met de tweede poging.
Hoi hoi hier afgelopen maandag besloten om het zh te bellen voor een afspraak die staat 1 september gepland. Ik ben moeder van een fantastische bijna 20 maanden oud jongetje. Geboren na 2 maal ICSI waar geen cryo's van over zijn helaas dus we moeyen van voren af aan beginnen. Ik kijk er nu al tegen op om weer een punctie te moeten ondergaan. 1e keer viel me mee was door een vrouw 2e x viel vies tegen was door een man die leek te aarzelen of te voorzichtig ik weet het niet precied. Hopelijk gaat het met je cryo's lukken en hoef je voorlopig nog niet aan een punctie te denken. ☺
Hier ook weer starten in september met IVF voor een tweede. Punctie viel bij mij heel erg mee. Aangezien we geen cryo's hebben, moeten we het hele traject weer doorlopen.... #noggeenzin
Wij gaan ook voor een 2e. Ons meisje is nu 14 maanden oud en van haar ben ik via Icsi zwanger geraakt. Gelukkig hebben we nog 1 embryo over en deze wordt dinsdag a.s. teruggeplaatst (onder voorbehoud dat het goed ontdooit). Spannend allemaal!
Adriana Ik hoop inderdaad dat er nog wel 1 tussenzit die blijft plakken. Ergens hoop ik nog dat we spontaan zwanger worden voor die tijd. Maar merk nu ook dat had ik ook bij de 1e dat je lijkt wel allerlei dingen gaat zien. Die d'r volgens mij niet zijn. FAKEZWANGER Had je van de 1e icsi nog wel cryo's?? Miepje Twijfelde jij nou ook niet wel het zh bellen niet. Ergens nog de hoop dat je natuurlijk zwanger zou kunnen raken. Ik vond het het in iedergeval wel spannend dat ik ze ging bellen. Ben ook benieuwd hoe het gesprek donderdag gaat en hoe snel we al mogen beginnen ermee. Onze kleine is nu 1,5 en mocht het wel gelijk raak zijn dan ben je zo een jaar verder. En ik vind een leeftijd van 2,5-3 jaar wel mooi. Ik had ook een man met de punctie en die zei maar probeer te ontspannen. Bij de 1e 7 eitjes redde ik dat nog wel. En toen ging ik langzaam door een Hell. Bij welke zh zit jij? Maar als het weer zou moeten dan is dat zo. Je krijgt er iets heeeel moois voor terug Lieke Spannend!! Ben benieuwd hoe snel het straks bij ons gaat. Mieksel Ik snap heel goed dat je er weer tegenaan hikt!! Die hormonen die spuitjes. Op een gegeven moment was ik gewoon niet meer mezelf. Was 1 hormoonbonk. En nu is het toch ook anders omdat je er al 1 rond heb lopen. Waar je ook je aandacht aan moet geven Khalan Spannend hoor!! Hopelijk ontdooit die goed. En is het over 9 maanden een heel lief klein mensje babytjuhh Ik heb een heel dubbel gevoel erover wat ik nog niet helemaal kan plaatsen. Laatst kwam er een vriendin naar me toe om te vertellen dat ze zwanger is van een 2e. En toen dacht ik jahooor. Dat gaat zomaar eventjes. En ja als wij weer zwanger mogen worden dan moeten we naar het zh en het hele riedeltje af. En dan heb ik wel zoiets van shit shit shit. Maar natuurlijk is het wel heeeel mooi dat het ook zo kan!!! En nu weet je ook wat je tewachten staat en dat is dan ergens toch ook wel fijn.
Het meiden, wat spannend! Ik ben er nog niet aan toe om te gaan voor een tweede, ons zoontje is 13 maanden. Ik ben van eerste ICSI zwanger geraakt (wel na 8 iui cycli en 1 ivf) en heb nog cryo's. Ik heb een zware zwangerschap gehad en wil zo graag nog even lekker in een enigszins fit lichaam van mijn zoontje genieten. Maar de twijfel is er wel. Wat als het weer zo lang duurt... Ik zou het voor mijn zoontje leuk vinden als er niet TE veel tijd tussen zit. Wat een dilemma, ik lees graag met jullie mee als jullie het goed vinden. Wat is jullie beweegreden om er wel nu aan te beginnen?
Heel spannend aangezien de laatste 2 pogingen beetje weggegooid zijn..zo zonde dus hoop dat deze poging mooi resultaat geeft.
Hoi hoi Rolli en alle anderen natuurlijk. Ik was idd ook aan het twijfelen wel niet. Waarschijnlijk eind van deze week weer mijn ongi dus als die niet zou komen zou ik dat wel heel appart vinden maar ga er gewoon vanuit dat ie komt. Bij de eerste icsi hadden we 3 8cellige cryo's waarvan 1 tp de andere 2 vielen na ontdooiing uit elkaar. 2e icsi een terugplaatsing van een matig 6cellig embryo en daar is ons mooie ventje het resultaat van. Ik wens jullie allemaal veel succes en sterkte wat het is en blijft een traject van ups en downs.
Ha meiden, Leuk al die reacties en dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Zelf zou ik het leuk vinden om een besloten clubje aan te maken. Daar voel ik me wat vrijer om dingen te delen ivm eventuele meelezers en privacy. Voelen jullie daar wat voor? O, en iemand vroeg of je er anders in zou staan bij een tweede. Voor mij geldt dat nu in ieder geval nog wel. Ons eerste kindje is een groot wonder (welk kindje niet natuurlijk), maar het was zeer de vraag of we uberhaupt ouders zouden worden. We zijn dus nu al zó blij dat we in ieder geval één kindje hebben! Een tweede vind ik vooral ook heel erg leuk voor elkaar. Dat onze kidnjes elkaar hebben, nu, maar vooral ook als ze wat groter zijn en later. Groetjes!
Onze beweeg reden voor een 2e is dat alleen als kind toch wel heel alleen is en als we het proberen kunnen we later zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
Herkenbaar Van de eerste poging hadden we 9 bevruchtingen, maar helaas wou het zich niet delen. De tweede dag was er nog 1 embryo over maar die stopte die dag ook met delen. Nu moet ik eerst ongesteld worden, dan ga ik aan de pil ter voorbereiding op poging 2 7 september evaluatiegesprek met de ivf arts
Hoi doortje, ik twijfelde ook heel lang. Doen we het wel of niet. Die kleine is ook nog maar 1,5. Later zaten we er ook over na te denken. Ze moeten natuurlijk weer je cyclus naar hun hand zetten. Ben je ook weer zo 1a2 maanden verder. Dus je bent zo een jaar verder mocht het al in 1x lukken. En ik vind een leeftijd van 2,5-3 jaar ertussen wel mooi. maar helaa heb je het niet voor het zeggen. Ik ben ook heel benieuwd wat ze morgen in het zh zeggen
Dat was voor ons ook een reden om er toch (voor ons) reletief snel weer aan te beginnen. Als je in de mmm zit zijn er nou eenmaal geen zekerheden en kan er soms maanden overheen gaan voordat je weer een stap kunt maken. Wij hebben dan nu nog een kans met deze laatste cryo tp, maar als die niet pakt duurt het zeker weer twee maanden voordat we een nieuwe icsi poging kunnen starten.
Miepje: spannend hoor!! Ik ben op het moment ook ongesteld. Ik had okk niet anders verwacht!! Mieksel: een besloten groepje lijkt me een goed idee. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat moet Op het moment is me computer kapot. Dus ik moet reageren via me tel. Hooleijk wordt de comp volgende week weer gemaakt
Jeej super blij we kunnen meteen weer instromen dus de pil en deca in huis kan niet wachten op mijn volgende ongi. Helemaal hyper maar toch ook zenuwachtig voor wat gaat komen.