Blonde haartjes die wapperen in de wind. Een klein jongetje dat meeneuriet met de liedjes die zijn mama voor hem zingt. Oogjes die dichtknijpen als de zon er te fel in schijnt. Een klein handje wrijft over een grote hand. Een klein koppie, af en toe omhoogkijkend op zoek naar oogcontact. Voor het eerst samen met mijn kleine mannetje op de fiets. Geluk in zijn allerzuiverste vorm, het ultieme mamagevoel, onbetaalbaar... Groetjes, Anakin ( Proud Mama!)
Aaaaaahhhhw! Wat LIEFFFF! Ik hoop snel met je mee te kunnen praten! Ik wou gisteren voor het eerst met Vigo gaan fietsen, maar toen sloeg het weer ineens om Hopelijk vandaag of morgen meer geluk... *duimt*
inderdaad: of deze: : kleine armpjes die zich uitstrekken om opgepakt te worden : 's ochtends als de kleine nog even in het grote bed ligt een lekker knuffel krijgen : als de kleine heel trots naar jou kijkt wanneer hij/zij de eerste stapjes zet Sinds het moederschap heeft geluk een hele andere betekenis.
Aaaaaah... Ik weet precies wat je bedoelt, Anakin. Wij zijn gisteren ook voor het eerst gaan fietsen met Jelle... Ik heb zo in een deuk gelegen om dat koppie... En we reden over een stukje hele slechte weg, en Jelle begint eeheeheeeheeeheeheeh te gillen... (en word helemaal door elkaar gerammeld... Dikke schik) *smelt*
Zo puur! Alle onbelangrijke zaken vergeet je toch op slag bij dit soort gelukzalige momenten? Geniet er maar lekker van! Liefs Eva
Geweldig he! Dan kun je zo intens genieten, dat niets er meer toe doet. Toen ik een paar weken geleden voor het eerst ging fietsen voelde ik ook precies dat geluk wat jij ook beschrijft. Die wapperende lange bruine haren... Handjes in de lucht en gillen van plezier... Naar achteren leunen om contact met mij te houden en idd, dat handje wat je stevig vasthoud omdat het ook heel spannend is allemaal... Hoop dat we altijd zo van onze kinderen kunnen blijven genieten.
Dat zijn echt van zo'n heerlijke momenten. Ik had gistermiddag zo'n momentje toen ik bij Luca ging kijken of hij sliep. Hij lag heerlijk op zijn zij met zijn beertje stevig in zijn armpjes geklemd. *zucht* echt zo'n momenten dat je je de gelukkigste mama van de wereld voelt
Inderdaad! Ik had nooit gedacht dat je van zulke 'simpele' dingen zo gelukkig kan worden. Geweldig dat zoveel mama's dit herkennen .