over twee weken heb ik een vrijgezellenfeest en we gaan dan raften! heel erg leuk maar ik twijfel erg of het wel slim is als ik meega! is dit hinderlijk voor de baby?
Dat ligt aan hoe ver je al bent, als het vrij vroeg is, zit het kindje nog achter je schaambot en zit het daar super veilig. Als het kindje al wat groter is, zou ik het zelf niet doen vanwege het risico van een klap op je buik oid.
hoe lang ben je zwanger? Raften Een ervaren rafter mag in het begin van de zwangerschap wel raften. Als je een buikje krijgt wordt het afgeraden omdat de kans dat je je buik tegen een rots stoot te groot is. het mag niet eens dus..tenzij je pas 8 weken zwanger bent
Mijn man is laatst gaan ratten en was echt super gevaarlijk je vliegt de hele tijd uit de boot ik zou het niet doen.
Ik zou het absoluut NIET doen! Ook al zou ik nog maar heel pril zwanger zijn... dat risico zou ik niet durven lopen.
Bij 11 weken zou ik het idd ook niet meer doen. (En ik weet niet of ik het bij bv 8 of 6 weken wel zou doen hoor, maar dat is meer omdat het me sowieso eng lijkt Op zich zit je kindje dan wel echt súper veilig.)
Lijkt me een beetje een achtbaan/atractie effect alleen dan mét gevaar van omkiepen/eruit vliegen etc. Zou het dus niet doen.
hartelijk dank voor jullie reacties! ben nu over mijn twijfel heen! en ga het dus niet doen! ben nu de fotograaf haha. nou dat zie ik wel zitten.
ik vind dit nogal een overbodige vraag. zulke gevaarlijke sporten moet je toch niet doen met een baby in je buik...
dit is toch niet voor niks een forum!!! je mag vragen wat je wilt! ik heb zoiets nog nooit gedaan dus weet ook niet hoe het is dus! daarom de vraag!
Alleen daar kan je ook gewoon in tot je een zichtbare (uitstekende) buik hebt. Met 11 weken kan je best gaan raften (mits je dus nog geen buikje hebt) maar je moet alleen dingen doen waar je je prettig bij voelt. Je baby zit op de allerveiligste plek ter wereld: jouw buik en gelukkig kan je daar veel hebben!
Helemaal geen rare vraag hoor! Ik zou het ook absoluut niet meer doen hoor. Goede keus om fotograaf te zijn die dag
Ik zou het ook niet doen. Je zou het jezelf toch niet vergeven als je daardoor een miskraam of zo zou krijgen!