Ik ben gisteren begonnen met een miskraam ( 6 weken ) Sinds gister ochtend veel bloedverlies, en extreme buikkrampen. De gyn heeft gisterochtend direct een echo gemaakt, maar kon geen zwangerschap meer vinden. Enkel nog verdikt baarmoederslijm. Ik neem dus aan dat ik het vruchtje al direct verloren ben, toen het bloeden begon. Maar hoelang houdt het bloeden en de extreme krampen aan, want wordt er gek van ??? En vanaf wanneer moet je weer beginnen met je cyclus te berekenen ? Is dat vanaf gisteren, dus vanaf het moment dat ik bloed verloor ??
Ik heb zaterdag 7 sept een miskraam gehad, begon ook met licht bloedverlies wat steeds meer werd met erge buikkrampen. Ik ben die zaterdag ook het vruchtje verloren en gezien. Mijn lichaam heet zichzelf 'schoongemaakt'. Ik heb totaal bijna 1 week bloedverlies gehad. Na verlies van vruchtje worden de krampen minder. Daarna soort van laatste menstruatie gehad, licht bloedverlies en geen buikkrampen meer. Je cyclus is heel lastig te berekenen na een miskraam. De ene persoon heeft direct een normale cyclus en de andere duurt het een tijd omdat je lichaam moet herstellen. Sterkte met het verlies, weet precies hoe je je voelt.
Bij mij duurde het ongeveer 10 dagen en het werd iedere dag wat minder. De eerste dag van de bloeding wordt gezien als je eerste cyclusdag, maar je cyclus kan onregelmatig zijn. Ik had direct een goede cyclus en was in de 1e ronde na de mk weer zwanger. Hopelijk heb je dat geluk ook. Heel heel veel sterkte! XX
Hi Sjannie, altijd verdrietig! bij mij was mijn cyslus eigenlijk altijd weer gelijk op gang. Zeker bij die vroeg miskramen. Dan werd ik 4 weken later gewoon weer ongesteld. Het bloeden duurde altijd ongeveer net zoveel dagen als een menstruatie. Behalve bij 10 weken zwangerschap heb ik ietsje langer gebloed. Sterkte meid, zoveel vrouwen weten hoe het is....maar toch voel je je alleen....