He Mejon. Ik kan me voorstellen dat het een heeeele lange week voor je gaat worden.Het lijkt me inderdaad wel beter om wat afleiding te zoeken. Ik ben in ieder geval heeeeeeeeeeel hard voor je aan het duimen. groetjes Eva
dank je wel Eva. Dat is heel fijn om te horen! ik heb voor het eerst sinds het bl.verlies begon een hele nacht weer doorgeslapen. je bent er continu mee bezig, dag en nacht. vanmorgen ook niks verloren en op wc papier heel licht roze/lichtbruin. het kan een innesteling zijn (heb er zoveel over gelezen;kan als een lichte menstruatie zijn). ik benoem het ook als een menstruatie zoals ik het nu gehad heb alleen zou bij een echte menstr. de eerste dag meer bl.verlies hebben en echt buik- en rugpijn geven en nu begon ik dan eigenlijk net als op een 2e of 3e dag zonder pijntjes. ben nog steeds positief en probeer het naast me neer te leggen. .......maar dat gaat me zeker te weten niet lukken! voel me nog zwanger, hoop dat mijn gevoel juist is. helpen jullie me de week door? mejon
vandaag heb ik een inwendige echo gehad en bloedonderzoek en het schijnt dat ik een vroege miskraam gehad heb. dus op naar de volgende ronde. allemaal bedankt voor jullie reacties en steun. mejon