Verdikt slijmvlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyM, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    He meiden,

Missvhien kennen jullie me nog van mijn vage zwangerschapstesten..
    Ik heb op 11 Dec een behoorlijk positieve cb test gehad de +, Aangezien ik daarna niet meer dan heel licht positief testen dacht ik dat ik snel zou gaan bloeden. Dit was niet zo.. Dus kreeg ik een echo, Op de echo zagen ze helemaal niks op een cyste en een verdikt slijmvlies na.
    Na mijn afspraak toch nog eigenwijs een cb + gedaan die een tuurstreep gaf net zoals de kV 2v5 die ik 2 dagen later deed, Amper te zien maar ze waren er wel,

Kan iemand mij vertellen of ik dan misschien toch zwanger kan zijn omdat ik een verdikt slijmvlies heb? Of het kan dat ik dan misschien pas net zwanger ben of dat er een menstruatie aankomt?
    Mijn vraag is vooral wat weten jullie over verdikt slijmvlies..

Mijn cyclus zit nu op dag 70... :(

Liefs LovelyM

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je baarmoederslijmvlies wordt in je cyclus steeds dikker om zo de beste basis te leggen voor het bevruchte eicelletje.

Ik zou vragen om een bloed test. Kan bij de dokter.

3. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Heh wat lastig meis! Verdikt slijmvlies kan ook betekenen dat je het einde van je cyclus nadert en dat er nog een innesteling moet plaatsvinden. Kan ook zijn dat het eitje niet ingenesteld is of niet goed en er toch uit is.. Ik denk dat je al dan niet je menstruatie kunt verwachten binnen 2 weken.. Logischerwijs dan! Succes 😘

4. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Dankje meiden,

Ik ben al blij als ik een menstruatie krijg.. Ben het na 70 dagen afwachten behoorlijk zat, Laat het maat snel gebeuren dan kan ik verder.. Hoop tuurlijk dat er nog een innesteling zal komen en ik alsnog zwanger mag zijn hihi

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als je 11 december al een positieve test had kun je niet nog een innesteling krijgen. Of ben je nog ongesteld geworden? Want dat lees ik nergens..

Wanneer heb je voor het laatst getest? Als je 11 december al positief testte zou je nu rond de 8 weken zwanger moeten zijn. En anders zou je rond deze tijd weer ongesteld moeten worden of positief moeten testen.

Om het zeker te weten zou ik testen. En ben je niet ongesteld geweest vorige maand dan zou ik toch echt een bloed test vragen. Want het kan best zijn dat je niet heel veel hcg aanmaakt en dus de testen heel vaag blijven.

6. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ik heb geen enkele druppel bloed verloren dus het is voor mij een groot raadsel.. Op de echo was alleen een cyste te zien in m'n eierstok van 1,6 cm ,
    Mijn huisarts vind het geen spoed dus moet maar afwachten..

Die test van 11 Dec is voor mij ook een raadsel!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat nou geen spoed.

4 weken geleden test je licht positief. Maar je wordt niet ongesteld. Dus ik zou het gewoon eisen. En als hij het niet wil dan zou ik het ziekenhuis bellen.

8. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Tja ik weet het ook niet, Wil nog een weekje afwachten aangezien m'n slijmvlies dik is.. Hoop tuurlijk dat k nog ga bloeden uit mezelf, Het was geen mega positieve maar Zeker geen Tuur..

Dit is de cb die ik deed:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      15
  9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En wanneer was die? Die vind ik toch echt harstikke duidelijk!
    Wanneer had je die echo?

10. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Dit was die van 11 Dec..

Afgelopen dinsdag was de echo, Ik dacht zelf miss is het vroeg misgegaan en zag ze daarom niks op de echo.. Maar wat is dan de verklaring dat ik al zo'n 4 weken 0,0 bloed verloren heb!
    Was ook wel een behoorlijke klap om geen vruchtje maar een cyste te zien

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Was de echo wel bij een gyno of verloskundige?

Ik zou echt vragen om een bloed test. 0 bloed en een positieve test maar niks op een echo is toch echt een goede reden om even je hcg te bepalen. Tis een kleine moeite voor ze..

12. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Echo was bij de verloskunde, Die had k gebeld na die test van 11 Dec en die vonden dat ik gewoon mocht komen.. Maar wacht af tot vrijdag en dan bel ik de huisarts, Dan heb ik ook een dag vrij dus kan ik langskomen op het spreekuur

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ben benieuwd!

14. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Iniedergeval bedankt bubblez!!

Liefs

15. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Jeetje wat moet dit slopend zijn! Je test ziet er positief uit! Wat geeft een test nu aan?

16. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Het is ook mega slopend.. Donderdag een Tuur en nu net ook Tuur maar noem het gerust negatief, Ik snap er gewoon helemaal niks van.. Je zou zeggen dat die cb niet liegt

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vreemd toch ook dat je dan niet ongesteld wordt!
    Ik zou ook een bloedtest 'eisen' hoor! Veel succes gewenst!

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een cyste kan hormonaal gezien alles in de war schoppen. Het is helaas mogelijk dat de zwangerschapstest op de cyste reageert en dat je niet zwanger bent. Of dat er in het begin misschien wel iets gaande is geweest, maar dat het nu door de cyste niet afgestoten wordt.

Als het goed had gezeten, dan was je nu zo'n 9 weken zwanger geweest. Je had duidelijk oplopende testen moeten hebben en veel meer dan een verdikt baarmoederslijmvlies. Dus ik ben bang dat het geen goed nieuws is, helaas. Sterkte!

19. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Op 11 dec die positieve test en nu niet meer te zien dan verdikt slijmvlies is helaas geen goed teken..

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

cyste positieve zwangerschapstest - Google zoeken

Wat Jippie schrijft.

Een cyste kan zorgen voor een positieve zwangerschapstest helaas!

Het feit dat de testen nu tuur zijn, kan betekenen dat de cyste nu aan het verdwijnen is.

Zwanger ben je dus niet. Anders had je ook bij de verloskundige onderhand duidelijk een boontje op de echo gezien.

Het is die nare irritante cyste.

Deel Deze Pagina