Hoi! Gezien het vele binnen zitten, heb ik besloten hoe dan ook met mijn twee kids morgen een half dagje weg te gaan. Ik word gek van het weer en van het binnen zitten en mijn oudste ook! Wat is leuk om te ondernemen binnen of binnen/buiten activiteit. Ik dacht zelf aan - Indoor speeltuin - Sprookjesbos Wie heeft leuke ideeen?
Wij gaan waarschijnlijk naar het dolfinarium.. scheelt wel dat wij én gratis kunnen én dichtbij wonen.. mocht het echt met bakken uit de hemel komen gaan we gewoon weer lekker naar huis.. (vorige week ook zo gedaan, 2 uurtjes geweest)
Efteling is leuk alleen misschien prijzig voor een half dagje Kinderen onder de 4 zijn sowieso gratis. Morgen schijnt het ook rustig te zijn in de Efteling
Efteling is een beetje duur, maar daar gaan we in juni toevallig 3 dagen naar toe. Daarom dacht ik eigenlijk aan sprookjeswonderland. Kennen jullie dat? Is daar ook wat overdekt, zodat als het regent we even naar binnen kunnen? Julianatoren is denk ik leuker als de kids wat ouder zijn. Ik ben alleen met ze, dus dan kan ik niet echt met Evy is attracties.
Als het voor een ochtendje of middagje is dan vliegt de tijd je ook nog wel voorbij: -Kinderboerderij... -Tuincentrum waar een ballenbak is, daar zelf even lekker koffie drinken en de oudste in de ballenbak -Indoorspeeltuin gaf je zelf ook al aan, is ook wel leuk of dat sprookjeswonderland.... Geniet er maar lekker van! Leuk hoor! Veel plezier!!!
Sprookjeswonderland.. *denk denk denk* ik kan me niets herinneren eigenlijk over ergens naar binnen kunnen.. Vond het wel erg leuk!
Je mag best hier een dagje komen hoor, kids lekker helpen mijn gras maaien, beetje plantjes verwennen..En je bent er toch uit...kost je niets en krijgt er gezelligheid en koppie thee met wat lekkers voor terug.... ( maar dat zou je vast niet bedoelen...)...
Dat is het ook... Maar vanuit amersfoort, ( kan me voorstellen dat je dat dierenpark vaak genoeg hebt gezien). Ouwehand zit ook lekker dichtbij. Of burgers zoo in arnhem Ook in voorthuizen zit een overdekt kinderpark. Lekker dichtbij en leuk voor een paar uur, hoef je niet perse een hele dag te doen. kan jij ook nog ff zennen