Hoi hoi Maak me een klein beetje zorgen misschien wel helemaal niet nodig maar iedereen roept ooh ik voel me baby al bewegen... Ik niet... Ik heb hij/zij wel gevoelt in de 15 week van m`n zwangerschap wat erg vroeg was, maar daarna nog niet echt weer.. En nu zegt iedereen.. Oh.. voel je het nog niet? Kan dit kwaad of komt het gewoon nog? M`n buik groeit wel dus zal wel mee vallen toch? tis nog vroeg en t is de 1e.. Liefs Danielle
Hi.. Gemiddeld met de eerste is het rond de 20 weken.... Zelf was ik ook vroeg met de eerste en nu weer ...maarja sommige zijn wat sneller dan anderen.... Niet druk maken dus..... over een tijdje als je gekneusde ribben hebt, zou je wel willen dat je de kleine even wat minder zou voelen....! groetjes, Ramona
Zeker als je in verwachting bent van de eerste is het heel normaal dat je de baby pas na de 20e week voelt. pas na 24 weken moet je hem elke dag voelen. Dus nog even geduld meid!
Hoi Oh dat stelt me al gerust! Dank jullie wel voor jullie snelle antwoorden! heb binnenkort de 20 weken echo.. zie er toch wel een klein beetje tegen op (maar dan zul je zien dat ie lekker actief is! ) Groetjes Danielle
hallo danielle! ik heb het ook hoor! maar voel nu sinds 2 dagen savonds toch wel iets maar weet niet of het uk is... heb hem/haar ook gevoeld met 15 weken (plopjes) zal vanzelf sterker gaan worden. wanneer heb jij je 20 weken echo? ik 25 juli. groetjes!
ik voelde het ook "pas" na de 20 weken echo en sindsdien is hij/zij erg druk in mijn buik, komt vanzelf!
Het ligt er ook aan waar je placenta ligt. Wanneer deze aan de voorkant ligt, dan voel je de baby vaak pas wat later. Zo heb ik haar eerst schopje echt pas in week 18 gevoeld en pas echt sterk na de 20ste week. Maak je dus niet druk hoor! Groet Snoozie
Dank jullie wel! Oh dan wachten we nog even geduldig af!haha bij ong week 15 voelde ik idd ook plopjes en ja als ik in bed lig wel es gerommel.. maar ja kant niet goed plaatsen weet echt niet of t ons beebje is.. Mootjen We lopen bijna gelijk! Ik krijg als het goed is vandaag de papieren voor de 20 weken echo en dan kan ik bellen! laat nog wel even weten wanneer! Groetjes Danielle
ja dat heb ik nou ook! dat ik niet precies weet of het beebje is... komen we vanzelf nog wel achter als het sterker gaat worden! nou snel bellen he voor de afspraak....
het zat vandaag helaas weer niet bij de post! Morgen dus dan nog maar afwachten dan kan ik maandag bellen.. Hoop dat het er dan is! Ik zat net op de wc ( ja raar verhaal) sorry maar toen voelde ik 3x een duwtje .. een blobje.. hihi Leek wel of dat de beeb was.. voelde echt heel gek.. zou het dan toch.. Liefs Danielle
Ik voel ook alleen maar plopjes enzo niet echt duidelijk schoppen. Maar toen wij de echo hadden was ze heel druk en had ik dus ook die plopjes iedere keer. Wij zagen dr dus schoppen en ik voelde het. Heel apart.
Hi, Ben net zo onzeker als jouw Danielle, Ben vandaag 20 weken en hele vage plopjes...tja....het zal de baby wel zijn, maar dat ik echt denk YES dat is hem? Nee....helaas. Ik wacht al dagen met smart af, maar heb nog geen echt duidelijk teken gekregen. Voel zoveel verschillende dingen in mijn buik..... Mijn placenta ligt aan de voorkant, en dat wil zeggen dat ik het ook minder snel ga voelen. Maandag 20 weken echo, dus ik hoop dat hij/zij dan heel hard naar ons zwaaid, zodat ik weer gerust gesteld ben! Succes allemaal!
Hoi xmeesje. Heel veel succes dan maandag, laat je nog even weten of alles goed was? ik ga morgen bellen voor de 20 weken echo even een afspraak maken, Ben wel benieuwd! Ja als je dr op gaat liggen voel je volgens mij helemaal niet. Dacht eerst dat ik te nuchter was ofzo maar vanacht was ik wakker en maar met opgerokken knieeen drukken op m`n buik maar voelde niks... terwijl ze zeggen dat t snachts actiefst zijn.. We wachten gewoon af! Liefs Danielle
He Danielle, Ik heb ook een keer op mijn rug gelegen met opgetrokken knieën. ben veel te bang dat de kleine in de verdrukking komt..... Vond het een fijn gevoel, dus ben maar gauw gestopt. We wachten maar geduldig af he... Ik laat maandag zeker iets weten. Jij succes met de afspraak maken! Heb je iets om naar toe te leven!
Hoi Nou heb vandaag maar gebeld voor de 20 weken echo, maar ze vond dat ik er erg laat mee was terwijl ik de papieren nog niet binnen had. Heb ik haar ook verteld. Oh zegt ze de meesten bellen al rond 13 a 14 weken. Maar goed 24 juli 15:15 zijn we aan de beurt haha. Dan mogen we ons wondertje bewonderen en hopen we dat alles goed is.. Dan ben ik bijna 20 weken.. Groetjes Danielle
Ik zag dat ik geschreven had dat ik het een fijn gevoel vond om met mijn benen opgetrokken te liggen, haha, maar 't is natuurlijk géén fijn gevoel! Alsof je een kleine meloen naar boven duwd.... Dani, iedereen spreekt elkaar tegen wat betreft afspraken maken, dus laat je niks wijs maken. Je afspraak staat, dus veel plezier straks! Ik heb trouwens niet op aanvraag-papieren hoeven te wachten, zal wel bij iedere praktijk anders zijn....
Hoi nee idd geen fijn gevoel. ben je al eens wezen zwemmen? Das pas raar als je dan het water ingaat! net of er een luchtbel in je buik naar boven komt... hihi Ja onze afspraak staat idd.. Moest wel een papier mee nemen zei ze die kreeg ik dus nog op gestuurd, heb ik inmiddels binnen. Hier staat op en moet je tekenen dat je de folder hebt gelezen, dat het op je eigen risico is e.d. en dat je als er afwijkingen gevonden word je niet verplicht bent om verdere onderzoeken te doen maar dat het mag.. enz.. Groetjes Danielle