Klein beetje zorgen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi Danielle,

Ja leuk he, zo'n formulier waar je je 'eigen risico' op mag ondertekenen. Zit je ook echt op te wachten, op zo'n teksten van wat er wel niet allemaal gevonden kan worden.....maar ja hoort erbij.

Nee, ik heb nog niet gezwommen, heb ook geen zw.sch.-badpak. Had net in februari een kei leuke bikini gekocht! Maar ik vraag me af of dat niet een beetje te opzichtig is, met zo'n onbedekte dikke buik het zwembad inspringen.....
    Ga het binnenkort misschien eens proberen. Schijnt wel heel goed voor je conditie te zijn.
    Grtz

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha nee zit je idd niet op te wachten nee.. Dan ga je ook wel denken van welke risico`s loop ik . maar we laten het gewoon over ons heen komen.

Ik had nog een badpak liggen die ik nog wel paste nou ja mijn borsten met moeite :oops:

Zijn nu druk bezig met babynamen pff wat is dat lastig.. alles wat ik mooi vind dat vind mn man vreselijk haha

errug lastig dus vooral jongens namen.. We willen het aan de ene kant wel vernoemen maar aan de andere kant ook weer niet.. Want m`n schoonvader heet bart(voluit bartus) en mijn vader Rob (robert) nou ja en er zijn al een aantal barts in de fam en rob of robert vinden we niks..

Nog suggesties? :D we houden wel van korte namen of 2 lettergreep namen

Liefs Danielle

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Namen,
    Schei uit! Wat een drama om een echte leuke jongesnaam te vinden!
    Ik ken wel 10 leuke meisjesnamen, maar het wordt toch een jongen, denk ik.....weet ook niet waarom?! Misschien dat we het morgen per ongeluk al zien?
    Weet jij al dat het een jongen wordt dan?
    Tja, van Bart en Rob kun je niet veel anders maken. Ik zat ook al te denken om de opa's te vernoemen in een hippe doopnaam. Maar wat moet je met Ton & Theo? Daar kun je helemáál niks mee.
    Dan maar geen doopnaam. Hij/Zij wordt waarschijnlijk toch niet gedoopt.

Ik had 1 jongensnaam die ik echt leuk vind, maar dat vond mijn man niks. Toen hebben we uit 3 2e keuzes onze keuze maar gemaakt. Kort en krachtig, daar houden we wel van.
    Mijn favoriete meisjesnaam daar moest mijn man even aan wennen zei hij. De dag nadat we onze top 5 hadden gemaakt, zei hij dat hij al gewend was en hem ook te gek vind. (Thank god!)
    X's Meesje

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha

nee daar valt ook weinig van temaken. Nee nou ja idd wij hebben ook zoeits dan maar een leuke korte naam en geen vernoemingen. Nee we willen niet weten wat het word lekker een verrassing! :D

maar meisjes namen die vinden we niet zo heel moeilijk.. daar hebben we al een paar leuke van, maar jongens ... pfff

Groetjes! En Succes morgen!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik wilde alleen effe melden dat ik overgelukkig ben! :) :D :)
    ECHO ZAG ER KEURIG UIT!
    Alles zit erop en eraan, en de kleine bewoog lekker in mijn buikje!
    XXXX's

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey xmeesjex

Wat fijn om te horen! Gefeliciteerd! bijzonder om te zien he! :D

Liefs Danielle

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi Danielle,

Ik geef je één tip: geniet er straks van, want het duurt maar zo kort, en het is echt een groot wonder! Ze laten echt alles zien, van top tot teen!
    Hopelijk is jouw echoscopiste iets minder gehaast als die van ons vanmiddag! Binnen het half uur stonden we weer buiten met maar 3 foto's..... Bij de 12 weken echo kreeg ik 10 foto's mee!
    Maar goed, ik ga volgende week een pret-echo afspraak maken, want dit is té leuk om maar zo'n paar keer mee te maken!
    Liefs,
    Meesje

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha

Dank je wel gaan we volgende week donderdag dan ook zeker doen. Nou de echo word gedaan door toevallig iemand van m`n eigen praktijk en die heeft bij mij ook de termijn echo gedaan en dit was ook redelijk snel... dus hoop dat ze nu beetje geduld heeft!

Weet je ook watt is dan? of willen jullie dat niet?

Liefs Danielle

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nee, ze heeft er keurig omheen gedraaid met de echo. Ik denk toch wel dat het een jongen wordt, vraag me niet waarom. Maar we houden de spanning er nog even in!
    Wilde jij het wel weten?

Deel Deze Pagina