Mijn middelste dochter is een doerak. Kattenkwaad, streken, relschoppen..... Vergt best veel, maar ach het hoort erbij. Waar wij echter steeds meer problemen mee krijgen is het feit dat haar slaapkamer inmiddels bijna behangloos is! Weg Winnie the Pooh, hallo kale muur. En ik weet echt niet hoe ik haar aan het verstand moet peuteren dat ze dat niet mag doen! We hebben alles al geprobeerd.. We hebben haar weer in een ledikantje gelegd zodat ze er niet bij kon, wat resulteerde in nachtelijke drama's; ze wil gewoon in haar eigen grote bed. We zijn boos geworden, hebben het rustig geprobeerd uit te leggen, we hebben zelfs gedaan alsof ze ons ontzettend verdrietig maakte in de hoop dat ze het zou laten, niks helpt! En mijn toverhoed vol opvoedmiddelen is even leeg! Wie heeft er nog suggesties hoe wij het behangtrekken kunnen tegengaan? Liefs Esther
Hahahaha daar waren wij ook al bang voor........... Als er nog anderen zijn met tips, dan ga ik dat nog uitproberen, en anders zit er niks anders op ben ik bang! Liefs Esther
Oh ja, ik zou wel eventjes alles er af halen voordat je gaat verven.. (als je daar voor kiest natuurlijk) Ik had het namelijk 'even snel' gedaan, ook over de restjes behang, maar dat ziet er ook al niet meer uit omdat ze alsnog die stukjes eraf heeft gepulkt haha.. Succes!
Hier ook een beginnend behangtrekkertje Eén baan behang in zijn slaapkamer heeft er al aan mogen geloven, en ik denk niet dat het lang meer duurd voordat hij de rest er ook aftrekt Ach, we gaan misschien toch verhuizen, en anders wordt het inderdaad schilderen
1 baan maar? hahaha berg je dan maar voor het vervolg! Yashyra's kamer is echt kamertje-bom-ontploft nu hahahaha! Wat een drama..... Liefs Esther
Nou ja, daar twijfel ik aan hoor! Maar voordat Yashyra een jongetje - en Vigo een meisje - is........... Liefs
Die van mij heeft het ook een aantal keren geprobeert hier in de woonkamer. ik heb hem flink op zijn vingers getikt en heb hem verteld dat hij de muur stuk maakt. Hij weet dat hij heel stout is als hij iets stuk maakt en ik geef hem dan als straf geen snoepjes e.d. meer (lekker smul dus). Hij heeft het nog een aantal keren geprobeert maar dan riep hij zelf al: Tuk,nie wief! Nie koek! (stuk,niet lief.Niet koek) En dan keek hij mij aan en liet het uit zijn hoofd.
Mijn woonkamer is inderdaad ook een behangrand armer.. Helaas hielp die tik op de vingers niet (was de eerste en laatste keer dat ze ooit een tik heeft gehad haha, ze schrok er wel flink van maar helaas was dat van korte duur) en het resulteerde bij ons niet in "tuk, nie wief, nie koek" (geweldige uitspraak trouwens! ) maar ik heb haar wel horen zeggen: "kijk mama, ikke tout, ikke hoek?" om vervolgens dus met een stalen gezicht om een biscuitje te vragen.. En daarbij lag ze gewoon in een deuk.......... Zjucht.. Maakte gewoon geen indruk blijkbaar.. Liefs Esther