klein briefje met uitnodiging feest bruiloft

Discussion in 'De lounge' started by meidenhuis, Jun 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Wie helpt mij even aan een kort tekstje/rijmpje om bij de trouwkaart te doen.

Op de troukaart staat alleen de receptie vermeld en wij willen degene die wij graag op het feest hebben middels een klein briefje bij de trouwkaart uitnodigen voor het feest.

Zoiets in de trend van dat we ze ipv op de receptie pas om 19.00 verwachten.

wie helpt mij hierbij???

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Is het de bedoeling om de mensen die voor het feest uitgenodigd worden, niet op de receptie komen? Dan zou ik ervoor kiezen om 2 verschillende teksten op de kaarten laten drukken, hebben wij ook gedaan. We hadden een kaart voor de receptiegasten, een kaart voor de daggasten en een kaart voor de feestgasten. Kostte ons toen niets extra.

3. meidenhuis

de kaarten zijn al gedrukt, en het was idd de bedoeling om de feestgasten niet op de receptie te laten komen.

Dus we zoeken echt een korte tekst om hen voor het feest uit te nodigen.

Bruiloft is 3 augustus dus hoop dat er een creatief iemand voorbij komt!!!!

4. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    iets in deze trend:

ipv ons op de receptie een handje te geven,
    willen we graag dat jullie de hele avond beleven
    dus willen jullie ons plezieren
    kom dan om ....(tijd).....om met ons feest te vieren

weet niet of je zo iets bedoelt..

liefs Hellen

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dus jullie sturen een uitnodiging voor jullie receptie maar er moet een briefje bij dat ze niet uitgenodigd zijn op de receptie maar alleen op het feest?Of begrijp ik het nou verkeerd?

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    #6 Kiwi1, Jun 12, 2010
    Last edited: Jun 12, 2010
    Oei, ik denk dat je hiermee verwarring gaan scheppen. Je hebt kans dat de mensen denken (omdat ze ook een kaart met uitnodiging voor de receptie ontvangen) dat ze zowel op de receptie als op het feest uitgenodigd zijn. Je zou denken dat ze dan goed moeten lezen, maar veel mensen zullen dit over het hoofd zien.
    Ik zou persoonlijk kaarten met de uitnodiging voor alleen het feest bij laten drukken.

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dat denk ik dus ook Kiwi,vandaar dat ik me afvraag of ik het nu wel goed begrijp.

8. meidenhuis

Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share This Page