op zoek naar een bmw..

Discussie in 'De lounge' gestart door sasje24, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo dames,

ik ben op zoek naar een bmw 318 van het bouwjaar 2003.
    nou schijnt het zo te zijn dat ze boven in holland goedkoper zijn dan hier onder in limburg haha!!
    dus als iemand er 1 weet te staan......graag...

bedankt!!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh fijn dank je wel!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Een BWM moet je idd niet in NL aanschaffen, maar in Dld, dat scheelt heeeeel veel geld!

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben wel een BMW uit Nederland. Als je even goed zoekt dan kun je hier ook wel goedkoop iets vinden. Misschien is het inderdaad zo omdat ik uit het noorden kom dus ook hier gezocht heb:) Wij hebben voor de auto die we er op inruilde (ook BMW) nog een flinke inruil prijs gekregen en ik weet niet hoe dat zit in Duitsland. Wij hebben al verschillende BMW's gehad en altijd goed bevallen en nog nooit het idee gehad dat we teveel betaald hebben. En ook altijd een inruil prijs gehad die we niet verwachten. Zelf hebben wij er ook wel aangedacht om uit Duitsland weg te halen alleen wij hadden geen zin in die dingen die er allemaal nog bij kwamen kijken. En dan was ook nog maar de vraag of ze onze auto wel wouden hebben want die moet de handelaar dan ook weer importeren. Op deze site staat soms ook wel wat tussen. http://www.usedcarscentre.nl Dit zijn allemaal ex lease autos voor niet al te gekke prijzen.

Succes met het zoeken naar een goede BMW.

Groetjes Annelies

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    is uit 2006 of 2001 ook goed? Dan heb ik er 1 voor je, kopen? :D:D

7. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    of uit 1996? Maar das een touring..... ;)

Maar idd Duitsland (Belgie ook trouwens) is idd goedkoper! Hou er wel rekening mee dat je er niet meteen in kunt rijden he. Overzetten en wachten op nieuwe kentekenplaten kan ff duren!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Je mag er wel meteen mee rijden hoor, met uitvoerkentekens. Die zijn of 1 dag, of 1 week of 1 maand geldig (mag je zelf aangeven). In de tussentijd een afspraak maken bij het RDW en de belastingpapieren invullen (kan makelijk voor 15 euro via autotelex.nl)

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind die site, in vergelijking met Duitsland, echt niet goedkoop.

Inruil zou ik ook niet doen, via mp of autotrack of autotrader levert je auto veel meer op als je hem particulier verkoopt.

10. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    zeg geweldig die site in duitsland
    wij zoeken toevallig ook een bmw (scheelt een hoop zeg)
    maar met invoeren is dat niet teveel gedoe of zie ik weer ijsberen op de weg
    vind dat best wel een risico of valt dit wel mee?
    en als we een bmw daar kopen krijg je hem dan gelijk mee of moet je weer een keer terug?
    heb veel vragen sorry daarvoor maar ben wel geintresseerd
    alvast bedankt dames
    groetjes debby

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mijn auto staat al dikke maand op mp, maar helaas niemand reageert...dus dat wordt dan toch inruilen dus ik kan helaas geen invoeren vanuit duitsland want volgens mij nemen die echt geen auto aan vanuit buitenland....en idd wat een werk allemal en ik weet ook niet precies hoe het zit met invoeren e.d.

hmm leaseautos ben ik niet zo happig op....je weet niet wat er mee gebeurd is en vaak worden ze toch wel afgetrapt hoor, is tenslotte niet hun eigen auto!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @roodkapje..nee niet ouder dan 2002...en helaas kan ik 2006 niet betalen!! want dit kost bijna het dubbele van eentje van 2003....

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Geduld!
    Mijn auto heeft in totaal 8 weken op mp gestaan, maar is uiteindelijk verkocht voor een prima prijs.
    Ik kreeg eerst alleen maar onzinbiedingen (5000 onder de vraagprijs bijv....) maar uiteindelijk toch gelukt.

Leaseauto's zijn vaak wel goed onderhouden, dus dat is echt geen slechte optie. Je weet juist wel wat er mee gebeurd is.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm maar op die site alleen jongere auto.....niet van 2003..want die auto is natuurlijk al 7 jaar oud..en de meeste hebben leaseauto voor 3 a 4 jaar toch??

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank jullie wel allemaal...we gaan maar verder met onze zoektocht..

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Viel bij mn ouders erg mee, die kregen een heel goed aanbod van de dealer. Tenminste, op mp stonden dezelfde prijzen :)

18. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
  19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    #19 jilina, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
    Ons viel het dus ook mee wat wij nog voor de auto hebben gekregen. Usedcarcenter belt handelaren op die de auto wel willen hebben en de handelaar met het beste bod geven hun weer aan jou door. Het zijn inderdaad wel jongere auto's met weinig kilometers en ex lease dus je weet altijd wat er mee gebeurt is je krijgt de hele historie te zien, schade, beurten, apk, nieuwe banden, enz. Wij zijn erg positief. Wij kregen ook nog korting omdat mijn vriend bij ING werkt.

Bij het invoeren moet je toch rekenschap houden met de BPM. Dus je moet wel iets meer betalen dan op de site staat aangegeven. En ik weet ook niet hoe het zit met garantie.

20. Esin

Esin Niet meer actief

Onze auto staat ook al een tijdje op Mp maar we hebben o reacties gehad.. Ook geen biedingen..

Denk dat het door de kmstand komt... ;)
    Best wel veel.. Maar het is een super mooie auto..
    We hebben er altijd veel bekijks mee, maar helaas nog steeds niet verkocht..

Deel Deze Pagina