Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ geen vermoeden 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 snelly 12 wk echo 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk 01/11 snelly gyn.
Hoi meiden. Raar he, opeens een maand weg! Hier alles goed. Ben gelukkig niet zo moe meer. Verkoudheid is ook ver over. Mn zoontje is weer beter, maar hij hoest nog wel veel. Mijn buik gaat nu ook groeien! Ook wel weer leuk, alleen voordat het echt een mooie baby-buik is ben ik denk ik wat weekjes verder. Dan wordt het wat harder en ziet het er mooier uit. Verder weinig nieuws. Fijn weekend allemaal!
Hoi! Balen dat de berichtjes weg zijn. Maar we kletsen gewoon weer verder! Ook hier begint er echt een buikje te komen. Op m'n werk weten ze het nog niet en ik heb echt het idee dat iedereen het kan zien. Dus behoorlijk buik inhouden tijdens werktijd en als ik naar buiten loop, flink uitademen en buik los! @Love: fijn dat je je wat beter voelt. En ook weer wat meer energie. Ik kan niet wachten tot ik me ook wat energieker voel. Volgende week vrijdag weet ik hoe het met mijn ijzer zit. Ga er maar vanuit dat het weer veel te laag is. @ Savannah: fijn om het hartje te horen! En wat leuk dat je een pretecho laat doen! Wij hebben dat de vorige keer volgens mij rond de 28 weken gedaan. Echt hele mooie foto's hebben we gehad. Dus dit keer maar weer. Fijn weekend!
Hey allemaal, Balen zeg! Even terug lezen gaat nu niet meer. Sorry als ik niet meer helemaal op de hoogte ben hoor. Stel voor om allemaal even je eigen gegevens in de lijst te controleren zodat deze weer up to date is. Hier alles prima, ik voel me echt al weer heel goed dus dat is wel erg fijn. Verder alles zijn gangetje. groetjes
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ geen vermoeden 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 snelly 12 wk echo 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk 01/11 snelly gyn. __________________ Wie had er ook al weer een mooie tekst voor mimi geplaatst? Zou je dat nog een keer willen doen?
Hey meiden, Vandaag zijn we wezen kijken naar de Icandy dubbele kinderwagen. Ik hoopte dat hij toch niet zo geweldig was als dat ik dacht (ivm de prijs) maar niets bleek minder waar. Echt een geweldige wagen zeg! Mijn zoontje en de kleine schelen straks maar ongeveer 20 maanden en ik denk dat ik echt een dubbele wagen nodig heb. Wie denkt er ook over na om een dubbele wagen aan te schaffen, en hebben jullie nog ideeën. Groetjes
He He eindelijk weer online. Nee ik ben echt niet verslaafd. Morgen om 10 uur het verlossende woord. Ik ben echt heel erg bang dat het toch nog is fout gegaan ondanks dat ik denk dat ik het nog steeds voel. Heb tot 03.00 met hartkloppingen gelegen wordt er helemaal gek van gaat soms de hele dag door hoop dat het na de echo wat minder wordt en dat ik weer wat ben gerustgesteld.Heb woensdag zelfs in een babyshop gestaan voor een angelsound. Die hadden ze niet nou dan wacht ik maar tot maandag. Hier geen dubbele wagen mijn knul is dan 3 en hij mag al lang niet meer in een wagen hij is te zwaar. Fijn dat bij de meeste dames alle kwaaltjes weg zijn hier ook voel me super. daarom twijfel he bij mijn zoontje ben ik de hele zw katterig geweest en zelfs dat heb ik niet maar ja ze zeggen ook dat de een de andere zw niet is. Nou dames jullie horen het morgen wel
Hoi meiden, @Ikke Mama. Nee, wij nemen geen dubbele wagen. Ons mannetje is dan net 2. Ik denk dat ik zo'n sta-plankje (hoe noem je dat ook alweer?) wel handig vindt. Jammer dat hij zo duur is! @Jules. Wanneer ga je het op je werk vertellen? Zal wel iets lekkerder zijn voor je! Ja, ik hoop dat jij je ook snel wat beter gaat voelen! Moest jij bij deze zwangerschap sowieso weer bloedprikken, of is dat alleen omdat jouw ijzer aan de lage kant is? Ik bedacht me pas dat ik de vorige keer bij de intake zo'n formulier meekreeg om te gaan prikken, maar nu niet. Ik weet niet of ze dat normaal alleen de eerste zwangerschap doen of ze het nu vergeten is? (Deze vk is zelf ook zwanger, vergeetachtig ). Anders moet ik volgende week maar even bellen. Hier gaat het goed. We liggen vandaag lekker stil. We liggen hier mooi en gaan lekker een eind fietsen. Zo mooi met al die herfst kleuren! Verder lekker relaxen. Liefs
@ Snelly. Niet te negatief denken hoor! Stress is ook niet goed voor een zwangerschap. Ik hoop dat je morgen een klein spartelend mini-mensje ziet!! Probeer het vandaag een beetje van je af te zetten, lekker iets leuks doen met elkaar, of genieten van de herfst. Hou je taai! Liefs mij
@Buik: bij mij nog helemaal niets te zien. Ik heb op de dag van de zwangerschap mijn buikomtrek opgemeten, en dat is nu 4,5 cm meer geworden.Maar mijn riem gaat nog steeds op hetzelfde gaatje. @Kinderwagen: wij gaan straks kijken hoe zo'n plankje werkt (eventueel met een zitje erop) en of we die 2ehands kunnen krijgen. Onze dochter is dan 2jr en 3mnd. Wel willen we een simpele buggy erbij kopen, voor de dagtripjes. Dan ben je toch met z'n tweeen en is dat ook wat handiger. @Snelly: ik was van de week ook ongerust, ivm mijn buikgriep vorig weekend, maar er zijn helemaal geen tekenen dat het misgegaan is, dus ik heb het van me afgezet. Ik hooop dat het jou ook een beetje lukt. Wij hebben een angelsound, maar ik vind het echt een k#@-ding. In de vorige zwangerschap hebben we steeds lang moeten zoeken voordat we het hartje hadden. Gaf alleen maar stress, bovendien ruiste hij heel erg. Ik kijk wel uit naar de echo komende woensdagavond. Dinsdagavond gaan we het al aan een groep vrienden vertellen (die zien we maandelijks, dus dat komt wel zo handig uit). En donderdag mogen we het van de daken schreeuwen. Heerlijk!
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ geen vermoeden 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 snelly 12 wk echo 13/10 LadyInRed combinatietest ('s avonds) 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk 01/11 snelly gyn. 09/11 LadyInRed afspraak vk __________________ Wie had er ook al weer een mooie tekst voor mimi geplaatst? Zou je dat nog een keer willen doen?
Hoi! @LadyinRed: spannend, woensdag de echo! En fijn dat je het al aan vrienden gaat vertellen. Zo fijn als je het er gewoon met iedereen over kunt hebben. @Love: ik wil het eigenlijk al dinsdag op mijn werk vertellen maar Julesman wil liever tot de week erna wachten. Dan hebben we namelijk ook de echo voor de nekplooitmeting gehad. Het prikken van bloed is standaard bij de zwangerschap dacht ik. Alleen bij mij moeten ze wel extra in de gaten houden hoe het met mijn ijzer gaat. Zou inderdaad nog even naar je vk bellen. Klinkt heerlijk jullie dag gister! Het was echt ontzettend mooi weer. @Snelly: proberen niet te veel te stressen. Is vast allemaal goed. Laat het morgen maar even weten. @kinderwagen: MiniJules is 2 jaar en 4 maanden als de kleine komt. Ze loopt al vanaf dat ze 11 maanden is dus ik denk dat we het gaan doen met een kiddy board. Verder hebben we nog een buggy dus als we met zijn allen op pad gaan kan MiniJules daarin. En ik zit nog aan een draagdoek te denken. Dat lijkt me voor het begin wel handig. @Ikkemama: ik ken de Icandy wagen niet dus heb even gezocht. Ziet er inderdaad wel erg mooi uit! Kun je hem niet op marktplaats voor een prijs vinden? Nou, ik ga even lekker liggen. MiniJules ligt op bed dus laat ik m'n rust ook maar even pakken. Fijne zondag nog!
Hoi allemaal, Ik meld mij hier ook weer ff Net terug van kraamvisite van iemand van de zwangerschapsclub die als eerste van de club eind september is bevallen van haar tweede. Met haar ging het heel goed! En het ging redelijk relaxed met twee kindertjes, dus dan begint het toch al een beetje te kriebelen. @ladyinred: athalia had de tekst voor mimi geplaatst, maar zij is nu nog even op vakantie... donderdag heeft ze echo voor geslachtsbepaling, dus dan zal ze zich zeker melden. Veel plezier met vertellen trouwens! @snelly: succes morgen met de echo... de ene zwangerschap is inderdaad de andere niet, probeer vertrouwen te hebben, je beebje verdient dat! Morgen hopelijk een bevestiging daarvan. @jules: dus jullie wachten nog een weekje tot de echo CT... daarna mag je er wel echt vertrouwen in hebben, dus dan kunnen jullie het ook eindelijk van de daken schreeuwen. @savannah: jeetje over 6 weken heb jij dus ook pretecho met geslachtsbepaling! Spannend hoor! @love: hoe was je fietstocht? Lekker zeker! Wij zijn vandaag in Vlissingen lekker naar het strand gelopen met Daniel in de buggy en Daniel heeft met z'n blote voeten in de zee gelopen en vervolgens issie prompt in het water gevalen (natte broek). Was ook erg leuk! @ikkemama: Daniel gaat ook 21 maanden met z'n brusje schelen.... hij kan al best aardig lopen en staan, maar het lijkt mij voor hem toch wel prettig om ook te kunnen zitten... Tot hoe zwaar kunnen ze eigenlijk in een buggy zitten (officieel)? Dus tot hoe lang maak je er gebruik van? Het lijkt mij dat ze met 2 jaar nog geen hele stukken willen lopen of staan op zo'n plankje.. dus als dat met 3 zou beginnen, dan kun je die dubbele kinderwagen ongeveer een kleine 1,5 jaar gebruiken... Lijkt me op zich wel de moeite waard. Eerlijk gezegd hebben wij er nog niet echt over nagedacht @hier: ik kijk ook erg uit naar de echo voor de CT komende donderdag! Ik merk nog niet veel van hernieuwde energie en misselijkheid is ook nog niet weg, maar met het de hele dag dooreten, kom ik de dagen goed door hoor. Buikje begint wel te komen (dat moet wel met de hoeveelheden die ik wegstouw), al word ik door sommige mensen ook nog oprecht keihard uitgelachen als ik dat zeg.... Verder geen nieuws. Zal de lijst nog ff updaten... Groetjes, Jem
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ geen vermoeden 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 21: Jem/2e kindje/bv/zh/geen vermoeden 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 snelly 12 wk echo 11/10 Jem 2e afspraak vk 13/10 LadyInRed combinatietest ('s avonds) 14/10 Jem echo combinatietest 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk 01/11 snelly gyn. 09/11 LadyInRed afspraak vk
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ geen vermoeden 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 21: Jem/2e kindje/bv/zh/geen vermoeden 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 snelly 12 wk echo 11/10 Jem 2e afspraak vk 13/10 LadyInRed combinatietest ('s avonds) 13/10 Otje1975 2e afspraak VK 14/10 Jem echo combinatietest 15/10 Jules echo combinatietest 19/10 2e termijn echo /12 weken echo 25/10 Jules afspraak vk 01/11 snelly gyn. 09/11 LadyInRed afspraak vk Bij deze het lijstje ook weer even met mijn gegevens aangepast. Balen zo'n crash btw
@buikje; bij mij was mijn buikje goed zichtbaar, maar wel vooral een darmenbuikje. Mijn eigen kleding gaat al niet meer aan. Nu wordt het opgeblazen wat minder en nu langzaamaan begint er een "echt" buikje te komen. Maar het is nog een beetje "flubberig" Nog geen echte baby buik @Snelly; heb niet helemaal kunnen volgen wat er aan de hand is, maar veel sterkte vandaag in ieder geval. Hopelijk is alles goed. @Duowagen; onze kleine meid is tegen die tijd 2,5 jaar oud. Ik wil het gewoon gaan proberen met een kiddy board, zou voldoende moeten zijn. En voor dagjes uit hebben wij ook een extra buggy, dus dat kan dat altijd nog @Kwaaltjes; hoe is het met iedereen zijn kwaaltjes? Hier nog wel steeds misselijk, alleen wordt het wel langzaamaan minder heftig. En verder nog wel moe, maar heb het idee dat de betere en makkelijkere tijden er weer aankomen (yeah!!)
HE Dames, Hier kapot van verdriet. Beebje is met 9,5 wk overleden.Morgen met pillen beginnen en vrijdag staat de curretage gepland. Mijn hart moet ik laten nakijken want dat is niet goed. Verders heb op dit moment weinig zin om te kleppen. Probeer snel weer wat te schrijven
@Snelly. Ach meissie, wat verschrikkelijk!! Ik vind het echt heel erg! Dan was je voorgevoel toch juist. En ik gisteren maar schrijven dat je je niet druk moest maken, sorry. Heel veel sterkte van de week en vooral vrijdag! Ik denk aan jullie.
@ snelly: Wat vreselijk voor je!!! Zeker nu je ook al dacht wat verder te zijn. Die eerste weken zijn altijd spannend maar na een week of 10 ga je je toch wat veiliger voelen. Al had jij er volgens mij al de hele zwangerschap niet zo'n goed gevoel over. Echt heel rot voor je. Ik begrijp dat het moeilijk is om hier je verhaal te doen. Ik wens je heel veel sterkte. Ook met je eigen gezondheid.
@Snelly: wat een slecht nieuws! Van mij een dikke knuffel. Wat bijzonder dat je al een voorgevoel had. Wel ontzettend $#% dat het klopte. Veel sterkte.