Lieve Snelly, Wat een klap, wat een onwijze schok om te zien dat je voorgevoelens inderdaad klopten...................... Ik begrijp je dat nu weinig zin hebt om hier te komen, maar weet dat we altijd hier te vinden zijn om je te steunen. Periode van pillen inbrengen en wachten lijkt me heel zwaar. Heb je wel iemand bij je? Ik hoop dat het met je eigen gezondheid wel goed komt... Gaan ze nog onderzoeken waardoor je beebje het niet gered heeft? Of dat ook met t hartje te maken had? Heel veel sterkte in ieder geval..., Liefs, Jem
Oooooh nee, Snelly! Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Kan me heel goed voorstellen dat je even geen zin hebt om hier te kletsen. Mocht je er wel weer klaar voor zijn, laat je ons dan weten hoe het met je gaat?
Lief van jullie dames, Hier weer een beetje bijgekomen. Vanochtend om 5.30 de pillen ingenomen. Begin al wat te vloeien maar nog niet echt krampen beetje zeurderig gevoel. Moest ook naproxen innemen maar die heb ik nog ff laten leggen voor het geval erg heftig wordt. Als je het al 2x heb meegemaakt ga je tekens herkennen. Ook al is dat bij mij alleen dat de misselijkheid ineens weg is. Ik zag het gelijk hij zette de echo erop en hij moest hem gelijk inzoemen nou dan is het niet goed. Geen hartje geen mooie beentjes. Mijn moeder zag het ook gelijk mijn schoonmoeder niet maar die is ook wat ouder en niet echt lekker op dit moment. Ik heb gelijk gezegd ik blijf natuurlijk niet doorlopen het is al bijna 4 wk overleden. Ze waren erg lief gelijk een afspraak bij GYN dus kon gelijk door. Daar het plan besproken, en nou zitten we dan te wachten. Mijn ouders zijn gelukkig thuis als het te heftig wordt of als het niet goed gaat. Geen onderzoek waarom het fout is gegaan ik denk gewoon dikke pech maar dat zijn we ook gewend ha ha, zegt zij vrolijk:x. Dames ik ga jullie in de gaten houden en dat jullie maar een voorspoedig zw en bevalling hebben en in april met een prachtig wondertje in jullie armen liggen. heel veel liefs Snelly
@Snelly; wat een verschrikkelijk nieuws zeg! En wat ben je sterk als ik zo je verhaal lees. Heel erg veel sterkte de komende periode!! Liefs, Otje
He dames! hoe is het met jullie allemaal? Misselijkheid en vermoeidheid beginnen bij de meesten dus wel af te nemen gelukkig. Vandaag ben ik precies 12 weken ! Helaas is hier de vermoeidheid nog niet over. Voel me echt een dweil. Net zo'n anderhalf uur geslapen maar dat geeft me alleen het gevoel dat het niet genoeg is en dat ik nog een paar uur slaap nodig heb. Het vroege opstaan van MiniJules helpt ook niet echt mee. Ze is de laatste tijd weer tussen half 6 en 6 uur wakker. Waardeloos! Gaan jullie trouwens een nieuwe babykamer aanschaffen voor de tweede? Of gaat de oudste naar een groot bed? Wij vinden MiniJules nog wat te klein dus gaan wel voor een nieuwe kamer voor de tweede. Stel het liever zo lang mogelijk uit dat ze in een groot bed gaat slapen. Als alles goed gaat (lees: als we ons huis verkopen) dan gaan we eind volgend jaar verhuizen en krijgt MiniJules een bedstede in het nieuwe huis. Dus ik hoop het tot dan uit te kunnen stellen. Mensen nog interesse in een heeeeeeel heeeeeel mooi huis ?! @Snelly: ik hoop dat het goed met je gaat naar omstandigheden. Fijne dag allemaal!
Hallo! Wij hadden gisteren een hele mooie 12 weken echo. Wuppie was heerlijk rond aan het dartelen in mijn buik. Lekker zwaaien met de armpjes en beentjes en een prachtige nekplooi van 1 mm laten zien. Ik vond het wel spannend, want na mijn buikgriep had ik toch wat de kriebels, ik wist wel dat dat niet moest uitmaken... maar toch. Dinsdag hebben we het al aan een aantal vrienden verteld en de reacties waren heel erg leuk. Binnenkort dus meer en meer daarvan. Wij gaan van het weekend aan het klussen in een kamer een verdieping hoger. Daar komt dochterlief te slapen, we gaan via mp een peuterbedje + bijbehorende meubels regelen (type hensvik van ikea). Gevoelsmatig is ze nog erg klein voor een 'groot' bed.
He LadyInRed! Wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad! Wij schelen trouwens maar een dag met de uitgerekende datum. En ik zie dat je dochtertje ook van januari 2009 is, net als die van mij. Heerlijk die enthousiaste reacties van iedereen. Wij gaan vanaf vrijdag beginnen met het verspreiden van het nieuws. Heb er zo'n zin in. Een peuterbedje lijkt me inderdaad wel even groot genoeg voor je dochtertje. Ook al worden ze zo snel groot, ze zijn toch nog wel heel erg klein. MiniJules is ook niet zo van de veranderingen dus daarom laten we haar nog maar lekker in haar ledikant liggen. Voordeel is natuurlijk dat ik gewoon weer helemaal los kan gaan met shoppen voor de tweede . Vind ik echt helemaal niet erg natuurlijk. Fijne dag!
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 21: Jem/2e kindje/bv/zh/geen vermoeden 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 Jem 2e afspraak vk 13/10 LadyInRed combinatietest ('s avonds) 13/10 Otje1975 2e afspraak VK 14/10 Jem echo combinatietest 15/10 Jules echo combinatietest 19/10 2e termijn echo /12 weken echo 25/10 Jules afspraak vk 09/11 LadyInRed afspraak vk * 21-04-2011:Mimi1982 * 20-04-2011:Snelly Heb de lijst aangepast helaas had het toch liever anders gezien. Gelukkig is het probleem zwanger worden niet maar over het algemeen het blijven. Maandag avond heftige bloeding gehad met stolsels maar na 3 uur niks meer, gisteren ook weinig bloed alleen bij het afvegen. Net weer een beetje gehad. Maar ik ben bang dat het toch de curettage wordt. Dames jullie horen het wel hoe het is afgelopen. XXXX
Ha meiden, @Snelly. Jammer dat het niet vanzelf komt. Heb je al eerder een curettage gehad? Hoe gaat het nu verder met je gezondheid? Sterkte ermee hoor! Misschien wil je er nu nog niet over nadenken, maar ik wens jullie heel snel een goede zwangerschap en een gezond kindje! @Jules.Mijn zoontje is een paar maanden jonger (april 2009), maar wij weten nog niet hoe we het gaan doen. Ik wil hem ook liever zolang mogelijk in z'n ledikantje laten slapen, maar wij hebben niet zoveel ruimte hier. We hebben ook een ingebouwd stapelbed, misschien moet hij toch in het onderbed en dan met een soort rekje ervoor. Dat kan je bij bv Prenatal kopen. Het duurt gelukkig nog even, maar hij slaapt nog zo heerlijk in z'n ledikantje...hij is ook nog klein. @Jem. Fijn, een goede echo! Het blijft gewoon een wonder, zeker als je dan weer met je neus op de feiten gedrukt wordt dat het ook anders kan, zoals nu bij Snelly! Geniet er maar van! Met ons gaat het goed. Wordt echt dikker nu! Bij mn zoontje hoefde ik pas vanaf 16/18 weken positie kleding aan, maar nu zitten mn eigen kleren eigenlijk al niet lekker meer! Heb eigenlijk nog geen zin in pos.kleding...maar ja. Verder gaat alles zn gangetje. doei!
Hey dames, Toch nog geholpen, was wat blijven zitten maar ze kon niet met zekerheid zeggen of het bloed of weefsel was, zat helemaal bovenin. Alles zonder verdoving, was erg gevoelig maar heb het overleefd ha ha. Tijdens de curettatie was het toch nog wat weefsel. Wienig klachten verders. volgende cyclus gaan we weer vol goede moed verder. Ben gelukkig snel zwanger dus laten we hopen dat dat weer gebeurd en dat nu alles goed gaat met de goede dosis medicijnen. Dames nogmaals en voorspoedige zw en bevalling. Veel liefs Snelly
Hallo allemaal, We zijn er weer. Allereerst Snelly wat een ontzettend slecht nieuws daar ben je helemaal kapot van. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Hier gaat het allemaal goed. We hebben een heerlijke vakantie gehad veel gezwommen, gerelaxed en genoten. Buik is nu ook aardig aanwezig nou lijkt het wel de ene dag erger dan de andere. Gisteren de geslachtsbepaling gehad en net als bij Jasmijn zijn mijn voorspellende gaven niet erg ontwikkeld want we zagen toch heel duidelijk een ventje. Helemaal super. Had ik waarschijnlijk ook gezegd als het een meisje was maar toch wel heel speciaal om nu een meisje en dan straks een jongen erbij te hebben. Mag dus los wat shoppen betreft. Eerst morgen even boven de kasten allemaal opruimen meidenspul uitzoeken babyspul uitzoeken terwijl schoonouders het kleine draakje vermaken. Fijn weekend allemaal en nogmaals Snelly heel veel sterkte. Beetje vreemd berichtje zo allemaal zo dubbel.
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/jongen 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 21: Jem/2e kindje/bv/zh/geen vermoeden 23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev. - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 Jem 2e afspraak vk 13/10 LadyInRed combinatietest ('s avonds) 13/10 Otje1975 2e afspraak VK 14/10 Jem echo combinatietest 15/10 Jules echo combinatietest 19/10 2e termijn echo /12 weken echo 21/10 Athalia 3e afspraak vk 25/10 Jules afspraak vk 09/11 LadyInRed afspraak vk Onze sterretjes: * 21-04-2011:Mimi1982 * 20-04-2011:Snelly Als tranen een trap konden bouwen en verwachtingen een brug Dan klom ik hoog de hemel in en nam je mee terug.
Denk je alles gehad te hebben. Wordt vandaag mijn schoonmoedertje opgenomen. Het ging al een tijdje niet lekker wij dachten aan een TIA. Was dat het maar maar nee ze heeft een hersentumor. ER komt een tijd dat ik het niet allemaal meer ga trekken. X
He gatver Snelly, het is SOOO oneerlijk Ik wens je heel veel sterkte! Omgaan met zoveel tegenslagen is echt heel moeilijk.. alle allende komt tegelijk Gaan ze opereren of durven ze dat niet aan? Is de tumor al groot? Groeit deze snel? Ik hoop dat het nog goed te behandelen is..... Dikke knuffel, Jem
@Love, volgens mij had ik nog niks gezegd over de CT echo, laatste en eerste echo was de termijnecho met 9 weken? Maar echo was goed, tenminste alles wat ze konden zien. De uitslag krijgen we dinsdag telefonisch.. nog even afwachten dus. @all: We zitten nu in een vakantiehuisje in de Ardennen, we doen lekker rustig aan. Nog steeds moe en misselijk. Waarschijnlijk rond medio november tot begin december naar Korea. Bezoek aan mijn biologische familie (ben geadopteerd uit Zuid-Korea), voor t eerst dat zij Daniel gaan ontmoeten. Spannend... En de rest van het jaar neem ik vrij, omdat ik nog zoveel vrije dagen heb.. harhar!!! Dan ga ik maar een beetje klussen. Huis afmaken (lees: kamer voor Daniel in orde maken, zodat hij op termijn kan opschuiven als de baby in de 'babykamer' gaat). @geslacht: ik denk heel sterk dat t een jongen is, ondanks dat sommige dingen in de zwangerschap wel anders voelen dan met Daniel, Jemman denkt heel sterk dat t een meisje is.... We zullen zie wie er gelijk krijgt... @athalia: super van jongensnieuws! Ben benieuwd hoe het kamertje gaat worden. @love: als positiekleding echt beter zit, lijkt me dat toch een betere optie? Anders koop je toch gewoon een paar nieuwe outfits?? @jules: en?? Nieuws al rondgebazuind aan iedereen? Leuke reacties gehad?? @otje: al helemaal vrij van misselijkheid? Trouwens, over kiddyboard of duowagen gesproken.. wij willen t gaan proberen met draagdoek icm kiddyboard. Wagen kan dan of voor Daniel of voor de baby worden gebruikt. Voor met z'n vieren weg willen we wel een losse buggy kopen, maar die kopen we sowieso al voor de reis naar Korea (zo'n goedkope). Wel hopen dattie t overleeft @rest: hoest met jullie?? Groetjes, Jem
@Jules: we zijn op dezelfde dag uitgerekend! Blijkbaar heb ik mijn datum verkeerd ingevuld. @Love47: mijn dochter is nu dus 1 jaar en 9 maanden oud. Ik heb haar bij de Ikea in en uit een aantal peuterbedden laten klimmen. Dat vond ze helemaal geweldig! Ik zou haar dus nu al in een peuterbedje durven leggen. Dus met een rekje gaat het bij jullie vast ook prima. Je zou zelfs kunnen overwegen om een krukje oid voor het bedje te zetten, dan kan hij er lekker zelf inklimmen (als het hoog is). @Athalia: wat leuk om het al te weten. Shop ze! @Snelly: wat een slecht nieuws. Het is jullie ook eventjes niet gegund. Ik hoop dat er gauw een omslag komt en een periode met heel veel goed nieuws! @Jem: spannend om je biologische familie te ontmoeten. Hadden jullie al wel contact? Wij willen ook op dezelfde manier met draagdoek/kiddyboard en evt losse buggy aan de slag. Hier gaat alles prima. Ik voel me heel goed, alleen voel ik me daardoor zo weinig zwanger. Ik ben amper aangekomen, mijn buik is nog niet groter, geen kwaaltjes etc. Daar zal ik over een tijdje natuurlijk wel anders over denken, dan ga ik nog terugverlangen...
He dames! Ik zit hier heel, heel zenuwachtig te zijn op m'n werk. Zo stom! Ik heb straks een overleg en daarna ga ik m'n manager dus vertellen dat ik zwanger ben. Eindelijk! Het zal vast een hele opluchting zijn maar vooralsnog ben ik op de een of andere manier errug nerveus. @Athalia: jullie hebben dus een heerlijke vakantie gehad! Lekker zeg. En een jongetje. Wat leuk! Shoppen, shoppen, shoppen . @Jem: nog in de Ardennen of inmiddels weer terug? Wat heb jij een heerlijk vooruitzicht. Naar Z-Korea én daarna zo'n tijd vrij. Je (biologische) familie zal het vast geweldig vinden om jullie knul te kunnen zien. De echo voor de CT was trouwens helemaal goed! Weer zo leuk om te zien, nu zag je al veel duidelijker een mensje. Hij/zij was lekker druk bezig in m'n buik. Vrijdag heb ik gelijk wat vrienden gebeld om het nieuws te vertellen. Iedereen helemaal happy natuurlijk. En van het weekend ook m'n schoonfamilie op de hoogte gesteld. Iedereen reageert zo enthousiast. Op de een of andere manier was ik toch een beetje bang voor reacties als: nu al?! Maar helemaal niet dus. Verder gaat het gelukkig steeds beter. Geen misselijkheid meer en de vermoeidheid is ietsjes minder aan het worden. Van het weekend heb ik ontzettend veel geslapen en dat heeft me wel goed gedaan. @buik en positiekleding: bij m'n vorige zwangerschap was ik rond deze periode al lang toe aan positiekleding. Dat is nu wel anders. In het begin begonnen mijn darmen op te zetten maar nu zie je helemaal niets meer. Ben eerder afgevallen door de misselijke periode. En ik heb het zo druk met werk en privé dat m'n buik waarschijnlijk niet eens de tijd heeft om te groeien. Dat komt vast vanzelf wel! @Snelly: heel veel sterkte. Het zit je ook echt niet mee nu. Verder een fijne dag allemaal!
@Snelly; pfffff, het zit je echt even niet mee zeg! Heel veel sterkte deze periode @Athalia; welkom back!! @Hier; wij hebben gisteren de 2e termijnecho gehad en gelukkig liet de kleine zich nu wel goed zien en meten. De uitgerekende dag is 1 dag naar voren gehaald. Is nu 17 april, precies 2,5 jaar na de uitgerekende datum van ons 1e wondertje. En verder erg fijn om alles weer even gezien te heben. En gelukkig gaat het ook met de misselijkheid de goede kant op. Alleen de vermoeidheid slaat af en toe nog toe, maar goed, de betere zwangerschapstijden komen eraan!! En hoe is het hier verder met iedereen. ZAg dat er wat testen geweest waren. Al uitslagen binnen?