Klein broertje of zusje in april 2011

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ikke mama, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Uitgerekende data
    30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/jongen
    03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden
    17:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede) Vermoeden jongen
    18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen
    20: Juli2009
    21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje
    21: Jem/2e kindje/bv/zh/geen vermoeden
    23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev.
    - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding
    25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden
    26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden
    27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen

Afspraken:
    21/10 Athalia 3e afspraak vk
    25/10 Jules afspraak vk
    25/10 Otje1975 afspraak gyn ivm check litteken keizersnede
    09/11 LadyInRed afspraak vk
    12/11 Otje1975 3e afspraak vk

Onze sterretjes:

* 21-04-2011:Mimi1982
    * 20-04-2011nelly

Als tranen een trap konden bouwen
    en verwachtingen een brug
    Dan klom ik hoog de hemel in
    en nam je mee terug.

2. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Heb het lijstje ook weer even aangepast. Ik heb de voorbije afspraken er gelijk afgehaald.

3. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kinderkamer: Wij hebben een wiegje voor de baby. Mijn zoontje kan dus tot de baby een maand of 5/6 is in zijn eigen bedje blijven. Ik denk dat hij dan wel naar een groter bed kan maar als dit nog niet kan dan lenen we even het bedje van mijn ouders. Wel krijgt hij een nieuwe kamer. De babykamer houden we ongeveer hetzelfde, misschien nog een roze muurtje als het een meisje is maar verder doen we er niet zoveel aan. Jules, succes met het verkopen van jullie huis!

@LadyInRed: Fijn weer zo’n goede echo. Knap hoor dat jullie zo lang je mond hebben gehouden. Ook voor Jules trouwens. Ik heb het bij 5 weken al verteld tegen mijn ouders. Op mijn werk wel gewacht tot 11 weken hoor.

@ Snelly: Nogmaals veel sterkte (maar veel vooral succes en ik hoop veel plezier) met zwanger worden en zijn. Ik hoop dat je snel een gezond kindje ik je armen mag houden.

@Athalia: Woh, Wat ga jij toch snel, nu al weer 17 weken. Leuk zeg straks een meisje en een jongen. Gefeliciteerd.

@ Jem: Wat geweldig dat je naar Korea gaat, dat moet denk ik heel speciaal voor je zijn.

Hier alles goed. Ben vandaag naar de vk geweest en een mooi hartje gehoord, altijd fijn om te horen hoor. Verder voel ik me eigenlijk heel goed ben alleen nog wat moe maar het is heel goed te doen.

groetjes

4. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kort berichtje: zit nog steeds in de Ardennen.

Uitslag CT was goed. Vandaag naar een opgegraven romeinse boerderij. Het weer is vandaag beter dan gisteren!!

Volgende week weer een uitgebreidere reactie...

Groetjes,
    Jem

5. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Ha meiden,

Het is vrij rustig hier he. Ik heb ook geen nieuwtjes, dus dan heeft het soms niet zoveel zin een reactie te plaatsen.
    Het gaat hier prima, ben eigenlijk helemaal niet moe, mn eten smaakt prima (ook veel zin in lekkere dingen:)!). Het is dat mn buik groeit en mn borsten gevoelig zijn, maar anders voelde ik mn geeneens zwanger! Beetje raar hoor, maar op zich wel lekker. Het is nu 4 1/2 week geleden dat ik naar de vk ben geweest, en dat duurt ook nog zeker 2 weken! Ik kan niet wachten om het hartje te horen kloppen, dat geeft toch weer een 'veilig' gevoel!

@Jem. Zo lekker er even tussen uit en straks weer een paar weken weg, lekker hoor! Spannend, naar je geboorteland! Geniet nog lekker van je vakantie!

@LadyinRed. Het onderbed is niet zo hoog, dus dat zie ik wel zitten. Maar hij slaapt nog heerlijk in zn ledikantje en klimt er niet uit. Want dat krijg je natuurlijk wel weer als je ze in een gewoon bed leg! Het duurt gelukkig nog even, we zien het nog wel. En dat buikje zal binnenkort wel komen...

Verder alles goed met iedereen?

Fijn weekend :)

6. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het is hier rustig zeg. Ik heb ook op het moment weinig te vertellen. Gaat gewoon goed. Voel me goed. Groei goed.

Vind het erg hard gaan. Alweer bijna 18 weken. Voel nu ook dagelijks wel wat voorzichtige bewegingen in mijn buik. Heerlijk is dat echt genieten.

Volgende week begint de aannemer met het kamertje. Moet echt helemaal gemaakt worden met muren en al. Zal dus een enorme bende worden. Jem volgende week maar bakkie bij jou????? Even vluchten.

Hoe gaat het met jullie allemaal een beetje klachtenvrij of nog steeds hier en daar misselijkheid enzo?

Nog echo's geweest? Kijk zo ook nog wel even op de lijst.

Fijne dag nog en hoop snel weer wat bij te lezen.

7. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Uitgerekende data
    03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden
    17:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede) Vermoeden jongen
    18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen
    21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje
    23: Love47/2e kindje/ proberen bv /ziekenhuis bev.
    25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden

Afspraken:
    25/10 Jules afspraak vk
    25/10 Otje1975 afspraak gyn ivm check litteken keizersnede
    15/11 Athalia 20 weken echo 9:00
    18/11 Athalia 4e afspraak vk

Onze sterretjes:

* 21-04-2011:Mimi1982
    * 20-04-2011nelly

en nam je mee terug.

Heb even mijn nieuw afspraken erbij gezet en mijn oude verwijderd.
    Jules en Otje hoe waren jullie afpsraken vandaag???

8. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Hoi allemaal!

Het is hier inderdaad rustig. Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om even rustig achter de pc te zitten. Nu eindelijk weer wel.

Ook hier gaat het goed. Alleen nog wat moe maar zolang ik op mijn vrije dagen ook een tukkie doe, gaat het best goed. Vandaag de afspraak bij de vk gehad en voor het eerst het hartje gehoord! Erg bijzonder weer.

En.....vandaag een bod op ons huis gehad! Joehoe....! En het staat pas anderhalve maand te koop. Ik hoop echt dat het allemaal doorgaat. Dan zitten we vanaf halverwege januari wel voor zo'n 9 maanden in een huurhuis tot we het nieuwe huis in kunnen maar dat maakt dan ook niet uit.

@Athalia: al 18 weken!! Wat gaat dat snel. En wat super dat je af en toe al wat voelt. Een hele verbouwing dus bij jullie. Kan me voorstellen dat je af en toe wilt vluchten.

@buikje: sinds iedereen op de hoogte is van de zwangerschap begint m'n buikje echt te groeien. Zo wordt het steeds echter. Al merk ik wel dat ik veel minder met m'n zwangerschap bezig ben dan bij de eerste keer.

Oooh en 10 december is de 20-weken echo. Dat gaat ook al opschieten.

Fijne avond en snel allemaal wat laten horen hoor!!

9. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Fijn dat het overal rustig is en goed gaat.
    Hier gaat ook alles prima, weinig te vertellen. We hebben pas de offerte binnengekregen om de kozijnen op te knappen op de kamer waar onze dochter naar toe gaat verhuizen. Vandaag een breekijzer gekocht. Lijkt me leuk om morgen weer wat schroten uit te breken.

Weer een stapje dichterbij haar nieuwe kamer namelijk! (Bovendien vind ik slopen heel erg leuk werk).

Mijn schoonzus had vorige week de 20 wkn echo en alles was goed met hun meisje. Mijn man riep een paar weken terug al dat wij hetzelfde geslacht zouden krijgen, dus ik ben benieuwd.

@Jules: goed nieuws van het bod! Ik hoop voor jullie dat het doorgaat! Is een huurhuis wel goed aan te komen voor jullie?

10. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @LadyInRed: het moet op zich wel lukken om een huurhuis te vinden. Al is er niet heel veel (particulier) aanbod. Maar goed, ik ben al lang blij als ons huis is verkocht. De vorige keer hebben we 10 maanden met dubbele lasten gezeten. Dat was natuurlijk helemaal niks.

Weet jij al wanneer je de 20-weken echo hebt?

Succes met slopen!

11. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

@jules: gefeliciteerd met jullie eerste bod! :)Zijn er inmiddels al nieuwe ontwikkelingen? Nog een bezichtiging, tegenbod? Soms kan het heel snel gaan... En hoest met de buik? Komtie er al een beetje?

@lady: haha, moet er wel om lachen dat je slopen leuk werk vind....... Vind ik namelijk ook!!!!!! Al is het natuurlijk uiteindelijk de bedoeling om er weer iets moois van te maken... Maar wel voorzichtig doen he.... Leuk van je schoonzus... je hebt het misschien al eens verteld, maar heeft zij al een zoon/dochter 'rondlopen'? Schept toch wel een band he... zo tegelijkertijd zwanger zijn...:)

@athalia: gisteravond uitgebreid gesproken, maar je bent welkom voor een bakkie hier hoor! Kun je meteen je bonen meenemen want die liggen natuurlijk nog steeds hier... :)

@all: is er eigenlijk iemand die het geslacht niet van te voren wil weten???:(

@20 weken echo: staat gepland direct na onze vakantie op 7 december. Ik zal em in de lijst zetten.8)

@all: verder lees ik weinig nieuwtjes, behalve dat het z'n gangetje gaat. Maar dat is natuurlijk gewoon GOED! :D Houden zo iedereen zou ik zeggen.

@hier: vliegticket is geboekt. Nu druk bezig met de voorbereidingen. We willen nog een lichte mobiele hangtafelstoel of whatever kopen, een simpele goedkope buggy, een licht reisbedje, een goede warme waterdichte broek/jas, gewone regenbroek/jas enz... En we hopen dat we ons eigen autostoeltje mee kunnen nemen en dattie in de vliegtuigstoel past... Dus even naar de luchtvaartmaatschappij bellen. Verder natuurlijk wat nieuw speelgoed. En dan nog cadeaus voor de familie en voor onszelf nog alles klaarleggen!....:$

Nou, genoeg te doen dus...:p

Kga nog even de lijst bijwerken.

Groetjes,
    Jem

12. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Fijn dat het goed gaat bij iedereen (nou ja wat ik lees dan). Geen nieuws is goed nieuws hoop ik. Bij mij is het ook zo dat ik veel minder met deze zwangerschap bezig ben. Vorige keer draaide mijn hele wereld nergens anders om en nu ben ik ook gewoon druk met mijn zoontje.
    Ook bij ons zit er een verbouwing aan te komen. We krijgen een nieuwe badkamer. Helemaal blij mee! Ben het zo zat om altijd met mijn zoontje samen onder de douche te gaan nu krijgen we lekker een bad. Dus ook even puinhoop in huis maar goed wel voor een heel goed doel. Daarna aan de slag een nieuwe kamer voor mijn zoontje en dan zijn we waarschijnlijk wel aan de kerst toe.
    Mijn buik begint ook aardig te groeien en zeker als ik positie kleding aan trek lijkt het al heel wat.

Groetjes

13. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uitgerekende data
    03: Savannah85/2e kindje/borstvoeding/z'huis?/geen vermoeden
    17: Otje 1975/2e kindje/flesvoeding/ziekenhuis (1e was keizersnede)/vermoeden jongen
    18: Sjanienu1/2e kindje/flesvoeding/zh bevalling/vermoeden jongen
    23: Love47/2e kindje/proberen bv/ziekenhuis bev.
    25: Ikke mama/2e kindje/borstvoeding/denk thuis/geen vermoeden

Afspraken:
    10/11 Jem 3e afspraak vk
    7/12 Jem 20 weken echo 10:45

Onze sterretjes:
    * 21-04-2011: Mimi1982
    * 20-04-2011: Snelly

en nam je mee terug.

Heb de hele lijst weer bijgewerkt en opgefrist.

Juli2009 en Isra, hoe zit t eigenlijk met jullie? Lezen jullie hier nog mee? Juli2009, bij jou ontbreken nog alle gegevens en bij Isra ontbreekt de uitgerekende datum? Horen we dit nog van jullie?

Groetjes,
    Jem

14. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Goedemorgen!

Nog steeds rustig hier zie ik.
    Hier ook niet veel nieuwtjes.

Nog steeds geen tegenbod van de potentiële kopers. Begrijp niet dat ze zo lang nodig hebben om na te denken :x. Maar ja, zal wel tactiek zijn ofzo.
    Merk wel dat het even wat extra stress geeft. Ben behoorlijk moe, MiniJules werkte gister ontzettend op m'n zenuwen en dan maar dat wachten tot de makelaar een keer belt. Als die mensen het kopen is de overdracht al 18 januari. Dus dan moeten we een hoop gaan regelen in korte tijd. Goed gepland zoveel drukte tijdens de zwangerschap ;).

@Jem: jouw lijstje klinkt ook redelijk oneindig met alles wat er nog geregeld moet worden voor de reis. Dat komt al snel dichterbij. Heerlijk zeg.

@buikje: nu begint het echt te groeien hier. Krijg hier en daar al wat opmerkingen van mensen. Ga af en toe op de weegschaal staan en ben zo'n 2 kilo afgevallen door de misselijke periode in het begin. En kan nu eigenlijk nog steeds niet heel veel eten (behalve chips, dat lukt altijd :D).

@Ikkemama: ook al zo'n drukke bedoening met verbouwingen! We maken het ons allemaal wel lekker lastig zo. Maar ja, het is voor een goed doel! Succes met de verbouwing.

Ik ga de lijst zo nog even bijwerken met mijn afspraken!

Fijne dag!

15. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Uitgerekende data
    03: Savannah85/2e kindje/borstvoeding/z'huis?/geen vermoeden
    17: Otje 1975/2e kindje/flesvoeding/ziekenhuis (1e was keizersnede)/vermoeden jongen
    18: Sjanienu1/2e kindje/flesvoeding/zh bevalling/vermoeden jongen
    23: Love47/2e kindje/proberen bv/ziekenhuis bev.
    25: Ikke mama/2e kindje/borstvoeding/denk thuis/geen vermoeden

Afspraken:
    10/11 Jem 3e afspraak vk
    22/11 Jules afspraak vk 15:00
    7/12 Jem 20 weken echo 10:45
    10/12 Jules 20 weken echo 17:30

Onze sterretjes:
    * 21-04-2011: Mimi1982
    * 20-04-2011: Snelly

en nam je mee terug.

16. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jules: Al een bod?

17. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @ikke mama: neeeee! Nog steeds niet! Ze hebben toegezegd dat ze gistermiddag zouden bellen maar niet dus. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet doorgaat. Zwaar balen dus.....

18. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    JAAAAAA, ons huis is VERKOCHT :D:D!! Hij staat nog geen twee maanden te koop dus we zijn echt onwijs happy. Nu hopen dat ze zich niet meer bedenken en heel snel gaan tekenen. Pff.....wel fijn zeg, weten we eindelijk waar we aan toe zijn en kunnen we een hoop andere dingen in gang gaan zetten.
    Zo, dat moest ik echt even kwijt :D

19. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUUULETJE!!!! ONWIJS GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws zeg, dat moet je natuurlijk wel even spammen hierzo! SO!

Ga nu maar lekker snel verder met genieten! Wat gaat er allemaal in gang gezet worden nu dan????? *zomaar nieuwsgierig*

Groetjes,
    Jem

20. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Jem: Dank, dank! Nieuwsgierigheid mag best hoor ;):D!

18 januari is de overdracht en we hebben nog geen ander huis. Dus nu eerst op zoek naar een tijdelijk huurhuis.
    Verder moet het nieuwe huis nog worden gebouwd en kunnen we vanaf vandaag eindelijk 'ja' tegen de architect en de bouwer zeggen. En dat houdt weer in dat we ook nog druk zullen zijn met het uitzoeken van alle materialen zoals bakstenen, dakpannen etc., bouwvergunningen en nog een hele hoop meer.

Erg spannend allemal dus!

Heel fijn weekend.

Deel Deze Pagina