He meiden, Hier ook geen baby-nieuws hoor!!!! Was het maar zo! Alles nog rustig. Gisteren de baby niet zoveel gevoeld, 's avonds weer wel. Moet vanmiddag weer naar de vk. Ik baal wel een beetje, want mn broer en schoonzus hebben nu ruim een week met hun schip opzij gelegen en ons zoontje had dan zo daar naartoe gekund als ik weg zou moeten. Maar nu moeten ze vandaag weer gaan varen en moeten we maar weer kijken wie er op kan passen. Had zo gehoopt dat de baby er nu al was, dat had zo makkelijk geweest en mn zoontje vindt het bij hun geweldig! We hebben in elk geval wel veel gezelligheid gehad vd week! Nou, ik ben benieuwd naar de rest van de hoogzwangeren!! Tot snel
Helaas, ook hier nog niets!! Maar dat verwacht ik voorlopig ook nog niet eigenlijk. Eerst zijn Otje en Jem nog aan de beurt. @Otje: alvast veel succes voor morgen! Hoop dat we van het weekend mooi nieuws krijgen. @Jem: al aan het puffen ??! Hoe was je vrije dag gister? Beetje rustig aan gedaan of nog druk bezig geweest in huis? @verder: ik kan het met die enorme buik niet heel lang volhouden in de zon maar het is wel erg lekker die warmte. Vandaag weer lekker relaxed aan. Even naar het winkelcetrum zo en daarna met een boek op de tuinstoel. Genieten maar! Hopelijk snel wat nieuws hier!
Weer een MPtje van mij. Nog immer rust in buik. Nouja, beeb is behoorlijk beweeglijk, maar dat is geen nieuws. Morgen vk en dan gaat Jemman mee, want dan wil ik gestript worden. Ook al kan het pijnlijk zijn, toch best spannend of te weten of bm al een beetje verweekt is of er al ontsluiting is en het belangrijkste... of het wat doet! Dan toch liever gestript worden ipv een heftige sex, haha. Het kan nog vandaag op de uitgerekende datum.. *kijkt op horloge, die ik niet heb, dan maar rechts onder op t klaptopscherm naar t digitale klokje* ... maar dan moettie nu toch wel opschieten!! Jullie mogen gerust voorgaan hoor, vinnik helemaal niet erg! Als ik maar niet de laatste ben Ach en zelfs dat overleef ik wel. Groetjes, Jem
Hey meiden, Kom op jullie kunnen het!!! Hier alles goed. Wat gaat het makkelijk zeg een 2e erbij. Mijn man is t/m dinsdag vrij geweest en we zijn dinsdag al lekker naar het strand geweest. Parasol en de wagenbak mee voor Daan. Het was heerlijk! Nu sta ik er (overdag) weer aleen voor maar het is goed e doen. Ik ben wel blij dat Daan lekker doordrink aan de borst. Jesse dronk altijd langer dan een half uur en daar zag ik nu echt tegenop. Daan is na 10 min klaar en dan valt hij als een blok in slaap. Heel fijn!! Verder ben ik nu niet zo lekker, verkouden en zelfs een ontstoken oog (vast vaan Daan heb ik nog nooit gehad) Maar ik mag niet klagen. Ik ga zo weer lekker de tuin in en genieten van het weer. @Jem: Al bij de vk geweest? En wilde ze je strippen ? Groetjes p.s. 22 april is best een mooie datum
Ik ben het met Ikkemama eens 22 april is een mooie datum. Volgens mij moest Jem vanmiddag naar de vk ben ook erg benieuwd of ze strippen, of er al ontsluiting was en of het werkt. Ikkemama, ik vind het hier ook een stuk makkelijker dan ik had gedacht een tweede. Heerlijk he met dit weer?!
Haai, Kort berichtje: tis hier wel wat aan t rommelen, sinds een uur of half 10. VK is geweest rond half 12, gewoon om even te checken. Toen 1 cm, wel beetje verweekte bm, maar bm lag nog wat naar achter en hoofdje lag nog niet heeel laag. Bevalling is dus nog niet begonnen, t rommelen kan kort duren, lang duren of het kan weer rustig worden. Heb nog geen pufdrang of weeen hoor......... en tot nu toe blijft het constant. Heb overigens nog wel de wc-deur laatste laagje verf gegeven, dus echt erg is het nog niet (maar dan kannie wel terug worden gehangen, is wel zo prettig na de bevalling). Maar goed, ik blijf dus lekker thuis, wacht rustig af en ga niet naar mijn afspraak VK van half 2 (nu dus). Strippen gaat dus vooralsnog niet door. I'll keep you posted. Groetjes, Jem
en wat een stomme banner... ben helemaal (nog) geen happy mum! dat stomme ding zou gewoon door moeten tellen met de zwangerschap NOUJA!!!!
SPANNEND!!!! Lief klein neefje kom nou maar gauw!!! Hoop dat het doorzet Jem! Morgen hebben we niks dus kunnen we heel gemakkelijk op kraambezoek komen. Komt prima uit. Ook nog voordat je ouders op vakantie gaan. Ik zou zeggen kom maar door!!!
Haaai, @Jem, spannend hoor! Even afwachten dan maar! Hier nog niks. Gisteren bij de vk alles goed. Barstte daar even in huilen uit, ben het zat, die dikke buik, de warmte, en wil ook graag dat de bevalling achter de rug is! Ik vind het nu toch wel spannend, vanmiddag werd ik echt gewoon even bang voor de bevalling. Weer die pijn en of het allemaal wel goed zal gaan. Blleeehhh. Zou graag gaan slapen en na de bevalling wakker worden ofzo! Van t weekend is er ook nog eens een vervangende vk, daar baal ik ook wel van. Dus hier niet zoveel positiviteit op het moment! Nou, degenen die snel gaan bevallen, succes!! De mama's, geniet er maar van met dit mooie weer en de feestdagen! Ik hoop snel een super blij berichtje te kunnen posten ....!!!!
@Jem: zet hem op! Wat spannend zeg. Hoop dat het snel door gaat zetten en dat we hier morgen een mooi bericht hebben. @Love: even een dipje dus voor jou. Die warmte werkt ook echt niet mee he. Het maakt het allemaal net wat zwaarder. Nog even volhouden! En wat de bevalling betreft, die angstmomentjes zijn heel herkenbaar. Ondanks dat ik best positief terugkijk op de bevalling krijg ik het af en toe behoorlijk benauwd. Fijne avond allemaal en misschien dat er nog wat paaskindjes komen!
Jem update: Het is toch echt begonnen. 4 cm en naar het ziekenhuis. Als ik meer weet laat ik het weten.
******JEM NIEUWS******* Om 0:02 is haar zoontje geboren. Alles gaat goed. JEM komt zelf met details. Ben een trotse tante!!
@Jem, gefeliciteerd hoor! Dat is echt super snel gegaan dan op het laatst! Ik ben jaloers op je, je hebt het mooi achter de rug! Geniet er van, samen met je man en zoon! @Athalia, jij ook gefeliciteerd! Ga je gelijk vandaag kijken . Ik ben vandaag uigerekend... Maar alles is nog rustig hoor. Van mijn man mag het ook snel komen, ik schijn ook steeds te snurken... Hij slaapt vaak op het logeerbed. Fijn weekend.
Hoi meiden, kort bericht vanaf phone. Tweede wondertje heet Anthony Young Jae. 3960 gram. Vlotte en soepele bevalling. Alleen placenta niet volledig eruit dus ruggeprik en curretage op ok. Helemaal happy, zodra ik klaptop thuis heb probeer ik weer te posten. Groetjes, Jem
@Love, ja ga inderdaad vanmiddag even om een hoekje kijken. Helemaal zin in. Ik hoop dat het voor jou nu ook snel begint. Weeen jouw kant op.
@ Jem: Hey, Gefeliciteerd met Anthony! Fijn dat je een goede bevalling hebt gehad. Wel balen dat je nog naar de OK moest maar gelukkig was je al in het ziekenhuis. Geniet er lekker van en we horen snel wat meer van je. @ Athalia: Gefeliciteerd met je neefje @ Love47: Nog even volhouden. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor. De geboorte van Jesse was zo makkelijk dat ik er eigenlijk wel weer zin in had bij Daan. Nu denk ik dat dat wel anders zal zijn hoor. Ik heb echt geen vervelende bevalling gehad maar toch. Nou ja het is wel weer heerlijk als je zo'n kleintje in je armen hebt!! Groetjes en fijne dagen wie weet komt er nog wel een paaskindje
Hey allemaal, Ik heb net een leuk paascadeautje gekregen. Daan heeft doorgeslapen van 22:45 tot 6:00 uur !!! Echt snel zeg!!! Hopen dat het vaker gaat gebeuren. Jesse sliep met 3 maanden nog niet door. Ben echt helemaal lekker uitgeslapen. Fijne Pasen
@Ikkemama. Zo, dat is heerlijk! Hopen dat hij dit vaker doet . Maar hij is nog klein. Mijn zoontje sliep ook na een week of 3 van 12 tot 5, dan heb je toch even een paar uurtjes achter elkaar he. Hoe is het met Jules en Ladyinred???? Stiekem al bevallen en ik ben zeker de enigste met een dikke toeter?? Het is fijn om te lezen dat een 2e erbij jullie zo makkelijk afgaat!! Geeft mij moed! Zie er namelijk ook wel een beetje tegenop, tegen de eerste 6 weken ofzo. Met de borstvoeding zit je zolang, je komt weer even tijd tekort. Hier alles nog rustig. Gisteren een lekkere rustige dag gehad, genoten van mn gezinnetje en het mooie weer. Hopenlijk vandaag weer zo'n dag. Fijne pasen allemaal
Iedereen een fijne pasen gewenst! @Jem: je banner klopt dus weer! Van harte gefeliciteerd met Anthony! Een flinke baby zo te lezen. Fijn dat je het als soepel ervaren hebt. Geniet er maar lekker van! @Love 47: zullen we ruilen? Ik wil nog wel een paar daagjes, mag je mijn rommelende buik hebben. Ik hoop dat het je allemaal meevalt. Bij mij ging het de vorige keer allemaal heel soepel, dus ik merk dat ik er helemaal niet tegenop zie. Bij mij rommelt het sinds een uur of 6 vanmorgen. Gelukkig nog wel tot ca 8 uur redelijk kunnen slapen. Vraagje aan de mama's. Hoe zat het ook al weer met de weeen? Ik heb namelijk regelmatig pijn onderin de buik, een beetje daar waar de bovenrand van je onderbroek zit. Horen weeen niet hoger te zitten? Zou dit het indalen zijn? Ik heb m'n schoonouders gebeld om ze niet voor verrassingen te zetten, maar ze komen gewoon lekker lunchen bij ons. Wel fijn. Wat mij betreft mag het indalen zijn en dan over een paar daagjes pas 'echt'. Maar ach, aan de andere kant, vanavond de kleine in m'n armen houden... Goh, ik schiet opeens even vol bij de gedachte, dat lijkt me toch ook wel heel bijzonder!
@LadyInRed, kan je niet helpen. Ze zeggen bij een tweede herken je de weeen wel. Heeft bij mij ook uren gekost. Als het echt doorzet weet je het wel hoor. Succes als het doorzet misschien een paaskindje. Nu kraambezoek later meer.