Klein broertje of zusje in april 2011

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ikke mama, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Ze worden toch redelijk snel wat flinker, ik heb er goed last van. Man is nu dochterlief aan het wegbrengen. We wilden schoonouders afbellen die nu al onderweg zijn (uur rijden), maar die hebben de mobiel uitstaan. Dat is toch wel balen.

2. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Jem: Gefeliciteerd met jullie zoontje Anthony! Fijn dat de bevalling soepel is verlopen. Wel even schrikken van de placenta zeker? Zijn jullie inmiddels al thuis?

@LadyInRed: spannendddd!!!! Grote kans dus op een paaskindje.

@Love: ook hier nog niets hoor. Denk dat die van mij voorlopig nog wel blijft zitten ;).

Hier gister een heerlijke ochtend gehad op het strandje bij ons in de buurt en later het zwembadje in de tuin opgezet voor MiniJules. Vond ze helemaal geweldig. Ik was wel helemaal kapot aan het eind van de middag. Gisteravond in bed weer een wee dus ik lag al vol verwachting te wachten op de volgende maar helaas.......gewoon weer een voorwee.

Hopelijk vandaag meer nieuws van LadyInRed. Zet hem op :D!

3. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    LadyInRed zet m op. Wel warm om te bevallen pffff?

Anthony is een prachtig heerlijk mannetje. Heb gisteren lekker even gekroeld. JEM zat op de bank dus die heb ik naar bed gestuurd haha. Ze is niet eigenwijs hoor!

Liam nog even gewogen met de weegschaal van de kraamverzorgster van Jem. Alweer 4300 gram. Wat gaat dat hard! Maar 300 gram zwaarder dan Anthony en toch heel duidelijk ouder. Het echte pasgeborene. Is er wel al af. Wel ontzettend leuk en speciaal om de 2 neefjes zo naast elkaar te zien. Daar zou je bijna een (kraam)traan om laten?

Succes met alle dikke buiken met deze warmte en vind het ondanks de kortgeleden geboortedag Anthony toch alweer tijd voor babynieuws?

Ik denk aan jullie!!!

4. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Vandaag om 14:25u is Jasper geboren. De bevalling ging heel snel. In één perswee is hij geboren en mijn man heeft hem helemaal opgevangen en naar buiten mogen begeleiden. Ik had al een aantal weeen eerder persdrang maar mocht nog niet... ;)
    De hechtingen vond ik nog wel heel spannend, maar met Jasper en mij gaat het geweldig. Het manneke heeft voornamelijk nog geslapen en pas 1x wat gedronken.
    Leuke anekdote die de familie rond zal gaan: mijn schoonouders hadden we gebeld dat ze nog konden komen, dat ik wel weeen had, maar dat de afleiding (lunchen) geen kwaad zou kunnen. Een uur later echter waren de weeen al flink heftig, hebben we dochterlief ook weggebracht en hun gebeld. Helaas hadden ze de mobiele thuis laten liggen. Dus zij zijn hier aangekomen, hebben ons een bosje bloemen gegeven, mijn weeen aangezien en zijn direct weer naar huis gereden. Het is maar een uur rijden...
    Maar vanmiddag zijn ze wel weer meteen gekomen om hun kleinzoon te bewonderen. *grin*

5. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    @Ladyinred. Gefeliciteerd zeg, met jullie zoontje!! Dat is echt snel gegaan! Ben je thuis bevallen? Jij bent er lekker vanaf! Geniet er maar van!

Hier een heerlijke dag gehad, lekker rustig. Vanavond na het eten steeds darm krampen, het rommelt een beetje. Zo begon het bij mn zoontje ook, ik heb de halve nacht toen op de wc gezeten... Ik ben in elk geval uitgerust, vanavond is er weer 1 van mn eigen verloskundigen die dienst heeft, dus laat maar komen...Dan heb ik het ook mooi gehad!! :D

6. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    @LadyInRed, gefeliciteerd met jullie zoon. Leuke naam ook! Inderdaad snel gegaan en mooi dat jullie het zo met zijn tweeen hebben gedaan. Enne....hoe vindt de grote zus het allemaal? Geniet lekker van je kraamtijd en laat je enorm verwennen. Nog even nieuwsgierig hoor wat weegt Jasper???

@Love, spannend zeg. Het lijkt wel een lopende band met bevallingen hier nu hahaha. Ontzettend veel succes als het echt doorzet en dan lezen we vast morgen weer babynieuws. Laat de paaseitjes maar uitkomen haha.

7. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lady in Red: Gefeliciteerd met Jasper!!!
    Idd snel zeg. En je bent ook snel met je berichtje hier. Fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad en echt heerlijk als het zo thuis kan. Hoe vindt je dochter der kleine broertje?

@ Love 47: Fijne bevalling als het door gaat zetten!

8. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    @Jem & Ladyinred; VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie wondertjes. En wat een "heerlijke" bevallingen zo te lezen.

Hier nog steeds rustig (grrrrr, wordt er zo langzamerhand echt kribbig van....) Wel van een heerlijk weekend genoten, maar ben er nu klaar mee.
    Hoop stiekem nog dat het vannacht losbarst, maar ben er bang voor...
    Voor morgenochtend staat de afspraak voor inleiden in het ziekenhuis. Om 7u bellen en dan horen we wanneer we terecht kunnen. Erg spannend allemaal, spontane weeen lijken me toch fijner, dan gebeurt het ineens en komt het op je af, nu is het zo gepland. maar goed, het is niet anders.
    Morgen hopelijk voor het einde van de dag ons wonder in de armen...

9. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, supergefeliciteerd ladyinred met jullie zoon jasper! Dus toch sneller dan verwacht zowel de datum als de duur van de bevalling? Maar wel heerlijk zo toch?

Love, inmiddels ook goed nieuws te melden? Of was het echt alleen het eten? Mijn duimen draaien hier nog.

Otje, voor jou duim ik ook! heb je al gebeld?

Hier alles goed, ik geniet lekker van de kraamweek.

groetjes,
    Jem

10. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Nou, hier niks hoor. Het bleef bij darmkrampen en daarna een menstruatie-achtige pijn. Waardeloos geslapen, was niet moe, muggen en warm. Maar weer afwachten vandaag...
    Mijn zoontje werd met 40 wk en 2 dagen geboren, ik hoop zo dat deze er nu ook wel eens uit wil!!
    Mijn man is nu met ons zoontje even weg, ik ga een beetje rommelen. Verder vandaag geen plannen, wel een beetje saai, maar ook wel lekker rustig.

@Otje, succes vandaag hoor! Ik hoop voor je dat je straks een gezond kindje in je armen mag hebben!

Fijne dag iedereen!

11. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    @Love, dat is balen zeg. Het is echt niet leuk om zo over tijd te gaan. Heel veel succes nog even en geniet even van de tijd voor jezelf.

@Otje, ik hoop dat ze een plekje voor je hadden en dat je begonnen bent. Een hele voorspoedige bevalling gewenst. Ik hoop snel heel goed nieuws te lezen.

Wij zijn nu even bij mijn ouders en daarna gaan we naar vrienden. Die wonen in een klein huisje en daar komen straks 7 kinderen onder de 4 en 1 van net 4. Dat wordt dus een gezellig gekkenhuis. Wel zin in.

Jullie nog leuke plannen voor tweede paasdag? Naast bevallen voor degenen die nog moeten.

12. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @LadyInRed: Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wow, wat een snelke bevalling zeg!

Hier nog niets hoor. Gisteravond begonnen de weeen weer maar niet regelmatig en het heeft dus ook niet doorgezet. Hoop niet dat dit lang gaat aanhouden.

Even een kort berichtje vanaf mijn telefoon.

Nog een fijne 2e paasdag voor iedereen!

13. ikke mama

ikke mama Actief lid

19 mei 2010
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Otje: Hoe gaat die meid? Ben je al mama van 2? Ik hoop dat alles goed is met je en dat het inleiden lukt.

@ Love: lijkt me idd niks hoor om overtijd te moeten lopen, zeker met dit weer. Hopen dat de kleine snel wil komen.

@ Jules: ook spannend hopen dat het senl wel door gaat zetten.

Hier lekker paas weekend gehad. Gisteren lekker naar een 'strandje' geweest in een natuurgebied hier vlak bij. Jesse vond het helemaal leuk. En vadaag met mijn familie lekker gegeten en eieren gezocht met de kinderen. De eerste keer voor Jesse en hij vond het geweldig. Hij riep de hele tijd "ei, ei". Heel leuk om te zien.

Ik ben erg benieuwd naar de babyfoto's!

14. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Dankjulliewel voor de felicitaties.

Jasper weegde trouwens 3400gram bij zo'n 50cm na de geboorte.
    Ik ben benieuwd hoe veel hij gaat afvallen, hij heeft zojuist in ieder geval zijn eerste borstvoedings-krampjes gehad, dus vanaf de volgende voeding krijgt hij daar iets voor.

Onze dochter is gisteren de hele dag weg geweest (was helaas niet anders), maar is vandaag snel gewend. Ze heeft het over baby Japper (haha) en is al een paar keer geinteresseerd geweest en heeft hem vast willen houden, aaien en kusjes gegeven. Boven verwachting eigenlijk. Want haar baby-nichtje van 2 maanden boeit haar helemaal niet.

Van het weer heb ik trouwens niet zo veel meegekregen. Onze slaapkamer ligt op het noorden en daar is het redelijk koel. Verder nog niet buitengeweest...

@Love47: Jammer dat het niet doorzette, maar het komt vanzelf. Misschien wacht de kleine wel op iets minder warm weer.

@Otje: hopelijk ben je nu al 'klaar' of 'bezig'. Veel succes in ieder geval!

15. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Ha allemaal,

Weer in het gewone ritme na een lekker lang weekend?

Hier alles nog rustig. Heb wel steeds een zeurende buik als ik bezig ben, maar als ik dan ga zitten/liggen is het weer over.
    M'n zoontje kwam vanmorgen met koorts uit bed, zo balen!! Voor hem natuurlijk, maar ik vind het ook vervelend. Hij wil steeds kroelen en bij mij zijn en je zal zien dat het net vandaag of morgen geboren gaat worden. Helemaal niet leuk om hem dan ergens achter te moeten laten... Hoop dat het snel over is!

Bij jou al wat gaande Jules???

Otje al bevallen?

Nou, fijne dag verder :)

16. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Hoi!

Hier ook nog geen baby hoor! Het mag van mij nu wel snel gaan gebeuren. Ik ben ontzettend moe, m'n voeten doen pijn van het vocht vasthouden door de warmte en lopen gaat amper nog. Zo, even lekker klagen :p.

Vanmorgen bij de verloskundige geweest en alles was weer goed. De kleine ligt niet vast in mijn bekken maar dat schijnt bij een tweede vaker zo te zijn. Verder kunnen de voorweeen heel lang aanhouden. Het enige voordeel is dat het waarschijnlijk wel al wat werk doet. Daar hoop ik dan maar op.

@Love: bij jou wil het ook maar niet opschieten he. Zucht.....zo blijven we wel eenzaam over hier met onze bolle buiken.

En Otje, bij jou al wat nieuws?

@LadyInRed: wat leuk om een foto te zien. Onze dochtertjes zijn even oud dus erg leuk om te lezen dat zij zo goed op haar broertje reageert.

Hoe gaat het verder met alle mama's?

Fijne dag verder nog!

17. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Hoi allemaal,

HIJ IS ER!!!

Gisterenmorgen om 7u met de verloskamers gebeld. We konden gelijk om 8u terecht. Waren er ietsje later, maar gelijk geinstalleerd.
    Eerst aan de CTG, alles was goed. Bij controle bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben en konden ze mijn vliezen breken, dus dat was gelijk al goed nieuws (had anders een ballonnetje gekregen om tot ontsluiting te komen).
    Vervolgens om 9u05 eerste wee en om 9u30 wist ik zeker dat ik aan de gang was.
    Vanaf toen is het in sneltreinvaart gegaan. Om 13u00 is na slechts 12 minuten persen onze zoon BINCK JUNIOR geboren!!!
    Wat een ervaring na een keizersnede!

Roos heeft in het ziekenhuis nog kennis gemaakt met haar broertje en was gelijk helemaal verliefd, zo leuk!!

Om 16u30 waren we gewoon weer lekker met zijn allen thuis! Wat een luxe!

Wel 4 kleine hechtingen en erg beurs, dus dat is nu wat onhandig, maar verder mag ik alles behalve klagen!

Dus helemaal gelukkig thuis met zijn 4tjes!!!

En hier verder nog geen nieuw bevallingsnieuws??

Love & Jules; hopelijk zet het snel door en hebben jullie ook jullie kleine wondertjes in de armen!!

Binnenkort meer, nu even lekker mijn gemak houden en comfortabel proberen te zitten ;)

18. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Otje, supergefeliciteerd met BINCK JUNIOR! Fijn dat je nu een 'echte bevalling' hebt gehad en geen kz.

Zitten? Wat is dat?! Lekker in bed blijven liggen hoor! Geniet maar lekker.

Groetjes,
    Jem

19. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Hoi,

@Otje, gefeliciteerd met jullie zoon! Ook al zo'n vlotte bevalling!

Even ego hoor. Ben het helemaal zat!!!!! Wordt er helemaal sagerijnig van, blegh! Waarom moet het zo lang duren? Heb op deze manier ook meer tijd om er er over te piekeren. Twee weken terug was ik nog heel dapper en dacht ik: dat doe ik gewoon, ik kan het wel, maar daar is niet veel meer van overgebleven!
    Moet vanmiddag weer op controle, weet niet of ze willen strippen ofzo. Lijkt me ook niet alles, maar goed. Mn zoontje is ook nog ziek.
    Jullie horen het wel.

Doei

20. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Otje: Gefeliciteerd met jullie zoontje Binck!!
    En ook bij jou weer zo'n ontzettend voorspoedige bevalling. Nu lekker genieten en je laten verwennen.

@Love: nog even volhouden. Het kan nu toch echt niet lang meer duren?! Ben benieuwd of de verloskundige nog wil strippen vanmiddag.

Maar ik begrijp je heel goed hoor. Het is vandaag mijn uitgerekende datum en ik ben het eigenlijk al zat. Vind het maar ontzettend irritant dat ik die voorweeen heb en vandaag ook al de hele dag krampjes in mijn buik en een paar weeen. Het mag van mij nu gewoon een keer doorzetten. Ben ontzettend moe en daardoor bang dat ik straks geen puf (letterlijk ;)) meer heb voor de daadwerkelijke bevalling.

Hopelijk snel babynieuws van ons tweetjes!

Deel Deze Pagina