natuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan , ik moet pas eind van de dag dus het duurd wel even voor ik wat laat horen. ben iig erg zenuwachtig het voelt goed dat is iig een goed teken de keren dat het mis ging wist ik het eigenlijk al van te voren heel raar. mijn man en dochter gaan gezellig mee dus het moet wel goed komen denk ik.
Goed zo Snelly dat alles goed is!! Voelt toch weer als zekerheid he Raar dat je zo verwachtte dat het er twee waren en dan dat het er toch 1 is he ,... niet dat het erg is ofzo, naja je snapt het wel Nou Mimi heel veel succes morgen!! Zal aan je denken!! En ben natuuurlijk bij jou ook benieuwd hoe het gegaan is! Enneuh Athalia je zorgt er maar voor dat je het ons kan laten weten hahah Grapje hoor, maar zal wel leuk zijn Liefs. Savannah
Hey allemaal, @ Snelly, Fijn zeg zo'n goede echo. De ergste spanning is er dan af ja. Gefeliciteerd! Verder alles goed hier. mvm is gisteren langs geweest dus ik mag weer Toch is zo'n extra testje wel weer leuk. @ mimi: Veel geluk bij de echo, ik zal aan je denken. Groetjes
Hahah Athalia Als je toch eens weet hoevaak ik moet terug scrollen enzo Of ik kopieer me getypte tekst en kijk dan weer even hoe iemand heette of wie wanneer een afspraak heb haha! Is jullie geheugen zo goed of,... hoe doen jullie dat ??!! Fijn he ikke mama, die testjes haha ik wil dr ook elke dag nog wel 1 doen Liefs, Savannah
ik ben ook heel slecht in namen onthouden je bent dus niet de enige hihi. hier de uren aan het aftellen dochter slaapt nu nog even man komt zo naar huis en dan kunnen we lekker gaan genieten van het mooie kloppende hartje (hoop ik)
@Savannah ik open vaak twee schermen naast elkaar en lees dan de reacties als ik ergens op wil reageren typ ik dat in het andere scherm. Zo doe ik het kan anders ook niet alle namen onthouden. @Mimi hoop dat je al aan het genieten bent van een kloppend hartje. Ik kan ook niet wachten tot morgen en dan te bedenken dat ik al 2 echo's gehad heb dus ik mag al helemaal niet zeuren.
Oooooooooh Athalia, dat is nog eens een idee ja!! (Pff en ik ben niet eens blond) Mimi heel veel plezier straks/nu, hoelaat moet je eigenlijk? En Athalia (mooie naam trouwens, je echte naam?) hoelaat moet jij? Ik ben er morgen middag niet, begrafenis Stom he, die dingen staan zo dicht bij elkaar, maar ja. Liefs, Savannah
we hebben het hartje zien kloppen!! alles zag er goed uit ben waarschijnlijk alleen een week korter zwanger bij de echo van vorige week zeiden ze het ook al dat ze dat dachten maar ze hebben nog geen termijn bepaald omdat ze dat nog te vroeg vonden vind het aan de ene kant wel een beetje raar want dat wil zeggen dat ik al een positive test in handen had toen ik 2 weken 5 dagen was lijkt me een beetje vroeg. maar in vergelijking tot vorige week was het wel goed gegroeit dus de vk maakte zich geen zorgen. moet over 3 weken weer terug. en ik krijg met 30 en 32 weken een extra groeiecho en we moeten nog bespreken of ik weer deels in behandeling ga bij de gyn omdat onze dochter prematuur en dysmatuur geboren is. vind het wel fijn dat ik wat extra in de gaten word gehouden.
Wat fijn van de goede echo's!!! Heb net even bijgelezen, maar kan het ook allemaal niet helemaal bijbenen. Zwangerschapsvergeetachtigheid ten top hier... En verder zo misselijk en moe en van de week er ook nog ziek bij geweest, dus schiet niet op. Maar goed, dat is nu weg, nu de misselijkheid nog even onder controle zien te krijgen Meer meiden (erg) misselijk??
@oud: ik vind mezelf wel oud. Mijn ouders zijn nu net in de 60 nu ze kleinkinderen hebben. Zal ik straks in de 70 zijn? Daar had ik eerst nooit over nagedacht, maar het telt wel. Toch denk ik dat wij goede ouders zullen zijn en dat we veel liefde zullen geven, en daar gaat het toch om. Jullie hebben zo te lezen flink last van kwaaltjes. Sterkte ermee. @Snelly: goed nieuws, kloppend hartje en maar eentje. Fijn dat het nu goed gaat. Niets aan veranderen. *grin* Gefeliciteerd trouwens alsnog met de 5 jaar! @mimi: wat heerlijk, zo'n kloppend hartje. Ook fijn dat ze je nog even extra in de gaten houden. @Savannah: Ik doe ook lezen en ernaast in een documentje reageren. Ik ben (ook zonder zwangerschap) zo waanzinnig vergeetachtig, anders lukt het me niet. @Geboorte&overlijden: vertel mij wat. Mijn oma overleed 1 week voor ik uitgerekend was, ik heb wel het idee dat ik daardoor mijn dochter langer 'binnen' heb gehouden. Was voor de hele familie een rare tijd, ook omdat iedereen wist dat het een dochter zou zijn. Mijn andere oma overleed kort nadat ze op kraamvisite geweest was. Toch ben ik heel dankbaar dat het mijn oma's waren. Wat heb ik lang van ze kunnen genieten! Nog iets stoms: ik heb veel meer moeite met poepen de laatste tijd. Ik ben al pruimen aan het eten, maar het helpt nog niet super. Hoort dat ook bij de zwangerschap?
Goed zo Mimi!! fijn om te horen, en kan dat niet die test met 2 weken dan? Ik heb me er nooit in verdiept hoor, dus ik weet het niet Athalia moest vandaag toch? (toch eens twee vensters gaan openen bij me volgende reactie hoor haha) Hoelaat moet je?Ik ben benieuwd! En oud, ach wat is oud haha, ik was er superjong bij, mijn moeder was euhm 44 toen ze oma werd, mijn toendertijd schoonmoeder was al oma op dr 36ste.Ik denk dat leeftijd er niet vanaf hangt hoe een goede moeder je zal zijn Ik denk dat vooral inderdaad je liefde telt En tsja, overlijden, niet leuk, zeker niet zo vlak rond de bavalling Tjee, maar hoort er helaas bij, om 3 uur heb ik een begrafenis van de broer van een hele goede vriend, 35 jaar maar mogen worden Toen mijn zoontje 1,5 was stierf mijn broertje, die werd maar 24 Treurig, maar waar,.. Athalia veel plezier straks, misschien lees ik het vandaag nog, en anders vast snel Liefs, Savannah
Even kort beetje onhandig vanuit de auto. Echo was super al een heel mensje. Hij/zij heeft naar ons gezwaaid en we hebben het hartje gehoord. Nu naar lochem. Fijn weekend allemaal.
Goed om te horen meis! Haha zwaaide jullie niet even terug ? Veel plezier dit weekend, geniet er lekker van.Het weer schijnt mee te gaan zitten Liefs, Savannah
Heerlijk zeg goede berichten van de echo's allemaal! Fijn. Ik houd het even kort wilde alleen even weten hoe het gegaan was.
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ vermoeden jongen 21: mimi1982 * 23: Love47/2e kindje/ - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ vermoeden jongen 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 23: Love47/2e kindje/ - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk
Yeah, gaat me steeds beter af hier Jammer dat alle laatste berichten weg zijn, weer een beetje opnieuw beginnen dan he Gister weer naar Verloskundige geweest, hartje gehoord Alles was dus goed! 4 November mogen we weer, dan nemen we zoonlief ook mee! nog een weekje of 6 dan de pretecho! Ben benieuwd. Alleen ik, me zwager en me schoonmoeder zeggen een jochie de rest gokt op een meissie haha.Kijken wie er gelijk heeft Bij de eerste was die pretecho nog helemaal geen hype, als het er uberhaupt al was, dus ook voor mij de eerste keer, word er nu al zenuwachtig van haha! Nou dit keer weinig te reageren,omdat ik niet weet wat er als laatst gepost werdt Hoe is het bij jullie dames? Liefs, Savannah
Uitgerekende data 30 maart: Athalia/2e kindje/flesvoeding/vermoeden meisje 03: Savannah85 / 2e kindje/ borstvoeding/z'huis?/ geen vermoeden 18: Sjanienu1 / 2e kindje / flesvoeding / zh bevalling / vermoeden jongen 18:Otje 1975, 2e kindje, flesvoeding, ziekenhuis (1e was keizersnede 20: Juli2009 20: Snelly/ 2e kindje / borstvoeding / zh bevalling/ geen vermoeden 21: mimi1982/2e kindje/borstvoeding/hopenlijk thuis/vermoeden meisje 23: Love47/2e kindje/ - Isra/2de kindje/ziekenhuis ivm eerdere KS/flesvoeding 25: Ikke mama/2e kindje/ borstvoeding/ denk thuis/ geen vermoeden 26: LadyInRed/2e kindje/borstvoeding/thuis?/geen vermoeden 27: Jules/2e kindje/borstvoeding/zh/vermoeden jongen Afspraken: 11/10 snelly 12 wk echo 15/10 Jules echo combinatietest 25/10 Jules afspraak vk 01/11 snelly gyn.