Hartje geluisterd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lelie4, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Vorige week heb ik erg getwijfeld of ik een bellytalk zou bestellen maar ik was zo nieuwschierig dat ik het toch maar gedaan heb!
    Vanmorgen kwam hij binnen dus gelijk maar even uitgeprobeerd. Ik had een schot in de roos want ik heb hem op mijn buik gezet en daar kwam het hartje al...pff opluchting :D en super leuk om te horen natuurlijk \:D/

Nou nog die 12/13 weken grens voorbij want die zit er zo ingepeperd dat ik nog steeds reuze onzeker ben en blij ben als ik zover ben!

Liefs

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hallo lelie,

wat een mooi geluid he?

ik heb zelf de angelsound gekocht vorige week,
    nou veel luisterplezier... :D

3. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    wat leuk meiden!

Vanaf hoeveel weken kan je eigenlijk iets horen?

En Lelie4, natuurlijk wil je die magische grens voorbij! maar als je al een kloppend hartje heb gehoord, zit het wel goed hoor.
    Het is zo als je rond de 7 wkn een inwenidge echo hebt en kloppend hartej hoorbaar en zichtbaar :) is is het ergste gevaar eigenlijk al geweken.....maar omdat de meeste pas met 12 wkn een 1 ste echo krijgen, daarom zijn het eigenlijk de eerste drie maanden!

4. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    en zekerheid heb je natuurlijk nooit! helaas....maar joh je hebt het hartje gehoord....ik ben zenuwachtig, krijg volgende week een echo en hopelijk ook een kloppend hartje :)

5. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Nee zekerheid heb je inderdaad nooit dus ik denk dat ik me gewoon nog wel een paar maandjes zorgen maak!

Ik zal voor je duimen voor volgende week hoor! Ik stierf duizend doden maar het viel 10000 procent mee en datzelfde hoop ik voor jou ook :)

kus

En rijkie, het is inderdaad een super mooi geluid! Jij ook nog veel luisterplezier!

6. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Leuk hé meid....veel luisterplezier!

Deel Deze Pagina