klein buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 7 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    hallo allemaal
    ik heb een vraagje mischien wel raar maar ik ben nu zes weken zwanger en heb al een klein buikje je zal denken dat kan gewoon niet want het is mijn eerste kindje heeft iemand anders dat ook gehad ik kan me spijker broeken bijna niet aan die zitten zo strak dat was al wel maar nu helemaal ik denk steeds doe niet zo stom dat verbeeld je je zelf maar me vriend zegt het ook kan iemand mij antwoordt geven alvast dank je wel.
    groetjes miranda
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    volgens mij kan het wel hoor
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Miranda, volgens mij kan het wel hoor!! ikzelf had t ook, ze zeggen dat het aan de darmen ligt die gaan opzetten.
    groetjes Sarina
     
  4. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Als je al wat vaker last heb van je darmen kan het dan zo zijn dat je eerder buikje gaat krijgen?
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Didi, ik denk t wel, maar dan een buikje van je darmen en niet zo zeer van de groei van de baby..
    Veel zwangeren hebben (zeker in het begin) last van obstipatie (verstopping) waardoor er veel lucht in de darmen zit en dit een opgeblazen buik tot gevolg heeft, dat is wel vervelend als je t nog even stil wilt houden, anders zeg je toch dat je last hebt van een opgeblazen gevoel?? ( klein leugentje om bestwil zullen we maar zeggen ;) )
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    het kan wel hoor
    Een vriendin van mij had bij haar eerste twee zwangerschappen heel lang helemaal geen buik.
    en nu is ze weer zwanger en haar buik groeit enorm
    Wat denk je .... er zitten er twee in!!
    Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn?
    of je darmen.

    liefs Jolanda
     
  7. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    een vriendin van mijn had het ook en ik merk niet dat ik dikker wordt maar wel dat je je buik minder makkelijk in kan houden. Wat ik van haar weet zijn het hormonen die werken.
    Geniet maar lekker van je buikje
     
  8. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik had in het begin van de zwangerschap ook last van mn darmen, maar ik kreeg er niet meer een buikje van. Ik denk dat het niet voor iedereen geldt. De verloskundige zei toen, dat ik wat meer vezelrijke producten moest gaan eten.
     
  9. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook al een klein buikje, maar ga nu twijfelen of ik niet al langer zwanger ben
     
  10. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Nou, das wel heel erg snel hoor. Je hoeft echt niet voor 2 te eten, want het moet er ook allemaal nog weer af. Succes!
     
  11. Niet meer actief

    Silvie, waarom denk je dat je wat langer zwanger bent?
     
  12. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Silvie is een poosje niet online ivm de verhuizing naar Denemarken, dus als je het goed vind beantwoord ik je vraag even (ben een goede vriendin ;) )

    Omdat ze al duidelijk een buikje krijgt en omdat de laatste menstruatie veel korter was dan normaal.
    Maar ze weet het niet zeker hoor.
    Zodra ze gesetteld is in DK laat ze het beoordelen door een VK
     
  13. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Dat herken ik, dit was bij mij ook het geval daarom mag ik a.s. woensdag een termijn echo laten maken, spannend hoor !!!
     

Deel Deze Pagina