Kado 9 jaar

Discussion in 'De lounge' started by xd24, Aug 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ik moet een kadotje kopen voor mijn neefje die 9 jaar is geworden.
    Zelf heb ik geen kinderen, en vind het heel lastig wat ik nu moet halen.
    Het mag rond de 20 euro kosten. Iemand een tip voor me??

Thnx!!

2. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Weet je een beetje waar ie graag mee speelt? Mijn neefje is helemaal gek van lego en vraagt daar altijd van alles voor voor zijn verjaardag.

3. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Nee, ze wonen best ver weg dus we zien ze niet zo vaak. Weet dus niet zo goed wat hij leuk vind...
    Weet wel dat hij geen aparte hobbys ofzo heeft, dus wat een gemiddelde van 9 leuk zal vinden moet hij ook wel leuk vinden:) dus lego is misschien wel een idee ja. Vond ik zelf vroeger ook erg leuk nu ik er over na denk!

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    anders gewoon een cadeaubon van speelgoedwinkel.

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Voor kinderen van die leeftijd koop ik meestal boekjes uit de avi serie. Is ook handig om te leren lezen dus het heeft een doel.

Of andere boeken zoals een sprookje ofzo. Ze hebben zoveel leuke boeken. Vooral van bijvoorbeeld Gironimo Stilton enzo. Leuk voor jongens.
    Vaak hebben ze zoveel speelgoed dus dat vind ik persoonlijk zonde om te kopen.

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    En gewoon een speelgoedbon van Bart Smit? Volgens mij vinden kids van die leeftijd het geweldig om met hun bonnen en gekregen geld iets heel groots in de winkel te mogen uitzoeken!

7. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik denk dat ik een bon ga halen. Dan weet ik ook zeker dat hij er iets leuks voor uitzoekt. ipv dat ik iets koop en het in de hoek komt te liggen:)
    Bedankt voor jullie reacties!

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mijn nichtje werd 10 en die was helemaal fan van Moxi (soort van barbie)

Lijkt me niets voor je neefje. Waarom bel je niet even zijn moeder voor een goede kado-tip. Doen wij altijd. Voorkom je ook dat hij dingen dubbel krijgt.
    Een kadobon voor een 9-jarige zou ik niet doen.

Share This Page