Hè wat balen Boogy. Ik geloof het ook niet dat je ei niet goed gesprongen is aangezien je z'n last had/hebt van je borsten en tepels. Wat was de uitslag? En op welke dag heb je geprikt?
Ik moet afwachten helaas... Ik voel me wel heel rot, want ik dacht door die gevoelige tepels dat dat met die progesteron wel goed zat. Bahbahbah.
Oh crosspost! Precies op dezelfde minuut gepost Ik weet de waarde niet, maar iig onder de 20.. Ik hoop zo dat ze de verkeerde dag hebben geprikt, maar it doesn't look good..
Grr snap ik Boogy:X Ik hoop het ook mag je niet morgen nog een keer prikken of is dat te laat? Stom morgen is het zaterdag....maandag misschien? Volgens mij heb je te vroeg geprikt aangezien je op 17sept je ei nog niet had gehad
Bedankt voor het meedenken Sweetnesz. Kan het zijn dat de waarde na 2 dagen ineens veel is gestegen? En daalt je waarde weer na de progesteronpiek? Weet jij dat?
@Boogy, hier gaat het goed. Vandaag laatste Clomid pilletje gehad dus we gaan bijna weer aan de gang. Ik hoop dat er bij jouw spoedig duidelijkheid is. @Shia, ik herken me geheel in jouw situatie. Alles wordt mij momenteel ook een beetje te veel, grote druk op het werk, mm erbij en dan nog een druk privéleven. Grappig genoeg is mijn vruchtbare week ook volgende week en gebruik ik ook Pre Seed. Vorige maand gebruikt maar nog zonder resultaat. Vindt het wel prettig spul. Het enige verschil met jouw sitatie is dat ik geen fm heb deze cyclus. @Sweetnesz, denk dat we de situatie helaas allemaal herkennen. Iedere maand dat het langer duurt lijkt het zwaarder te worden. Wat betreft de groepsgrootte, dat ben ik met je eens. Het hetzelfde als jij, ook al ergens uitgestapt omdat de groep te groot is. En deze groep is al groter geworden dan in het begin werd voorgesteld. @Sanne, heeft veel sterkte
Ik moet ook eerlijk zeggen meiden, dat ik het ook eigenlijk niet prettig vind dat de groep groter dan 8 is geworden.. Willen jullie dat ik een besloten club aanmaak?
Vandaag flinke domper gehad, na goede fm van woensdag (eitje 15 mm, goed dik baarmoederslijmvlies) vandaag weer fm gehad. Helaas eitje even groot gebleven, nog steeds 15 mm.... flink balen dus! Moet nu as maandag nog keer terug, de gyn had er nog wel wat hoop op, ik eigenlijk niet meer, als tie afgelopen 2 dagen nix gegroeid is waarom de komende 3 dagen wel? Anders weer provera en 100 mg clomid, flinke teleurstelling na goed nieuws van woensdag,het was ook te mooi om waar te zijn! Vind t soms lastig om idd bij te houden wie waar mee bezig is op dit moment als er zoveel mensen meepraten...
Is ook lastig maar vind dit nog wel te doen qua grote je eitje kan nog wel groeien hoor elsje vriendin van mij ook gehad bleef heel lang klein iui zou niet door gaan gyn zei nou kom toch maandag nog maar terug je weet maar nooit en toen was hij op dag 20 ofzo goch nog ineens goed gegroeid en kon de iui door gaan dus hou hoop weet dat het moeilijk is ken de teleurstelling helaas heel goed
Elsje, sterkte morgen! Hoop dat er je ei alsnog is gegroeid. Verder zal ik komende week waarschijnlijk iets minder mee lezen en schrijven aangezien we over een paar uurtjes op vakantie gaan probeer het in de gaten te houden. En uiteraard hoop ik bij terugkomst op heel veel goed nieuws van jullie
Er is een besloten groep aangemaakt door Boogy. Eems ook jij hebt hier een uitnodiging voor gekregen vandaar dat het hier veel stiller is/zal worden...