Ik heb deze klachten nooit eerder gehad nee. Ze hebben bloed afgenomen om te zien of ik een goede eisprong gehad heb. Een zwangerschapstest is wellicht niet noodzakelijk als die uitslag niet goed is. Even spannend nog dus!
mag er nog een kletser bij dames?? Ik ben vandaag met clomid gestart voor t eerst! Heb geen cyclus nadat er bij mij vorig jaar een goedaardige hypofysetumor is geconstateerd. Vanwege onze zwangerschapswens kwamen we hier achter maar goed nu dus ook gestart met 50 mg clomid. Volgende week mag ik terug komen voor een echo weer!
Ja hoor gezellig! Welkom allebei! Als ik goed geteld heb, zijn we dan met 7! Eems (26 jaar) Shia (29 jaar) Boogy (25 jaar) Sweetnesz (27 jaar) Sanne (22 jaar) Rantje Madam1983 Volgens mij gaan we allemaal voor een eerste kindje!
Jeetje Rantje, dat komt ook ineens rauw op je dak vallen! Fijn dat het nu allemaal onder controle is en dat je mag gaan starten! @madam: Gezellig dat je ook hier komt kletsen. We zijn elkaar ook tegengekomen in het Pcos-zonder-symptomen-topic, toen ik nog dacht dat ik dat had Hoe zijn jullie ook alweer in de MMM beland?
Hallo lady's, fijn dat er nog plaats is in het clubje. Ik ben pas sinds kort op dit forum omdat ik niet altijd goed kon delen wat ik mee maak en voel. Tot nu toe heeft het me al veel opgeleverd. @Boogy, het klopt dat we elkaar al hebben " ontmoet" in een andere topic. Sinds augustus 2012 zijn wij gestopt met de pil. Vanaf november 2012 serieus eraan begonnen. Alleen werden al snel mijn cyclussen steeds langer. In het begin dolblij als je overtijd bent, maar met een cyclus van meer dan 100 dagen klopt er natuurlijk iets niet. Huisarts heeft ons 2 maal een cyclus telefonisch begeleid en toen direct een doorverwijzing gemaakt. 01-06-2013 intake gehad op de fertiliteitsafdeling en bleek een klassiek geval van PCO. De bekende kralenketting. Samenlevingstest gehad, daar alles goed. HSG gehad, gelukkig ook alles in orde. Het heeft al met al vrij lang geduurd voordat de juiste dosering met Clomid is gevonden. Heb een " aangepaste" variant. Momenteel de 10e cyclus met ovulatie. Tot november gaan we het nog zo proberen en als het dan nog niet gelukt is gaan we bespreken hoe we verder gaan. Momenteel op het wel bekende wachtbankje Fijn om nu een iets kleiner clubje te hebben. Overigens nooit geen bijwerkingen van Clomid gehad
Top zo'n lijstje Boogy, houdt het een beetje overzichtelijk!! Welkom nieuwe meiden Sorry maar wat is een hypofesetumor en hoe ben je daar achtergekomen? Gelukkig dat je weer beter bent en je kan gaan starten!
Welkom nieuwe meiden! Wat is jullie leeftijd? Hier sinds vandaag wat tussentijds bloedverlies maar schijnt bijwerking te kunnen zijn van provera. Madam, wat bedoel je met ' aangepaste variant' clomid?
Welkom nieuwe dames! Leuk clubje zo Wat irritant Eems dat tussentijds bloedverlies. Op welke dag zit je? Hoe gaan jullie partners met de hele situatie (met bijbehorende spanning) om?
Ja zeker leuk clubje! Zit nu op dag 6 van provera. Bloedverlies valt mee hoor, verder geen last van Vriend lief heeft niet zo'n last van spanning haha. Is erg nuchter en geloofd dat het met deze hulpmiddelen wel gaat lukken (rasoptimist) ik ben er wel veel mee bezig, meer dan ik soms wil. Hoe zit dat bij jullie?
Ik ben 31 jaar. Mijn man staat gelukkig met beide benen op de grond. Vrouw staat er toch anders in dan een man. Maar hij heeft ook het volste vertrouwen erin en gelukkig kan hij goed omgaan met mij soms toch wel wisselpelturige buien. Soms ken ik mezelf niet eens terug. Hebben jullie dat ook? Ben ook wel benieuwd naar de leeftijden
Madam die wispelturige buien heb ik de laatste week ook ineens. Ik dacht van te voren dat ik dat wel een beetje kon relativeren of zelfs verdrukken, maar het is echt niet tegen te houden hahaha! Ik zeg tegen mijn man wel eens dat hij zich dan al kan voorbereiden op een 9 maanden durende zwangerschap. Hij kan het gelukkig wel langs zich heen laten gaan.
Hier ook! Mijn vriend is een optimist en ziet het positief in. Ik zelf ben door het feit dat ik de mmm in moet erg onzeker geworden over mijn lichaam.. Het werkt toch niet goed.. Ben er zelf ook best veel mee bezig en vind het lastig om los te laten, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel er mee bezig wil zijn!
Meiden ik heb goed nieuws! De fertiliteitsarts heeft zojuist gebeld en het bloedonderzoek was goed. Dat wil zeggen dat ik op 2 september inderdaad een goede eisprong heb gehad!! We hebben braaf naar haar klusadvies geluisterd en nu is het dus gewoon wachten of ik dinsdag/woensdag ongi wordt en anders mag ik vrijdag een zwangerschapstest doen! Spannend....
Goed nieuws Sanne, nu afwachtend spannend hoor! Mijn vriend staat er ook positief in en is vrij nuchter. Ooit lukt het alleen heeft het bij ons meer tijd nodig zegt hij dan
Grappig om te zien dat al onze mannen allemaal zo lekker nuchter zijn. zet ons wispelturige dames weer even met beide benen op de grond.
Goed nieuws Sanne! Man is ook nuchter. Ik herken mezelf soms ook niet terug. Ik ben van mezelf vrolijk maar rustig en evenwichtig. Nu ben ik dat meestal nog steeds wel, maar ben af en toe ook echt een hormonster! Vandaag ook, heb er wel last van, ben op mijn werk iets te ver uit mijn slof geschoten en nu spijt. Ik hoop dat het mijn werk morgen niet verder beïnvloedt.
Wow Sanne, dat is fantastisch nieuws. En nu duimen maar! Grappig om te lezen dat we allemaal een beetje hetzelfde zijn, hihi. Ik heb een behoorlijke hectische baan. Tijdje terug werd ik op het matje geroepen dat ik soms wel erg prikkelbaar was. Heeft vast niets met de hormonen te maken, oeps. Dus daar probeer ik nu wel op te letten. Maar thuis?