Spannend Shia! Eigenlijk kan ik het me ook bijna niet voorstellen, zo snel. Ik ben mezelf gewoon weer aan het gekmaken. Ik moet gewoon even geduld hebben tot woensdag en trouw mijn huiswerk maken Nog even 1 vraag, gewoon voor mijn gemoedsrust: denken jullie, mocht mijn eisprong wel al zijn geweest, dat de aandacht voor het huiswerk genoeg is geweest of dat ik deze kans heb gemist?
Wordt de baarmoedermond gelijk dichter na de eisprong? Don en zondag nog gemeenschap zou dan wel goed zijn toch? Zaadjes kunnen tot 48u overleven.
Ik weet het eigenlijk niet, omdat ik al 10 jaar geen eisprong meer heb gehad! ik heb wel dit gevonden: Bron: Ovulatie / Eisprong symptomen Sorry voor mijn geleuter hoor meiden! Ik kreeg even een lichte bevlieging van onzekerheid.
@shia ik heb nooit lang bruin bloed verlies eigenlijk vrij wel niks begint meestal gelijk met rood bloed. Alleen als mijn menstruatie bijna afgelopen is wordt t een dag of soms twee dagen een beetje bruin. Ik zou een testje doen mocht t zo blijven, misschien wek ik nu wat hoop op maar zou t zelf graag willen weten @boogy Weet je wel zeker dat het je baarmoedermond is? Ik zou niet weten hoe je dat kan voelen of hij open of dicht staat. Ik vind het ook iets snel voor een eisprong. Vervelend maar denk dat je toch even geduld moet hebben tot woensdag. Ik heb alleen de eerste ronde clomid ovu testen gebruikt vindt t zonde geld nu met clomid ga ik er maar vanuit dat het 'goed' gaat. Wonen jullie in de buurt van het ziekenhuis waar jullie onder behandeling staan? Ik woon zelf in de randstad en niet ver van het ziekenhuis af. Kan me voorstellen dat als je er ver vandaan woont het wat lastig maakt om steeds voor een echo heen en weer te rijden..
Jullie gaan zo snel met berichtjes dat ik tijdens het typen van bovenstaand verhaal er al allerlei berichten zijn tussen gekomen hihi maar wel gezellig hoor. Het wordt een soort van chat
Haha ja wel erg gezellig! En fijn dat je elkaar kunt geruststellen. Ik heb nu weer goede hoop dat mijn eisprong nog komt. Ik hoop dat we binnenkort met z'n allen net zo gezellig over ochtendmisselijkheid kletsen Ik woon een kwartiertje van het ziekenhuis vandaan, dus voor mij is het ook geen probleem. Bij de vorige fm stond ik na 10 minuten weer buiten. Ik hoefde niet eens parkeergeld te betalen!
Hmm kijk het de komende dagen even aan. Ik ga vaak naar de wc nu om te controleren of het al rood is haha stom he. Ik hoop dat het doorzet zodat ik met een nieuwe ronde kan beginnen of dat het gewoon stopt. Ik wil geen valse hoop krijgen. En van Google word je ook niet veel wijzer Ik woon 20 minuten van het ziekenhuis waar ik naar toe moet. Prima te doen vind ik.
heb ik gister eerste pilletje clomid genomen nadat de gynaecoloog heeft gezegd dat provera na een week toch niet meer werkt, wat denk je? Ben ik vanochtend ongesteld geworden. neeeeee! Straks maar weer even bellen. Denk dat ik nu weer paar dagen moet wachten, een zon pilletje zal toch geen kwaad kunnen?
Update: nu wel rood..! Op naar ronde 2!! Elsje: zul je net zien! Zou even bellen om te overleggen indd
Dames ik laat vandaag maar eens zien dat ik toch erg veel geduld kan hebben. Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar heb ook nog niet durven testen! Ik ben vandaag al wel 10 keer naar de wc gegaan om te kijken of er geen rode duivels in mijn broekje zitten, maar nee... Toch echt niet!! Ik zit momenteel heel erg in twijfel wat ik zal doen... Morgen toch een testje doen 's ochtends of braaf wachten zoals de gyn had gezegd tot donderdag/vrijdag. Wat zouden jullie doen? Shia; Wat jammer voor je! Hopelijk volgende ronde beter. Hoe ben je er onder? En je man? Boogy; Gewoon even afwachten, meer kan je helaas niet doen!!
@elsje. Wat balen! Wat heeft de gyn gezegd? @shia. Zou het ook niet van innesteling kunnen komen? @sanne. Je bent nu net zo goed bezig met wachten dus als je kan zou ik in ieder geval wachten tot donderdag. Zeg niet dat ik dat zou kunnen maar weet je wel zeker dat de uitslag de juiste is...
@sanne: spannend! Ik was een dag na mijn nod dus ongesteld geworden, maar voelde de krampen wel eerder. Heb jij dat niet? Ik zou wachten hoor, dan heb je gelijk een goede test. Aan zo'n twijfel test heb je ook niks! Alhoewel ik wel had gedacht dat het vast niet raak zou zijn, ga je toch een beetje hopen he. Dat hou je niet tegen... Maar dit was pas ronde 1 met clomid. Komende ronde vol gebruik maken!! Kom maar op @eems: nee dit is echt ongesteld hihi. Ben het nu trouwens veel zwaarder dan normaal. Voor in het overzichtje: ik begin dus donderdag (18 sept) weer met clomid
Mooi dat je er zo positief in staat shia! Ik had zondag laatste provera genomen. Heb vanaf dag 6 tot 10 wat bruin verlies gehad. Gisteren werd dit meer en zaten er best wat stolsels bij (sorry) alleen was het voornamelijk bruin met een beetje rood erbij. Vandaag helder rood bloedverlies. Moet ik dan vandaag of gister als eerste cyclus dag rekenen?
Ik zou wachten tot donderdag Sanne. Morgen nog even afwachten. Ahh Shia. Dat is rot. Hoe veel we er ook voor doen, we hebben er toch maar tot bepaalde hoogte invloed op. Ikzelf vind dat heel lastig, hoe sta jij daarin? Oh apart Elsje! Heb je al gebeld? Moeilijk te zeggen Eems. Wat zegt jouw gevoel? Ik had dat zelf ook een beetje, toen zei iemand me dat je in principe tussen cd2 en cd5 moet beginnen. Die ene dag maakt in dat opzicht dus niet uit.
Dames! Sorry, duurde even! Ik ben 29.en morgen mag ik voor een echo weer (had zondag laatste clomid). Geloof dat ik ergens een vraag had gezien wat een hypofysetumor is? Maar dat betekende dat mijn hypofyse teveel hormoon prolactine aanmaakte. Ik kwam hierachter toen ik stopte met de pil vorig jaar maart ivm kinderwens. Toen kreeg ik last van gigantische borstvoeding 'lekkende borsten'. Klinkt heel stom maar ik had al jaren soms druppeltje melkverlies tijdens mijn menstruatieweek altijd. Huisarts zei altijd kon geen kwaad.totdat toen ik stopte met de pil weer hierdoor bij huisarts kwam en me nog naar huis stuurde.later nog eens nadat ik zelf t verhaal over de tumor had gelezen op internet dus zodoende door gestuurd en nu na een jaar is mijn prolactinoom(hypofysetumor) onder controle. Dus toen zat k met smart te wachten op mijn menstruatie weer,door de tumor bleef die uit. Maar uiteindelijk kwam er maar niks en zodoende dus bij gyneacoloog terecht gekomen en nu dus eindelijk met clomid gestart! En nu morgen uitslag na 1e clomid. Ik vind het toch wel spannend!! Hoop dat er iets zit en dan nog goed klussen! Ik zag ergens de afkorting fm? Wat betekent dat? Lang verhaal, lees dat t bij jullie ook spannend is allemaal!
Spannend Rantje. Ik mag morgen ook weer voor een echo langskomen. Inmiddels is dit mijn 4de ronde clomid dus ik ben niet meer zo zenuwachtig als de eerste keer. Fm= follikel meting ( kijken hoe groot het eitje is tijdens je echo afspraak)
Mijn gevoel zegt vandaag cd 1. Omdat ik op internet ook veel lees dat eerste dag van cyclus begint met helderrood bloedverlies. Maar van beginnen met clomid tussen cd2 en cd5 wist ik niet en stelt me wel gerust, thanks!
Eems ik zou ook zeggen vandaag 1. Dan lopen we trouwens ook precies tegelijk, hier ook dag 1! Boogy: ja vind het ook lastig hoor dat we er eigenlijk zo weinig controle over hebben. Je lichaam moet het maar gewoon doen en ik ben het vertrouwen in m'n lichaam wel een beetje kwijt door de mmm.
Vanmorgen echo gehad en hieruit bleek mijn bms was iets dikker geworden,en nu kon ze mijn eierstokken makkelijker zien als vorige week maar voor de rest nog niks. Weet niet of er nu al wel eitjes horen te zien te zijn? Mag maandag terug komen dat zou dan cd 16 zijn. En bij 19 zou ze hem gaan afbreken weer mocht er dan nog niks gebeuren... Jullie al meer nieuws?? Sanne al getest ondertussen?? En sweetnesz? Goeie echo?
had gisteren nog naar de gynaecoloog gebeld maar moet gewoon doorgaan met de clomid zolang ik niet hevig ongesteld ben. Het is gelukkig nog steeds maar een klein beetje na 2 dagen dus zal gelukkig wel meevallen. Het grote punt is dat je baarmoederslijmvlies niet meer heel dik mag zijn als je begint en dat was niet bij mij was al op de echo gezien. Dus weer beetje opgelucht, dacht alweer dat deze eerste poging meteen mislukt was!