Ben daar nu ook van uit gegaan, morgen eerste tablet clomid! Hoewel ik natuurlijk voor jou had gehoopt dat het niet hoefde, is het leuk dat we nu precies gelijk lopen
Gelukkig, elsje! @eems; Is jouw eerste x clomid hè? We gaan gewoon voor bingo deze ronde!! Net als alle andere meiden van dit clubje!! Neem je hem ook s avonds in? Zullen we weer een lijstje maken met belangrijke data? Ik zit nu vabaf telefoon dus dat leest erg lastig terug om lijstje te maken dus ik doe een voorzet, vullen jullie aan? 18 sept: eems & shia start clomid
Jes, eerste ronde clomid! Ben benieuwd of ik last krijg van bijwerkingen. Maar heb het er graag voor over. Wij gaan zeker met z'n allen voor twee mooie streepjes binnenkort!! Ik was van plan morgen met clomid te starten bij het ontbijt. Neem dan ook foliumzuur wat dacht ik bij voorkeur tijdens het ontbijt wordt genomen. Dus neem ze samen dan vergeet ik het ook niet zo snel. We gaan een weekje op vakantie rond mijn vruchtbaar periode ( mocht de clomid zijn werk doen) wie weet bevordert de ontspannen vakantiesfeer het allemaal! een beetje Goed idee dat lijstje weer te updaten, bedankt!
Vanochtend fm gehad, vandaag dag 13 van mijn cyclus en er zat nu dit keer links een eitje van 20 mm. We mogen dus weer aan de bak De arts heeft gevraagd of ik mocht het deze ronde niet lukken er voor open sta om een eileider onderzoek te laten ondergaan. Dat houdt in dat er contrast vloeistof ingespoten wordt en kijken of mijn eileiders doorgankelijk zijn. De kans is bij mij klein dat deze 'verstopt' zitten omdat ik nooit een onsteking daar heb gehad en ook geen chlamydia maar ze willen het uitsluiten. Het is een pijnlijk onderzoek dus hij heeft de keus bij mij neergelegd of ik het gelijk na deze ronde clomid wil laten doen of nog even verder ga met clomid en mocht het na een aantal rondes nog niet raak zijn het dan laat doen. Lastig
Dames, ik ben helemaal gerustgesteld! Vandaag fm op cd 17, mijn bms is 13mm en eitje 20mm, ready to pop! Nu maar veel huiswerk maken! Is niet per se slecht nieuws hoor Rantje. Er kan nog een dominante follikel uitgroeien. Je zit pas op cd 9. Hoe is het Sanne? Al getest? Goed nieuws Sweet, van je gegroeide ei! Laten we hopen dat de behandeling niet nodig is; dat je gewoon zwanger bent!
Update: Eems (26 jaar) Shia (29 jaar) Boogy (25 jaar) Sweetnesz (27 jaar) Sanne (22 jaar) Rantje (29 jaar) Madam1983 (31 jaar) Elsje (30 jaar) Data: 18 sept: eems & shia start clomid 24 sept: Boogy progesteron prikken
Boogy, fijn dat je bm en ei er klaar voor zijn, veel plezier! Sweetnesz, jij weet ook wat je te doen staat! Wat vind je man van de vraag van je arts? Lastige keuze maar hoop natuurlijk dat je daar binnenkort niet meer over na hoeft te denken Ben eigenlijk ook wel benieuwd of Sanne zich nog heeft kunnen bedwingen met testen!?
Hoi mag ik ook nog mee kletsen bij jullie? Ik heb net alle reacties gelezen wat een hoop hihi klinkt erg gezellig. Ik heb wel een iets ander verhaal dan de meeste van jullie. Ik ben Fabiola en ben 29 jaar Wij gaan voor ons 3de kindje hieronder even een korte uitleg Ik ben in dec 2009 gestop met de pil gebeurde niks dus kn mei 2010 naar de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis daar bleek ik pcos te hebben ben gestart met omid eerst 1 ,2,3 tabletten zonder resultaat 1 maand hormoon spuiten gebruikt werkte niet toen een Leo operator hebben ze teveel aan eitjes weg gebrand daarns werkte de clomid wel 3 maanden 1 tablet toen werd me cyclus weer te lang 2maandrn 2 tabletten toen was ik in aug 2011 zwanger van onze dochter Ze is echter op 23-1-2012 geboren na een zwangerschap van 24,4 weken na 5 hele spannende heftige weken is ze op vrijdag 24-2-2012 overleden. We zijn op vaksntie gegaan om even rust te hebben daar x met elkaar naar bed geweest bij terug komst was ik erg misselijk Rn beroert dachten griepje mijn man zei gelijk dat ik zwanger was heb het 2 weken ontkent maar ik had op 24-03-2012 een positieve test in handen 6 weken na mijn keizersnede was ik dus weer zwanger totaal onverwacht wel heel gewenst. Na geestelijk een hele zware zwangerschap lichamelijk weinig klachten is onze zoon Stijn met een zwangerschaps dus van 39-4 weken op 28-11-2012 geboren, in het Sophia on Rotterdam waar Kiki ook is geboren. Is ni een heerlijk mannetje van 21 maanden In januari 2014 hebben we besloten ondanks de angs voor herhaling we toch graag een broertje of zusje voor Kiki en Stijn willen. Ik heb 1 cyclus gehad na de pil in feb van 36 dagen dit was mijn laatste menstruatie. Ik ben afgelopen maandag voor de 1e onderzoeken in het Erasmus geweest in Rotterdam 9 buisjes bloed hadden ze nodig echo gemaakt ik had in 1 eierstok 31 eitjes in de andere 39 vanaf 12 eitjes spreken zeven pcos had niks anders verwacht maar is toch wel weer teleurstelling. Krijg over 5 weken de uitslag en behandelplan weet dus niet zeker of ik clomid krijg maar denk het wel. Bij mijn man hebben ze het zaad ook weer nagekeken hier krijgen we morgen de uitslag van verwacht dat dit goed is maar toch wel spannend Sorry voor mijn lange verhaal
Een paar dagen niet kunnen lezen maar wat is er al weer een hoop gebeurd. Om even eerst algemeen te blijven, ik woon op ca. 25 minuten rijden van het ziekenhuis. Gelukkig ligt het maar 10 minuten van mijn werk af, daardoor goed te combineren. @Elsje54, spannend 1e keer met Clomid. Hopelijk zonder bijwerkingen @Shia, wat jammer nou. Heel hard duimen voor de volgende ronde @Sannee06, hoe is het bij jou? @Rantje, wat spannend. @ Eems, ik hoop dat de vruchtbare periode in je vakantie extra gelukt brengt @Sweetnesz, yesss. Een eitje van 20mm. Goed nieuws. Jouw is waarschijnlijk gevraagd om aan een HSG mee te werken. Wij werken mee aan een onderzoek van 1 van de artsen in het ziekenhuis. Na 6 maanden clomid was dit verplicht. Het is mij echt 100% meegevallen. @Boogy, bij jou ook weer spannend. Ik ga duimen @Fabjee, wat een triest verhaal. Hopelijk is er bij jullie positief nieuws en horen jullie snel hoe het verder kan gaan voor jullie Helaas is zelf mijn menstruatie gekomen :x. Op naar ronde 11 met Clomid
Rantje op welke dag heb jij de eerste echo laten maken? Als dat cyclus dag 9 is dan is het wel aan de vroege kant hopelijk zien ze op de 2de echo meer. Eems heb je last van bijwerkingen vd clomid of valt t mee? Goed nieuws Boogy!!! Fijn dat je gerustgesteld bent dat we maar snel een mooie positief test in handen mogen hebben (en de rest vd dames ook natuurlijk) Mijn bms is trouwens 10mm volgens de arts ook prima. Ja ik ben ook wel benieuwd naar Sanne hoe gaat het met je? En al getest? Heftig verhaal Fabje! Spannende tijden ook voor jullie! Was de zaaduitslag van je man goed? Balen madam! Op naar de volgende ronde Ff een dipdag of valt t mee? Ik mag ook mee doen aan een onderzoek dat is en blijft een keus. Je wordt dan uitgeloot of ze contrast vloeistof op water basis of op olie basis inspuiten ze willen kijken op den duur wat beter werkt en waar vrouwen sneller zwanger door raken. Als je niet mee doet geeft dat niet dat is gewoon een keus die je maakt. Als ik nee zeg dan moet ik wel een hsg laten maken maar de arts heeft aan mij de keus voorgelegd of ik dat gelijk na deze ronde clomid wil doen of later... Ik heb een drukkend gevoel links onder in mijn buik of ik verbeeld het me omdat ik weet dat het eitje links zit en hij opspringen staat of het is echt mijn eisprong. Afwachten ...maar we hebben in ieder geval ons huiswerk gedaan
Dank jullie voor de reacties we krijgen morgen de uitslag van mijn man best spannend mocht het over moeten hebben we nog 4 weken de tijd moet in het ziekenhuis omdat we nu in het Erasmus Mc zitten is 50 min rijden dus binnen uur in ziekenhuis is bijns niet te doen
@ fabje. Wat een verhaal zeg, heftig.. Hoop voor je dat jullie morgen goed nieuws krijgen! @ madam. Balen dat je ongesteld bent geworden: ( ben je dan al 11 rondes clomid aan het nemen? @ sweetnesz. Heb vandaag mn eerste tablet clomid gehad. Kun je al zo vlug bijwerkingen krijgen? Niets bijzonders gemerkt vandaag hopen dat je huiswerk resultaat zal hebben!
Ah rot madam. Had je het aan voelen komen of kwam het plots? Heftig verhaal Fabje. Gecondoleerd met je eerste kindje. Ik hoop dat de komende zws geestelijk beter voor je wordt en lichamelijk even fijn als bij Stijn! Spannend Sweetnesz! Wij doen ook braaf ons huiswerk Eems, de eerste pil voelde ik nog niets. Het begon bij pilletje 2! Ben nog steeds benieuwd naar Sanne!!
Nee niet na het eerste pilletje maar wel in de loop van de dagen en als je gestopt bent kan dat ook nog. Ik neem ze s avonds dan heb ik snachts mijn opvliegers thuis in bed ipv op het werk. Bij mij lijken de opvliegers wel heftiger en vaker voor te komen dan in ronde 1 en 2 met clomid.
@eems: oh wat ideaal dat je vruchtbare periode in vakantie valt! Hier midden in de werkweek, dat is dan weer jammer @madam: balen dat je weer ongi bent geworden, is toch altijd even weer balen he @sweetnesz: dat is vast je eisprong, die voelde ik de vorige ronde ook heel duidelijk, drukkend en als ik liep voelde ik het bij elke stap @ boogy: heb jij je eisprong ook al gevoeld?
Ik had later ook wel wat last van clomid soms shaggo en idd opvliegers. Hoop dat het bij jullie meevalt en het goed werkt. Net de uitslag gehad van mijn man. De arts zei alles is goed helemaal normaal zoals verwacht daar ben ik wel heel blij om. ook voor hem hoeft hij niet nog een keer
Goed nieuws Fabje! Ik denk dat bij mij het drukkende gevoel het grote ei geweest is. 2 cm is best een groot ding! Ik denk dat mijn eisprong eergisteren of gisteren is geweest. Toen had ik een soort stekende pijn linksonder, nu voel ik haast niets, hooguit wat licht beurs gevoel.
Is ook zeker groot ik voelde ook vaak me eisprong voelde ik ook stekende pijn zou dus heel goed kunnen Hoop dat je snel goed nieuws heb
Thanks! Moet jij nu 5 weken wachten op een behandelplan of heb ik dat verkeerd begrepen? Hier: al de hele nacht aan het spoken. Om 3 uur eruit, plassen, om 5 uur eruit, plassen, daarna niet meer geslapen Ik denk dat er sprake is van een beginnende blaasontsteking.. Heb ik in jaren niet meer gehad! Veel drinken maar..
Sweetnesz; eerste echo had ik op cd 10.. Geen idee of dit vroeg was of niet..had er dus teveel van verwacht misschien?a.s. Maandag cd 15 heb ik weer echo.. Boogy, hopen dat t meebalt met blaasontsteking... En super dat er zulke eitjes te zien zeg! Voor de rest heb ik weinig bijwerkingen van de clomid gehad naar mijn idee, s nacht wel warm maar kan ook aant mooi weer hebben gelegen... Nog meer dames die vd week weer mogen??