@ boggy wat vervelend ik heb altijd vaginale schimmelinfeties de week voor ik ongesteld moet worden gekregen na de bevalling van Stijn heel irritant das wel voordeel dat ik nu niet ongesteld word heb ik daar ook geen last van haha. Ja ik moet nu idd 5 weken wachten ze hebben op heel veel getest in me bloed en dat duurt 5a 6 weken dus hoop dat die afspraak gewoon door kan gaan en alle uitslagen binnen zijn. Ik heb 22 okt afspraak. Ik wil alleen niet weer beginnen met eerst 1 clomid kijken of het wat doet dan 2 en 3 daar geloof ik niet meer in zeker niet met het aantal eitjes wat ik nu heb. Dus denk eerst weer een Leo operatie ben benieuwd wat ze willen bij Kiki liep ik in gewoon ziekenhuis nu het Erasmus Mc dus hopelijk zit daar verschil in. Iedereen nog een fijn weekend
Spannend Rantje! Ik ben benieuwd hoe je ei ervoor staat! Jeetje Fabje, dat duurt ook lang! Ik kan me voorstellen dat je het wachten af en toe helemaal zat ben! Hier: Zoals ik al dacht: blaasontsteking. Niet bewezen door een arts, maar alles wijst er op. Ik heb vandaag geprobeerd het "weg te drinken" maar als het morgen niet weg is, misschien toch even naar de HAP. Ik verlies ook af en toe want roze bij het afvegen. Trouwens, sinds gisteren heb ik heel gevoelige tepels! Douchen: au, afdrogen: au, shirt/bh aan of uit: au! Gek hoor.. Heb jij dat ook Sweetnesz? Wij lopen ongeveer gelijk toch? Hoe gaat het met de bijwerkingen Eems?
Ja is wel vervelend maar hoort erbij voor ik de 1e afspraak had in het Erasmus moest ik 9 weken wachten. Vervelend van die blaasontsteking idd zou ook naar de hap gaan. Ik had toen ook wel gevoelige tepels waar ik het echt aan merkte dat ik zwanger was. Me tepels waren veel donkerder en die pukkeltjes erom heen veel groter en meer. Hoop het zo voor jullie. Onze kleine draak was vandaag alweer om 10 voor 7 wakker dus uitslapen op me vrije dag zit er niet meer in 😉
Boogy wij lopen wat betreft de eisprong gelijk niet het aantal dagen ik zit vandaag op dag 17. Ik verwacht dat mijn eisprong geweest is zeker weten doe je het niet maar afgelopen woensdag op dag 13 tijdens de echo wat ik al zei had ik een ei van 20mm. Weer afwachten voor ons Ik heb nu helemaal geen gevoelige tepels/borsten. In mijn eerste ronde met clomid wel en waren mijn borsten ook groter. Ik dacht toen gelijk... Jaa het is raak!! maar helaas valse hoop. Na je eisprong produceert je lichaam veel progesteron wat weer op zwangerschapskwaaltjes kan lijken. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het raak is en wel een voorteken is Sterkte met je blaasontsteking Rantje dag 10 is een prima dag om een echo te laten maken maar als je een lange cyclus hebt kan t ook zijn dat je pas later iets ziet. Ik duim voor je morgen!
@boogy: vervelend blaasontsteking. Veel drinken doe ik dan ook en cranberry pillen slikken en cranberry sap drinken. @hier: inmiddels dag 4 van clomid. Weinig last van bijwerkingen (afkloppen!). Volgende week maandag heen voor echo om te kijken of er weer wat groeit.
Update: Eems (26 jaar) Shia (29 jaar) Boogy (25 jaar) Sweetnesz (27 jaar) Sanne (22 jaar) Rantje (29 jaar) Madam1983 (31 jaar) Elsje (30 jaar) Fabjee (29 jaar) Data: 18 sept: eems & shia start clomid 24 sept: Boogy progesteron prikken 29 sept: shia follikelmeting vult u maar aan
@Sweetnesz, het blijft altijd vervelend maar gaat ok met ons hoor. Het is helaas niet anders. Ik duim heeeeel hard met je mee, hopelijk hoef je dan geen HSG te ondergaan. Overigens is het mij heel erg meegevallen maar uiteraard weet je nooit vooraf hoe je er op reageert @Eems, het klopt dat dit mijn 11e ronde is met Clomid. November zou de 12e keer zijn. Als we daar mee gaan starten wil de arts me tijdens deze cyclus weer terug zien om te kijken hoe we verder gaan @Boogy, ik voelde het totaal niet aankomen. Had eigenlijk voor het eerst sinds maanden het gevoel dat het ditmaal anders was. En toch was het er helaas ineens. Ik hoop niet voor je dat je blaasontsteking hebt. Niet te lang mee door blijven lopen he. Assistente van de huisarts kan het direct zien. @Shia, klopt helemaal wat je zegt. Iedere maand is de teleurstelling toch weer groot @Fabjee, wat goed nieuws voor jullie. Fijn om te horen Morgen weer starten met Clomid
Ik ga er niet van uit dat het raak is hoor Ik heb al 10 jaar geen eisprong gehad, dus ik weet niet hoe mijn lichaam daarop reageert. Misschien krijg ik wel na elke eisprong gevoelige tepels. Ik denk wel daardoor dat mijn eitje goed gesprongen is De blaasontsteking is gelukkig verder voorkomen door de cranberrysap en het vele drinken. Vannacht geslapen als een roos en geen pijn meer met plassen. @shia: fijn dat je geen last van bijwerkingen hebt! Je hebt dan op dag 15 je fm? @sweetnesz: klopt! Ik had een latere eisprong dan jij. Ik zit nu op cd21 en denk dat mijn eisprong op cd 18 was. Wel leuk dat we ongeveer gelijk lopen! @fabje: kids hebben helaas geen weekendknop mbt uitslapen haha. Ik hoop dat je tussendoor nog even een dutje tussendoor heb gedaan ik zal wel heel erg moeten wennen als ik mama ben, ik heb zoveel slaap nodig!
@boogy. Gelukkig dat je je blaasontsteking hebt kunnen onderdrukken! Bijzonder dat je zo'n las hebt van je tepels. Kan inderdaad twee dingen betekeken @sweetnesz. Spannend! Hoop dat je ei idd goed gesprongen is. @shia. Fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen! Ik merk wel dat ik heel emotioneel en prikkelbaar ben..wordt er zelf gek van, laat staan arm vriendjelief
Update: Eems (26 jaar) Shia (29 jaar) Boogy (25 jaar) Sweetnesz (27 jaar) Sanne (22 jaar) Rantje (29 jaar) Madam1983 (31 jaar) Elsje (30 jaar) Fabjee (29 jaar) Data: 18 sept: eems & shia start clomid 24 sept: Boogy progesteron prikken 24 sept: Elsje follikelmeting. 29 sept: shia follikelmeting. Woensdag as eerste follikelmeting, superspannend!
Update: Eems (26 jaar) Shia (29 jaar) Boogy (25 jaar) Sweetnesz (27 jaar) Sanne (22 jaar) Rantje (29 jaar) Madam1983 (31 jaar) Elsje (30 jaar) Fabjee (29 jaar) Data: 18 sept: eems & shia start clomid 24 sept: Boogy progesteron prikken 24 sept: Elsje follikelmeting. 26 sept: Rantje Echo 29 sept: shia follikelmeting. Nou dames helaas.....was geen activiteit te bespeuren in mijn eileiders... vrijdag voor de zekerheid nog 1x maar ze had het er vandaag al over dat ik dan provera? mee krijg en de volgende ronde met 100 mg clomid gaan starten. Succes Elsje! Spannend hoor!! Boogy heerlijk dat de blaasontsteking niet doorgezet heeft! Fabje wat een lange wachttijden, hoop voor je dat het inderdaad snel mag gaan en niet eerst inderdaad alle rondes clomid door!
Wat balen Rantje.. Het zal inderdaad provera zijn wat ze je willen geven. Heb ik vorige week ook gebruikt en bij mij werkte dat iig goed!
Ahh rot Rantje. Nu maar gauw naar de volgende ronde! Spannend Elsje! Vandaag alweer de laatste dag Clomid voor Eems en Shia, toch?
Klopt inderdaad laatste pil gehad vandaag. Buiten m'n emoties, slaap ik ook al een aantal nachten opvallend slecht. Maar of dat nou clomid is of gewoon spanning..? Boogy jij nog nieuws (gevoeld)? Vind het jammer dat we niets meer horen van Sanne...ben erg benieuwd!
Vervelend rantje! Hopelijk mag je gauw beginnen met de provera @boogy: fijn dat je blaasontsteking niet doorzette! Hier indd ook laatste dag clomid. Had vandaag behoorlijke hoofdpijn helaas. @eems: wanneer heb jij fm?
Ik heb geen fm...tenminste ik herinner me niet dat gyn dat gezegd heeft. Ga wel beetje twijfelen nu. Of gebeurt dat niet altijd? Wanneer heb jij em?
Op dag 14 moet ik. Dit is jouw eerste ronde clomid? Dan lijkt het me wel handig om in de gaten te houden of er follikels groeien. Of niet teveel want dan krijg je negatief klus advies
Had t al eerder gepost vandaag maar woensdag eerste follikelmeting, dag 12 voor mij. Voel nog helemaal niets, heb ook geen enkele bijwerking gehad van de clomid. Gek genoeg maakt me dat weer bang dat het niets gedaan heeft. Hoop zo dat we allemaal snel geluk hebben! Net weer nieuwtje van vriendin van vriendin van me gehad.... ze is zwanger pff ken haar zo maar viavia maar doet me weer zeer veel. Zit alweer met tranen op de bank. Erg he, Herkenbaar?
@rantje verveld dat er niks gebeurd ken het gevoel helaas Wachttijden zijn idd weg lang schijnt normaal te zijn Gent is nog langer hoorde ik van collega nu komt het ook wel omdat de bloedhitslagen 5 weken duurde ze controlen echt veel ze willen ook weten waar de pcos vandaan komt ben benieuwd wat ze willen ga niet met 1 clomid starten heeft echt geen zin dan stoppen we er misschien wel mee lastig allemaal Hoop dat de 100mg aanslaat @ Eems je hoeft niet persee fm heb ik me 1e ronde ook niet gehad alleen bloedprikken of ik eisprong had gehad en toen na de Leo de clomid goed werkte wilde de gyn ook geen echo's omdat het te belastend was en ik me gek maakte als cyclus langer dan 35 dagen werd moest ik bellen heb zo 3 maanden 5omg gebruikt en 2 maanden 100mg toen was ik zwanger van Kiki Hoop dat het werkt en je goeie eisprong hebt
@Elsje: niet gevreesd, ik had ook niet heel veel last van bijwerkingen en toch deed de clomid zijn werk! Ik hoop deze ronde ook weer! Echt afwachten steeds... En heeeel herkenbaar. Hier vandaag een collega met nieuws en op werk kan ik het van me af zetten, maar thuis ga je denken... Waarom lukt het ons nou niet gewoon!!