Van 300 naar 450 menopur.. Tips/ervaring

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Butterfly2405, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

We hebben ondertussen 5 ivf/icsi pogingen achter de rug maar jammer genoeg staan we nog steeds met lege handen.

Aangezien ik al net de 43 gepasseerd ben moeten we de pogingen zelf betalen.

ik heb altijd max 300 menopur geprikt ( is normaal ook de maximum in België) met meestal 4 a 6 eicellen als resultaat...
    Maar heb nu een dr van wie ik ook 450 menopur mag gaan prikken..maar volgens hem geeft dat niet zoveel verschil.

We overwegen eventueel nog 1 allerlaatste poging maar dan met die 450 in de hoop op toch iets mee resultaat.
    Zijn er hier dames die ook 450 geprikt hebben en veel beter resultaat hadden dan met 300 eenheden ?
    Anders gaat het misschien niet zoveel zin hebben.

Que bevruchtingen zit het meestal wel goed bij ons en op dag 3 hebben we ook wel vaak 8 cellige.
    Alleen de laatste poging hebben we een dag 5 TP gehad en toen had maar 1 vd 4 embryo's het overleefd tot dag 5... Vermoedelijk door de leetijd van mijn eitjes

Dus gaan we er nog eens voor met 450... Of geven we het op en proberen we nog even spontaan ... Pffffff moeilijk.

Deel Deze Pagina