Inspiratie nodig voor tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Ik wil graag een tattoo ( moet alleen nog even de moed vinden haha ) maar weet echt niet wat ik wil.
    Ik wil sowieso iets wat symbool staat voor mijn zoontje Levi,maar alleen een naam en geboortedatum vind ik zo standaard.
    Zijn sterrenbeeld is maagd,maar ja om nu een maag op mijn lijf te zetten :-?

Iemand ideeen?

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    heb je geen koosnaampje voor hem? een die je kan verwerken in een tattoo. Mijn ma bijvoorbeeld wilde iets van kyan op dr lijf, maar zijn naam wilde ik niet dat ze deed, dat ga ik al doen namelijk, Maar we noemen hem altijd draakie, en zijn eerste pakje was ook het draakje pakje van de prenetal, dus me ma loopt met draakje op dr lijf haha

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Misschien een tattoo van een foto van Levi? Misschien ook goed om eens een gesprekje te hebben met degene die je tattoo gaat zetten. Die hebben vaak ook wel ideeen en weet je zeker dat je een originele tattoo hebt.

succes met het uitzoeken en laten zetten.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Zoek eens op Hawaiiaanse/Polynesian tattoo's op internet. Daar zit veel symboliek in en het zijn naar mijn idee hele mooie patronen. Ik wil zelf graag zo'n Hawaiiaanse tattoo.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga voor Alyna het feetje van op haar geboortekaartje laten zetten, met haar naam en geboortedatum erbij.

6. Dushi

Dushi Niet meer actief

7. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    helemaal mee eens !
    mijn man en ik hebben onze trouwringen laten tattoëren en het is een polynesisch teken voor een schildpad (= staat voor een vruchtbaar leven en voor vruchtbaarheid :) ) en daarnaast slagtanden (= staan voor kracht en sterkte)

zie maar in mijn album voor foto's !

groetjes
    Evita

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Als je nog totaal niet weet wat je wilt zou ik het niet doen.

ik zou eerst goed gaan bedenken wat je zelf wilt en wat bij jou past en wat voor jou het meeste met je zoontje te maken heeft.
    Je kunt dan met je ideeen naar de tattooerder gaan en het voorleggen.

Wat ik zelf altijd het mooist vind is het persoonlijk verhaal aan de tattoo.
    Ookal is dat soms in eerste instantie helemaal niet zichtbaar.

Ik heb 4 tattoo's waarvan maar 1 duidelijk aan de buitenwereld verteld waarover het gaat.
    Dat is de naam van mijn zoontje maar de vlinders erom heen staan ook voor een bepaalde weg en gevoel (geen miskramen maar iets van de bevalling en de problemen die er zich voordeden omtrent zijn geboorte en er vlak na met zijn en mijn gezondheid).

Ookal is het de naam en de geboorte datum als er maar jou verhaal aan vast zit is dat al iets heel unieks en iets van je eigen.

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    misschien kun je iets doen met de betekenis van zijn naam? Levi betekent trouw? Ik weet t niet hoor, is een idee.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties.

koosnaampje is Koekie, maar om nu een koekie op mijn lijf te zetten :)
    Foto van hem vind ik niets ( sorry voor degene die het wel hebben )
    Hartje, vind ik ook niet zo super. Past niet echt bij mij.

Zal eens kijken voor die Hawaii tattoos

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    laat je koekie-monster erop zetten ;)

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Een ster (of iets anders) met daarin de vingerafdruk (uitvergroot) van Levi. Dat heeft een vriend van ons, erg mooi vind ik!

13. Dushi

Dushi Niet meer actief

Tja, ik zou zelf absoluut geen tattoo willen. Ze worden later zo lelijk en als je huid slapper gaat worden al helemaal... brrr... Ben ik een oma van 80 met een grijze 'brandplek'.

Maar dit is verder niet om je te ontmoedigen hoor.

Ik bedacht het hartje, omdat ik het idee heb dat daar weinig aan mis kan gaan zeg maar....

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind die ster met die vingerafdruk wel een heel leuk idee. ga ik eens op me laten inwerken.

15. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
  16. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
  17. 4days

4days Niet meer actief

Heey Kaatje!!

Ik weet niet wat je voor iets mooi vind... Maar je ziet ook wel vaker dat een naam is verwerkt in een tribal ofzo. Dus dat je echt 2 keer moet kijken voor je de naam ziet zeg maar.

Ik wil zelf denk ik Vince in sierletters op mn voet laten zetten (met heel veel krullen zeg maar) en misschien nog iets erbij, even kijken. Lekker basic maar ik vind het wel heel mooi.

Weet je ook niet op welke plaats je een tattoo wil? Rug en buik waren bij mij al bezet. ;)

Groetjes Cossy

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovelylonnes, mooie tattoo !

Cossy, Ik wil alleen iets kleiners, denk op mijn schouderblad

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Misschien zou je eens op www.dafont.com moeten kijken daar kun je hele mooie letters(typen) vinden voor een tattoo

Deel Deze Pagina