Hoi meiden, Ik ben wel even benieuwd naar jullie meningen. Ik heb de onderstaande winterjas voor mijn zoontje gekocht. View attachment 184435 Maar wat voor kleur accessoires zouden jullie hierbij kiezen? Ik zit te denken aan zwart of donker blauw. Ik vind het erg lastig hier iet bij te kiezen.
Leuke jas! De jas heeft al veel kleur van zichzelf dus heeft geen 'oppepper' nodig qua kleur. Mijn eerste gedachte was inderdaad ook donkerblauw.
Het ligt denk ik ook een beetje aan het kindje dat er in gaat Of je voor donker of licht kiest. Mijn dochter staat zwart bijvoorbeeld absoluut niet, maakt haar heel bleek.
@ Arevinol: Hij heeft best een bruin gezicht en hele blauwe ogen, dus hij kan aardig wat kleuren hebben. @ Lauwie: Ik heb een heel leuk grijs met zwart setje in mijn handen gehad en dufde het toch niet mee te nemen. @ Lique: Wit durf ik niet aan hoor hihi! Blijf ik wassen haha! Bedankt voor de reacties tot nu toe. Morgen neem ik de jas mee en ga ik eens even shoppen !
Ik zou voor die grijs/zwarte gaan die je al hebt gezien. Veel kleur hoeft er idd niet bij, maar een patroon kan er wel leuk bij staan, omdat de jas zelf effen is. Veel plezier met winkelen!