Helaas voeg ik mij weer bij dit onderdeel van het forum, omdat ik woensdag een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb moeten laten afbreken met spoed... Mijn vraag is dus eigenlijk ook: vandaag heb ik eindelijk mijn ongi nadat er woensdag een buitenbaarmoederelijke zwangerschaps is beeindigt. Nu vraag ik mij af of ik dan gewoon van een cyclus van 29 of 31 dagen uit mag gaan of dat mijn cyclus geheel van slag is... Weet iemand dit?
Oh nee nieuw begin......heb je verhaal langer gevolgd en nu ineens dit Veel sterkte voor je........ Helaas heb ik geen antwoord op je vraag.
Helaas heb ik ook geen antwoord. Maar ik vind het wel ontzettend naar voor je. Ik heb pas je hele verhaal gelezen, en was zo blij voor je. Veel sterkte in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel!
Ja het is vreselijk balen.. maar tja we kunnen het niet meer veranderen... Het heeft 1 groot voordeel en dat is dat ik enorm veel energie gekregen heb na mijn dip om toch door te gaan. We zitten nu toch zelfs te twijfelen aan ivf...
Hoi nieuwbegin, allereerst verschrikkelijk dat jullie dit is overkomen. Ik had ook pas je verhaal gelezen en was heel blij voor jullie. Bij onderwerp 'miskramen' is ook een topic over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daar zijn meiden die hetzelfde hebben meegemaakt, dus waarschijnlijk weten zij wel goed antwoord op je vraag. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. gr vruchtje
nieuwbegin wat er voor je, ik weet hoe je je voelt. Ik heb vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, deze is beeindigd door middel van een grote operatie. Daardoor kwam mijn cyclus pas na 6 weken op gang. Ik denk dat het er erg aan ligt op wat voor manier de buitenbaarmoederlijke zwangerschap beeindigd is. heel veel sterkte knuffel conny
Hey nieuwbegin, Wat ontzettend verdrietig, ik had je verhaal al eerder gelezen en was juist blij voor je. heel veel sterkte
Jemig Nieuwbegin, Wat een domper. Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, die geeindigd is met lichte chemo, verder is alles bespaard gebleven, en ik had toen een cyclus van 28 dagen. Heel veel succes. Groetjes Elvira
Jee, wat naar zeg. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar wil je wel heel veel sterkte wensen.
Wat is een grote operatie? ik bedoel ik heb een laparoscopie gehad en gelukkig? vloei ik nu al weer.... Ik begin te zien dat ik vet geluk heb gehad dat we er met 6 1/2 week al bij waren en in het ziekenhuis waren toen ik pijnen kreeg.... Maar er zijn zoveel vragen nu.... Hoe nu verder, hoe groot is de kans op herhaliing, wanneer weer beginnen... Heeft iemand een linkje naar het genoemde topic over miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Thanks...
Hey Nieuwbegin. Ik wil je vanaf hier nog veel sterkte toewensen en ik hoop als je weer opnieuw zwanger raakt dat het dan wel goed mag gaan. Ik heb een link voor je opgezocht ik weet alleen niet of je deze bedoeld. link verlopen Dikke knuff wolly