wie o wie kan mij even wat uitleggen over die dvd spelers voor in de auto. Is het mogelijk om 2 verschillende films te kijken, of heb je dan gewoon 2 van die apparaten nodig?? En welke hebben jullie, welke beviel goed en welke helemaal niet. Nog andere handige tips en trucs welkom
Wij hebben deze vorige week ontvangen. Erg fijne set! Best getest door kieskeurig en verder niet veel keus in twee spelers die apart films kunnen spelen. https://m.bol.com/nl/p/salora-dvp-7748-duo-portable-dvd-speler-inclusief-game-controller-2-stuks/9000000011616843/
super bedankt voor je reactie...hier is 2 verschillende afspeelmogelijkheden straks wel een must, deze zomer zal de jongste nog niet kijken, zit toch achterstevoren haha, maar daarna een jongen en een meisje en ruim 4 jaar leeftijdsverschil Ik ga hem even bekijken.
Reviews Salora DVP7748 DUO reviews | portable dvd-speler KIESKEURIG En bij die van Bol en wehkamp zitten nu ook gamecontrollers en een spelletjes cd (250 games) bij.
Je kan de speler ook aan hoofdsteun van achterbank doen. Een beetje vergezocht misschien maar het kan Wij hebben hem ook speciaal voor de vakantie gekocht. Zoon 4,5 tweeling j/m van bijna 2,5. Dus aan de ene kant Bumba en de andere kant Cars (bij wijze van, want hij kijkt ook graag Buurman en Buurman). Losklikken en mee naar een restaurant nemen kan dus ook. Als ie opgeladen is doet ie het ongeveer 2,5 uur "zonder stroom".
hihi dank je wel, aan de achterbank zal nog wel niet nodig zijn, als we naar italie gaan is hij 5 maanden maar het jaar erop misschien wel en wil dan niet weer een nieuwe moeten halen.
Toevallig hebben wij dezelfde van Salora. Maar nog niet gebruikt, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik weet dat er van Philips ook eentje is, maar die is een stuk duurder. Na de reviews te hebben gelezen en ze met elkaar te vergelijken, onder andere de bijgeleverde accessoires, hebben wij gekozen voor de Salora. Hopelijk bevalt hij goed volgende maand!
Wij hebben er 2 jaar terug 1 gekocht bij de aldi. 2 schermen, maar maar 1 waar je de dvd in kan doen. Ben er wel tevreden over. Is ook handig als je eens uit eten gaat tijdens je vakantie Hier mogen ze gewoon hetzelfde kijken. Dus het zal wel afwisselen zijn komende vakantie tussen bumba en cars enzo. Thuis hebben we ook maar 1 tv waar ze naar kunnen kijken. Maargoed, je kunt gewoon eens bij kieskeurig.nl kijken? Of gewoon in een electronicazaak eens vragen wat zij adviseren?
thuis is er idd hier ook maar 1 tv beneden, maar is er natuurlijk nog genoeg ander speelgoed. Ik weet niet hoe het straks met de jongste is maar de oudste is wagenziek en die kan in de auto dus niks anders dan recht vooruit kijken, kleuren, lezen enz is geen optie. Vind het dan nogal zielig dat ze volgend jaar als ze 5,5 is bumba moet kijken met haar broertje Ik ben bij mediamarkt geweest vandaag toevallig. Heb idd die van philips gezien, was 189 en eentje van lenko was 169. Misschien dat iemand ervaring met die laatste heeft??