mag ik ook een pv bericht over hoe jullie zijn begonnen beetje uitleg enzo... of wat voor thuiswerk jullie doen= wat leuk verdiend? thanks alvlast
Mams, dankje. Gimena ik heb nog geen pb ontvangen hoor.. Female, ziet er ook wel leuk uit wat jij doet. En je zit dus ook niet met allemaal parfum in huis. Alleen ben ik wel benieuwd of het hier loopt. Even kijken of ik nog meer reactie's krijg over thuiswerk.. Heb al wat leuke ideeën!
Wow , hele inbox vol met PB's Ik leg het hier wel uit.. dus geen PB's meer sturen aub.. Stap 1: Je bedenkt een website naam. Stap 2: Je schrijft je met die naam in bij de KVK\ Stap 3: Je meldt je aan bij de belastingdienst. Stap 4: Je bouwt, of laat je website bouwen. Stap 5: Je gaat met de merken die je wilt in contact komen, dit kan door middel van beursbezoeken, via internet, via telefoon. Hoe je het zelf wilt eigenlijk. Je koopt een partij kleding in ex btw, en verkoopt het met winst. Ik heb het geluk gehad dat ik het niet direct nodig had om van te leven. Dus ik maakte van bijv. een 10,- ineens 20,- en dan investeerde ik de 20,- weer en maakte er 40 van. etc etc. En zo gaat het een beetje
Zo wil ik het ook gaan doen ikbenhetmaar. Gewoon klein beginnen, ik hoef er idd nog niet van te leven. Ik werk nog 3 dagen bij een baas en ik was echt niet van plan om dat op te zeggen.
Ikbenhetmaar, oké dankje. Vind het wel heel leuk. En denk eigenlijk ook wel dat ik het ga doen. Als ik meer informatie wil weet ik je te vinden hoor meid. Wij hoeven er ook niet van te leven en het is dus meer extra om nog luxer te leven en nog meer te kunnen sparen..
Ik ben zo groot geworden dat ik nu niet meer voor een baas werk hoor, maar heb een " stenen" winkel erbij genomen, maar de methode blijft het zelfde alleen met grotere getallen zeg maar. Eerder kocht ik voor bijv een partij van 100,- Nu koop ik een partij voor 4.000 Maar van 100,- maak je bijv 200 en van 4000 ineens 8.000 das een beetje de truck.
Ja alleen staat de webwinkel momenteel op een laag pitje hoor, ben te druk met de normale winkel.. Maar het is absoluut niet mijn bedoeling om hier reclame te maken hoor. Eerised ken ik van de september mama's vandaar dat ik reageerde. Maar ik stuur je een PB
Ik heb ook een webwinkel en heb het soort gelijk aangepakt als ikbenhetmaar, alleen met iets hogere bedragen, zit namelijk in de tuinmeubelen, blokhutten etc. Momenteel is het het erg moeilijk om geld bij een bank los te krijgen, maar als je het met eigen geld doet en dat verdubeld, kun je iets leuks opbouwen. Daar komt bij dat teveel voorraad niet verstandig is omdat je dan dood kapitaal hebt liggen....geld moet rollen, niet op de plank liggen te verstoffen. Succes
Pcootje, ja ik ben ben er ook niet van afhankelijk. En hoef niet te lenen bij een bank dus dat is wel beter . Zit serieus te overwegen om een webwinkel te beginnen. Weet nog niet waarin, babykleertjes vind ik leuk.. Maar makeupjes en parfummetjes ook.. Maar dat is een behoorlijke stap, om blokhutten etc te gaan verkopen! Hoe kwam je daar op?
Wij hebben hiervoor een webwinkel gehad met speelgoed en babyartikelen..... en dan tegen lowbudget prijzen, dat werkt dus niet, op de 1 of andere manier wil iedere aanstaande zwangere het toekomstige kindje in een gouden kamertje met een ivoren maxi cosi en een kristallen wandelwagen..... oftewel het moet geld kosten Doordat ik zelf erg creatief ben in huis en tuin, ben ik me op die markt gaan orienteren. Intussen heb ik een paar resselers in het land zitten.... een beetje uit de hand gelopen hobby zeg maar
Pcootje, wat leuk.. Een hele andere wending dus! Had ik niet verwacht eigenlijk dat zo iets niet zou lopen..
babyspullen op zich zullen het vast goed doen, maar dan moet je niet goedkoop willen zijn, maar gewoon meegaan in prijzen...dus rustig 900 euro voor een kinderwagen ipv 300 euro. Klopt voor ons is het heel iets anders geworden.