klein/ groot ergernis..

Discussion in 'De lounge' started by Annemarie76, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    ik heb alleen maar respect voor thuisblijf moeders... zou gek worden. ben blij dat ik het straks lekker af en toe weg mag brengen naar omas en zus en kdv.. heerlijk!!
    en vooral als je man er niet altijd savonds is. ppfffff nou ik zeg er echt niks van. petje af!!

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mijn ergenis van de dag is dat IEDEREEN wel wat te zeuren heeft over mijn buik. Volgens iedereen is mijn buik dus zoooooooo gigantisch groot dat er echt niet 1 kindje in kan zitten. Ik WEET dat mijn buik al behoorlijk groot is, maar waarom willen vrouwen dat toch zo graag benadrukken??? Dat ik maar minder moet gaan eten krijg ik ook zo vaak te horen.

Heb nu de neiging mezelf op te sluiten in huis en er de komende 5 maanden niet meer uit te komen. Ben je als zwangere vrouw ineens een openbare attractie ofzo?

Zo, tot zover mijn ergenis :D

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mag ik trouwens als werkende mama (4d) ook even mijn respect betuigen voor de thuisblijfmama's, ik meen het uit de grond van mijn hart als ik zeg dat ik daar enorm veel respect voor heb.

Mag ook weleens gezegd worden toch.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Mijn ergernisje van vandaag is, dat toen ik mijn zoontje uit bed haalde en de gordijnen open wilde doen, zodat hij lekker op zijn plekje voor het raam wakker kon worden, onze 50+ buurvrouw weer topless in de tuin lag.
    Heb het gordijn weer dichtgedaan en ben ergens anders gaan zitten, bleeeehhhh!

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Jee, volgens mij heb ik 'n hormonenaanval of zo (ben geloof ik nog steeds aan 't ontzwangeren, ook irritant trouwens), want 't raakt me ineens heel erg dat sommige mensen zeggen dat ze zoveel respect hebben voor thuisblijfmamma's... Af en toe ben ik zo'n emotionele muts hè...

Ik erger me trouwens aan 't feit dat ik om de haverklap bijen in huis heb...

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Oh, vergissing: de laatste bij blijkt 'n hommel te zijn...

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Mijn ergernis van vandaag is toen ik naar huis fietste, een jongen voor mij een bekende aan de overkant zag en vol op zijn rem trapte en daardoor opeens overdwars op het fietspad stond. Met als gevolg dat ik niet meer kon stoppen en op de grond ben gevallen. Het enige wat hij zei was; sorry, ongelukje, en hij hielp niet eens! :x Ik hoop dat alles in orde is met de baby, ben nu erg ongerust (en ontzettend kwaad! ) :(

8. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Jeetje, wat erg zeg! Ik hoop voor je dat alles goed is, heb je de verloskundige om raad gevraagd?

9. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Nee nog niet, ik ben op mijn zij gevallen, volgens mij heeft niets mijn buik geraakt. Maar toch zal ik zo voor de zekerheid even bellen.

10. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Al is het maar even voor je eigen gemoedsrust, er zal niks aan de hand zijn, maar het is toch fijn het zeker te weten.

11. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    ik erger me echt dood aan die dikke strontvliegen:x.
    ze vliegen in vol ornaat tegen mijn schone ramen aan,om vervolgens langs mij op te sjezen,en de volgende ruit te bevuilen.
    bah,wat een rot beesten zeg,als ik dat gezoem al hoor,heb ik mijn nekhaar al overeind staan.

en de oranje toeters ja,onze achterbuurjongen heeft hem ook tot mijn grote geluk;)....

12. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Dat mijn fiets gejat is!!
    Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven!!!

13. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn ergenis van vandaag was toch wel dat ik vanmiddag in een pashokje stond en eens in de spiegel keek en dat ik dacht: BAH!!! Ok, ik weet dat ik heel erg ben aangekomen en ben ook bezig met afvallen, veel aan het sporten enzo.. Maar waarom zijn die verrekte spiegels in pashokjes altijd zo onflaterend?!
    Ik heb snel m'n eigen kleren weer aangedaan en heb niks voor mezelf gekocht, maar wel heel veel voor de kinderen en m'n man haha.

Oja, nog 1 ergenis dan: Dat ik van de week op de libelle zomerbeurs (wat overigens harstikke leuk was) kinderkleding aan het afrekenen was en van de cassiére een boekje over babykleding in m'n handen gedrukt kreeg met de opmerking erbij: "ja ik denk ik zie wat, dus ik geef je deze erbij kun je alvast leuke kleertjes bekijken...":( Sta je met je mond vol tanden hoor! Daar ging m'n humeur!:(
    Is gewoon niet leuk, doe zo m'n best om af te vallen, en ik weet best wel dat het meeste vet op m'n buik zit hoor maar ik zou zo'n opmerking dus nooit naar iemand maken als ik niet heeeeeel erg zeker zou weten dat diegene zwanger is!

Zo dat was wel weer even genoeg, lucht toch wel even op haha:D

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn ergenis is dat mijn vriend zich heel erg moeilijk kan inleven in mij als ik een beetje teleurgesteld ben aan de eind van de maand, En mijn ergnis is dat mijn stiefvader mijn moeder zo slecht behandeld en ik hoop dat je ze snel een keer de knoop doorhakt.

15. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Grrrr, dat mn kerel net een uurtje thuis is en hij alweer ligt te pitten op de bank... GEZELLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Moet je hem gewoon een schop geven:p

17. jonibra

jonibra Niet meer actief

Dat de buurman (verder een schat van een man hoor verder nooit wat mee komt iedere week gezellig op visite) schijnbaar een biertje teveel op heeft en nu probeerd te barbequen op een vuurkorf die hij opstookt met terpetine.
    Ooooh... Wat stinkt dat!!!

Liefs Deb

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dat mijn schoonvader nooit maat weet te houden met alcohol (aardig drankprobleem ;)) en we 'm alweeeeeeeer half beschonken thuis hebben moeten brengen vanaf een verjaardag vanmiddag, ben het zat!! :x Ga niet meer naar een feestje als mijn schoonouders gaan.. BAH

En het feit dat er hier op het dak een scholekster-nest zit en die beesten piepen de hele buurt bij elkaar. Zou je zeggen, overdrijf niet maar die beesten piepen HARD, nooit meegemaakt dit, niet normaal! :$:x

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Nancy: een scholeksternest, haha. Sorry, maar ik moet er gewoon een beetje om lachen! Da's tenminste een grappige ergernis! (hopelijk vliegen ze snel uit!)

Mijn ergernis (kleintje hoor): auto voor me trekt bij het, eindelijk groene, stoplicht zoooo langzaam op, dat ik weer moet stoppen voor rood!!! En hij nog ineens flink gas geven toen het oranje werd. Dan kan het ineens wel! Grrr.

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Whaha ja het klinkt echt belachelijk I know, maar die beesten maken een HERRIE :$ de buurman kwam net ook al kijken wat er in godsnaam aan de hand was 8) die werkt de hele week (ik ben met verlof) dus hij hoorde het vandaag voor het eerst.. ;)

Share This Page