klein/ groot ergernis..

Discussion in 'De lounge' started by Annemarie76, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Irritant is dat he. Ik werk sinds een paar weken vanuit huis (náást het werk op de praktijk dan) Dit ziet mijn baas ook al vrijbrief om me constant te bellen. Terwijl ik haar 3 dgn in de week zie en de dingen die ze vraagt makkelijk kunnen bellen.
    Ik werk vanuit huis ja, maar dat is niet het enige dat ik thuis doe:(.

2. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn ergernis voor vandaag is dat ik een bosje rozen heb gekregen van mijn man (doet hij gemiddeld eens per 5! jaar) en mijn dochter heeft het nu als haar persoonlijke missie opgevat om alle blaadjes te plukken ondanks dat ik de vaas al op een moeilijk bereikbare plek heb gezet.

3. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    dat ik dacht dat scooter 40 reed terwijl die bijna 60 kan rijden. Ik rij nl. altijd 40 en nooit erover heen, watje wat ik ben. Dat gegeven ontdekte ik toen ik mee moest voor politiecontrole. Ik blij, ik had nl alles bij mee aan kenteken en rijbewijs.
    Dus toen ik dat hoorde, geneerde ik mij. Ik krijg ruim 140 euro boete. Dus ik heb deze week een dagje voor de politie gewerkt ipv voor mijzelf.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat ik constant dat gegil van x-factor moet aanhoren omdat onze onderburen blijkbaar doof zijn en daarom de tv op stand 10 zetten.

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen die te lam zijn om hun winkelwagentje netjes terug te brengen naar waar ze horen en dus maar lukraak ergens neerpleuren. De volgers ook superirritant, die denken, mooi (nu mag het ofzo???), daar maken we een lekker onmhandige rij van midden p straat en flikkeren em daar ook neer tot er 40 karren staan en niemand meer het parkeerterrein over kan. Als het een beetje meezit gaan de kinderen er mee spelen en raggen ze tegen wat geparkeerde auto's aan. Nouja scheelt je toch wel maar lieft 30 meter lopen en je 50 cent weer in je zak. En bedankt!

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik irriteer me eraan dat er vandaag al twee keer iemand heeft gebeld en meteen weer ophing.

Geheim nummer ook nog. Grrr.... ga dan de hele tijd lopen piekeren wie het geweest zou kunnen zijn.

7. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    :xIk erger me aan die vreselijke pollen in de lucht. Zelfs mijn pillen werken niet.:(

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Mijn klein ergernisje van vandaag is:

Dat ik vanmorgen met mijn meisje beneden kwam en overal zwart zand zag liggen van de schoenen van meneertje :x, gister net alles goed gestofzuigd en gedweild gggrrr. Ff de schoenen buiten uitkloppen zat er blijkbaar niet in, dus zometeen maar weer stofzuigen.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kan mezelf wel een klap voor mijn kop geven en ik kan wel janken!

Doordat ik die kutmedicijnen van een Femara vergeten ben in te nemen tijdens mijn menstruatie van de 3e dag tot en met de 7e dag, was er tijdens de Follikel-meting vanmorgen geen Follikel te zien en kan ik de derde IUI wel op mijn buik schrijven. Weer een maand wachten.:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    Ben nu zo boos op mezelf. En mijn man weet het nog niet eens...

Wie kan me even een klap verkopen?

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    kom eraan ;) .

Balen meid !!!!!

11. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    oei dat is klote waardevol. en nu je het ook nog aan je man opbiechten. ben je nu die derde poging kwijt of wordt die uitgesteld? sterkte hoor! knuf meid.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok, zie je zo. ;)

(je zei het al tegen mij, dat het dan weleens zou kunnen dat er geen ei te zien was. En je had nog gelijk ook.):(

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje Yinte. ;)

Mijn man vond het ook balen, maar tis niet anders. Die had ik net aan de tel. Die derde poging word uitgesteld. Dus nu die pillen maar niet meer vergeten.

14. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    oooh.. gelukkig, je mag nog in de herkansing dus. en fijn dat je man het rustig opnam. er is inderdaad nu weinig meer aan te veranderen. maar ik snap dat jullie enorm balen hoor.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja gelukkig wel... En had ook niet anders verwacht hoor dan dat mijn man niet boos zou zijn. Is een heel zachtaardig typje. ;) Maar toch... tis niet leuk om het hem te moeten vertellen.

16. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

Mar 15, 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    mijn ergenis van vandaag is dat mijn vriend zegt dat hij even snel boodschappen gaat doen!(met een vriend met de auto zodat we veel tegelijk kunnen kopen)en ze waarschijnlijk de booschappen ergens in afrika zijn gaan halen.Mijn dochter het nodig vind om oorverdovend te gaan huilen al een uur(ze is alleen stil als ze bij me kan zitten)en mijn zoon vliegt over de bank want hij is 'spiderman',en ik maar met ingehouden adem kijken naar zijn stunts omdat ik bang ben dat hij straks geen tnaden meer heeft

17. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

Mar 15, 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ze nu allebei op de bank gezet met Nick jr en ik er maar naast want het huishouden word voorlopig niks meer

18. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Mijn ergenis van vandaag dat Martijn ontdekt heeft hoe de dressoirkast open moet.. Ik blijf achter hem aan rennen...

19. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Mijn ergernissen van vandaag:

Dat Rick al om 6.30 wakker was en Thijs daardoor dus ook (terwijl Thijs eindelijk wat langer slaapt tot ong. 7.00 a 7.30)

Dat m'n man fifa speelt en de hele tijd aan het schelden is..

Dat ik vanochtend m'n oma belde om weer een keer af te spreken na 2 maanden, maar dat ze nooit kan. Ze is 82 maar heeft het altijd druk.

Dat Rick flink aan het peuterpuberen is en dus voor geen meter luisterd...

20. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Wat betreft thuisblijfmoeders: respect hoor, ik baalde bijna dat ik vrij was vandaag en niet hoefde te werken (had vrijgenomen omdat mn schoonouders niet op konden passen vandaag)

Hoe lief ik ze meestal ook vind: de dagen dat ik werk vind ik echt een verademing. Ik vind een dag werken minder vermoeiend dan een dag thuis met de kids.
    ---

Wat betreft de uitgerekende datum steeds opnieuw vragen: daar heb ik ook wel een handje van en het werd mij ook steeds gevraagd. Maar ik vind het op zich ook logisch, je bent zelf de hele tijd met je zwangerschap bezig en voor anderen is het vaak nog ver weg.

Share This Page