klein/ groot ergernis..

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gisteravond irriteerde ik me aan mijn man. De vaatwasser had ik laten draaien en daarna had ik hem half uit gepakt en ben toen wat anders gaan doen. Toen heeft mijn man na het eten, toen ik boven was, de vieze borden etc... erin geflikkerd, terwijl de rest allemaal schoon was. Was heel boos, en hij moest hem van mij weer opnieuw aanzetten. :x

En vandaag heb ik al twee dingen laten vallen. (Hoop dat het daar bij blijft, anders zal ik vast mijn dag niet hebben...) Een parfum flesje, en die bleef gelukkig heel. En het electrische scheerapparaat van mijn man. :$ Shit! Alle onderdeeltjes van de scheerkop vielen uit elkaar. En ik heb hem niet weer in elkaar kunnen zetten, weet niet hoe dat moet. Het zijn wel 7 of 8 onderdeeltjes. Shit! Kijken hoe hij reageert als hij thuis komt... Heb ik weer hoor. Dus vandaag irriteer ik me een beetje aan mezelf.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Liggen je kids lekker te slapen word er aangebeld door zo'n oetlul die weer eens een of andere service verkoopt! Iets met riolering en natuurlijk meteen een abbonnement afsluiten,nou niet dus!
    Kids ook weer wakker grrrrr ik ga nu uitzoeken hoe ik de bel uit kan zetten.

Gister ook al belletje trek,die bel gaat nu echt uit als ze slapen.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Het valt me op dat ik me sneller aan dingen stoor als ik zelf niet lekker in mijn vel zit. Ilias heeft waterpokken, dus ik heb weer gebroken nachten, dus ik heb me vandaag groen en geel geërgerd.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze helpt en het is een schat van een mens, maar ik erger me aan mijn schoonmoeder, omdat ze keer op keer:
    - de pannen verkeerd wegzet;
    - de hydrofiele luiers in het verkeerde formaat vouwt;
    - de shirtjes van Ilias verkeerd vouwt;
    - het bakje met billendoekjes open laat staan;
    - theezakjes in de gootsteen legt;
    - begint met praten als je midden in een zin zit en wel met een hoog volume om er overheen te komen.

Verder: mijn moeder zeurt altijd dat je alles ziet op onze tegelvloer. Daarom hebben we de regel ingevoerd dat iedereen in de gang zijn schoenen uit doet, ook het bezoek. En wie loopt er toch iedere keer met schoenen en al door?

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben vandaag voor niks naar het Kruidvat gefietst om er daar achter te komen dat de melk die Svinthe drinkt niet in de schappen stond.... even niet leverbaar....
    Leg dat maar eens uit aan een baby ....

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kunstvoeding bedoel je? Hebben ze die dan nog wel ergens anders?

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik erger me eraan dat ik een serie aan het downloaden ben en er op de teller blijft staan dat het nog ongeveer 1mnd 2wkn en 3dgn gaat duren voordat het klaar is :$.
    Dat klopt natuurlijk niet, maar zit iig niet over een uurtje al te kijken.
    Weg planning :(

7. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik erger mezelf vandaag aan al die mensen die:
    -Te lam zijn om hun poot even uit te steken als ze voor me op hun fiets rijden.
    -Aan de mensen die gewoon oversteken zonder dat ze van te voren even uit hun doppen kijken, waardoor ik al een paar keer vol op de rem moest met mijn brommer.
    -Aan mijn fiets die gisteren definitief besloten heeft de geest te geven, waardoor ik nu iets moeilijker aan mijn beweging kom.
    -Aan die chagerijnige trut bij de slager die me iedere keer aankijkt alsof ze me hoogst persoonlijk mijn strot wil dichtknijpen als ik mijn bestelling bij haar plaats.
    -Mijn hoogsensitieviteit, waardoor ik alle prikkels vandaag veel duidelijker voel.

Bah! En nog veel meer. Ben poepchagerijnig vandaag.:x

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou ik heb weer een grote ergernis.

De kat van de buren heeft van het weekend een nachtje opgesloten gezeten in onze schuur. En drie maal raden wat hij daar heeft gedaan. Juist ja. Gepist. Daar zijn we pas vandaag achter gekomen. Gepist op de nieuwe laarzen van mijn man. Gatsie wat goor.

Wij hebben zelf geen kat of ander huisdier dus erger ik me er des te meer aan... En toen wilde ik die laars voorzichtig oppakken met plasje erop en al. Spetterde het buiten op de grond en ketste het iets af op mijn voet. Grrr...... ben pisneidig.

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hihi pis nijdig....;) sorrie (stond er zo komisch) voortaan maar eerst ff roepen voordat je de schuur op slot draait dus.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn ergenisjes van vandaag. dat mijn zoon met adhd blijkbaar gister in de zandbak geweest is ( dacht ie...ja duhhh ) ik kwam beneden om 7 uur met me voeten in het zand de bank onder het zand de hele kamer onder het zand. stofzuiger uit de kelder om lekt daar de aansluiting van de buitenkraan weer. heeft papa vanavond ook weer wat te doen, net als ik die om half 8 in de ochtend op nuchtere maag kan stofzuigen en dweilen. gelukkig sliep de kleine man door tot half 10 dus dat was weer een meevaller. had ik mooi alles aan kant al.

11. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Mijn ergernis vandaag is dat ik zojuist kleddernat ben geregend op de fiets... ***stom***stom***stom***
    Toch maar niet meer vertrouwen op buienradar...
    En dit is NIET goed voor je humeur!

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ergernis voor de gemeente:
    Paar weken gebeld dat er in onze straat heel veel zwerfafval ligt. Ligt in het groengebied om de huizen heen, een plek waar je in principe niet kunt komen. Maar het is voornamelijk bouwafval en rotzooi van wat de werkers hebben gegeten en gedronken. Veel plastic ook.
    Ik had nog niets gehoord, dus gisteren nog gebeld. Mevrouw kon de melding niet vinden, maar ging het uitzoeken. Ik vroeg of ze me terug kon bellen als ze meer wist, maar daar beginnen ze niet aan. Het is veel te druk en als ze iedereen terug moesten bellen... Ik zeg: Hoe weet ik dan of het opgepakt is, of weer ergens onderop een stapel is gekomen? Nou, dat merk ik vanzelf als de afval weg is. Maar als het over 2 weken nog niet weg is, moet ik dan terug bellen? Ja dus... ;)

Maar goed, nu stond er zojuist iemand aan de deur hierover. Of het dáár over ging (wijst naar een groot stuk plastic recht tegenover onze voordeur). Ik zeg: Ja, maar niet alleen. Het ligt helemaal vol met troep (en ik wijs zo langs de hele groenstrook). Kijkt ie een beetje dom, zo van: Ja maar daar heb ik geen zin in! Zegt ie: Daar kunnen we zeker niet komen. Ik: Jawel, via die kant (wijs naar een opening 200 meter verderop). Hij: Maar ik kan hier niet met de auto komen? Ik: Nee, dat kan niet. En toen keek hij helemáál alsof ik van Mars kwam!

Ik ga zo even kijken of ze al bezig zijn :D

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha, zat er later zelf ook over nadenken dat pisnijdig in dit geval wel een leuk woordgrapje was... :D

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Gisteravond boodschappen gedaan met mijn vriend. Zegt hij bij de auto "laat het wagentje maar gewoon hier staan hoor".
    Moest toen toch even aan jou denken en heb het wagentje netjes terug gebracht :D

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn irritatie van vandaag is dat ik geen puf heb om iets te gaan doen.
    Vannacht ziek geweest, halve nacht op het toilet gezeten. Heb net een uurtje geslapen, maar zelf daarna nog steeds geen zin om iets te doen.

Voel me dan altijd enorm schuldig.

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat we het kaartje van de digitale ontvanger nog niet hebben gevonden, Martijn heeft hem afgelopen vrijdag verstopt maar waar??????
    Geen idee waar dat ding is, gelukkig kunnen we nog de gewone zenders ontvangen.
    Maar eens ziggo bellen voor een nieuw kaartje.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Toevallig... ik heb gisteren ook boodschappen gedaan, bij de AH. Daar heb je 'gewone' winkelwagens, die je buiten de winkel in de rij terug kunt zetten, en kleine wagentjes, met twee mandjes erop. Die staan binnen meteen om de hoek. Toen ik mijn karretje buiten terugzette, stond er een man van een jaar of 60, die zijn 'kleine' karretje daar ook terug wilde zetten. Maar hij keek een beetje moeilijk (want dat pastte natuurlijk niet) en toen zei ik: Meneer, die karretjes staan binnen, om de hoek. Dat zei ik dus om te helpen, omdat ik dacht dat hij dat niet wist. Stom natuurlijk, want hij had em ook daar gepakt. Maar goed, hij keek me stom aan, haalde zijn schouders op en zei: Och, die neemt iemand anders wel mee.
    Nou ja, toen heb ik hem maar binnen gezet. Sjonge zeg... is 10 meter. En iedereen die die karretjes gebruikt, weet dat je ze binnen moet halen, dus wie zal hem uit die rij pakken? Verder, als iedereen dat doet, wordt het een teringzooi. Ik vind het echt asociaal.

Vervolg op mijn vorige bericht: Toen ik ging kijken lag dat grote stuk plastic er nog. Toen ben ik gaan douchen en nu is het weg. Heb ook even kritisch gekeken naar het 'kleine' vuil en zo te zien is alles weg! Goed bezig! Ze zijn nu halverwege de groenstrook, maar voor zover ik kon zien uit mijn slaapkamerraam, zijn ze grondig te werk gegaan!

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik erger me op dit moment aan het feit dat bijna de hele eerste pagina van de lounge een variant is op iets wat met sex of bloot te maken heeft. niet dat ik preuts ben, maar na 3 topics vind ik het onderhand wel best eigenlijk. ze vallen een beetje in het eeuwige marktplaats gezeur stijltje voor mij. zoiets als... en ja hoor! weer 1 erbij!

19. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    mijn ergernis van vandaag zijn medeforummers die vinden dat sex niet thuishoort op een zwangerschapspagina en het nodig vinden hier een topic over te openen om zieltjes te winnen.. how sad :).
    Mijn grootste compliment daarentegen is dat ik kutopmerkingen kan maken wanneer ik een gevalletje PMS suggereer ;).
    (He, ik moet hier een topic over openen:D)
    offtopic: Enne Plurk: het is Rosanna en niet Rosanne

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ooooh...heb ik gemist dat topic.

Deel Deze Pagina